SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij riep jij als een van de eerste hoe geweldig hij wel niet was, maar ok.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik betwistte Cilissen zijn talent al voordat het mainstream werd
Dit beïnvloed de grootte van je internetpenis op de één of andere manier.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik betwistte Cilissen zijn talent al voordat het mainstream werd
*beïnvloedtquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit beïnvloed de grootte van je internetpenis op de één of andere manier.
Dat zegt hij toch ook, hoe hij niet was!quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij riep jij als een van de eerste hoe geweldig hij wel niet was, maar ok.
Aight mattie, peace out.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
deze wedstrijd is faya man zo saai, ook nog dooie commentator ben split
Spreek je later.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
deze wedstrijd is faya man zo saai, ook nog dooie commentator ben split
Proest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die bal van GAE was over de lijn
Die speelt niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
En vervolgens kegelt hij ook nog Antonio omver, waarom ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |