SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Dat dus. Elke wedstrijd weer een zaadpartij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan joh. Doet toch gewoon met het seizoen meer pijn aan je ogen.
Dit ja, je kunt je wekelijks vermaken. Alleen al de wedstrijden van Heerenveen zijn een feest. Maar Europa verover je er niet mee...quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergelijken met de rest van Europa wordt steeds droeviger maar puur intern gezien hebben we echt een hele leuke competitie
Je bedoelt penalty dadelijk in blessuretijd, Depay neemt hem en... hij is geen Ronaldo en mist.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:28 schreef Morendo het volgende:
Depay die denkt dat hij C. Ronaldo is.
Doelpuntenfestijnen, elk jaar weer een spannende titelstrijd, elk jaar andere teams in de subtop, onvoorspelbare uitslagen... Ik kijk veel liever ieder weekend hier naar dan naar een competitie als de Spaanse of de Schotse waar op twee teams na iedereen voor spek en bonen voetbalt. Ook al is het niveau dan misschien hoger.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan joh. Doet toch gewoon met het seizoen meer pijn aan je ogen.
Daar hebben we het alquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ridgeciano Haps is een geweldige speler.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
elk jaar weer een spannende titelstrijd,
Ja. Wooptidoo. Ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doelpuntenfestijnen, elk jaar weer een spannende titelstrijd, elk jaar andere teams in de subtop, onvoorspelbare uitslagen... Ik kijk veel liever ieder weekend hier naar dan naar een competitie als de Spaanse of de Schotse waar op twee teams na iedereen voor spek en bonen voetbalt. Ook al is het niveau dan misschien hoger.
Gras is groen, Immers mistquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Toivonen gaat dramatisch naar de grond.
Waarom kijk je dan nog?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Wooptidoo. Ofzo.
Ik kijk liever naar goed voetbal.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ff ter reminder: ajax speelt zo.
Dank!quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ff ter reminder: ajax speelt zo.
Dan zou ik wel willen roepen: 'hey, dit is De Kuip niet'.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:32 schreef mega-worstje het volgende:
Mensen die nu naar huis gaan al
Bij winst is PEC weer koploper.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:32 schreef mega-worstje het volgende:
en pec - nac, niet te vergeten!
Omdat het voor een supporter weinig uitmaakt of het voetbal wel of niet goed is. Ik kijk ook steeds minder naar wedstrijden waarin Feyenoord niet voorkomt moet ik zeggen.quote:
hahaha in dezelfde situatie zou het in de Kuip nu gewoon nog vol zitten hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan zou ik wel willen roepen: 'hey, dit is De Kuip niet'.
Staan gewoon op de trap te kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
Die supporters die weglopen, wat een kneuzen
PEC wedstrijden zijn altijd leuk voetbalquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het voor een supporter weinig uitmaakt of het voetbal wel of niet goed is. Ik kijk ook steeds minder naar wedstrijden waarin Feyenoord niet voorkomt moet ik zeggen.
Fabeltje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC wedstrijden zijn altijd leuk voetbal
Heb je Vitesse - PEC en PEC - Utrecht gezien?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC wedstrijden zijn altijd leuk voetbal
Kunnen ze 20 minuten eerder bij het vrouwtje zijn. Treurig volk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
Mensen die eerder naar huis gaan snap ik echt totaal niet. Zeker als het verschil één doelpunt is kan er toch nog van alles gebeuren? Stelletje kneuzen. Kunnen ze lekker voor de drukte weg zijn![]()
niet dat ik me kan herinnerenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je Vitesse - PEC en PEC - Utrecht gezien?
AZ heeft maar 1 wegquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
Mensen die eerder naar huis gaan snap ik echt totaal niet. Zeker als het verschil één doelpunt is kan er toch nog van alles gebeuren? Stelletje kneuzen. Kunnen ze lekker voor de drukte weg zijn![]()
Depay had daar gewoon geel moeten krijgen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
Kuipers heeft nu echt de pik op PSV
terechtquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
Bij AZ heb ik het altijd het gevoel dat het publiek voor 80% uit vrouwen bestaat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze 20 minuten eerder bij het vrouwtje zijn. Treurig volk.
Allemaal even lachen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij speelde er zelfs meerdere? Dan is het niet eens een overtreding
Hij heeft ze een penalty bespaard en een goal gegeven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
Jammer, Haps declasseerde heel PSV.quote:
Hapsmannetje is een favoriet computerspel van mij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, Haps declasseerde heel PSV.
Oh, ik dacht dat je in de toto een 1 had ingevuldquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, je bent weer aan het trollen.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef Caland het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat AZ best een aardig niveau haalde. Leuke wedstrijd.
voorspeldquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Een week na de euforie nu weer in diepe rouw, ik had dit al voorspelt.
Voorspeld.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef Mani89 het volgende:
je zit wel in je hoofd met dat speltbrood he?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Voorspeld.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Je had waarzegger moeten worden. Met een gebrekkig gevoel voor taal.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef Caland het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat AZ best een aardig niveau haalde. Leuke wedstrijd.
Diepe rouw? 4 punten tegen Ajax en Twente/AZ uit. Ik ben niet echt in diepe rouwquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Even GGMM testen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je zit wel in je hoofd met dat speltbrood he?
Had ik dat soort stof maar deze periode, nee lekker over Islamitische filosofen en andere gedrochten lezen, godverdomme wat saai.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zie hem shinen met zijn kennis
Dat moet van Harvard.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je zit wel in je hoofd met dat speltbrood he?
Hm tsja op zich logische keuze.quote:
Ik heb ook niks over de Decline & Fall van Studio Voetbal en de rise of VI. Flopshow.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had ik dat soort stof maar deze periode, nee lekker over Islamitische filosofen en andere gedrochten lezen, godverdomme wat saai.
Maar dat geheel terzijde,
Hup GAE
Natuurlijk...quote:
0-3.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Knap man. Goed gezien.
Hoeveel gaat Ajax spelen morgen?
Lambiek had afgelopen week maar 32.000 kijkers, nog een paar uitzendingen en alleen zijn familie kijkt nog.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook niks over de Decline & Fall van Studio Voetbal en de rise of VI. Flopshow.
Ik heb dit niet gelezen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:44 schreef Thas het volgende:
AZ heeft zeker een leuk team en moet toch wel minstens 6e kunnen worden. Johannsson is misschien de beste spits van de Eredivisie en Johannsson de beste rechtsback. Voor de rest is de verdediging natuurlijk nogal matig maar ook niet absurd slecht, wat vorig jaar wel het geval was. Als die Haps zo blijft spelen dan gaat dat zeker helpen. Dat middenveld verwacht je eigenlijk meer van, ik iig wel, maar het komt er tot nu toe niet echt uit qua Henriksen/Gudelj, tot vandaag dan qua Gudelj.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:44 schreef Thas het volgende:
AZ heeft zeker een leuk team en moet toch wel minstens 6e kunnen worden. Johannsson is misschien de beste spits van de Eredivisie en Johannsson de beste rechtsback. Voor de rest is de verdediging natuurlijk nogal matig maar ook niet absurd slecht, wat vorig jaar wel het geval was. Als die Haps zo blijft spelen dan gaat dat zeker helpen. Dat middenveld verwacht je eigenlijk meer van, ik iig wel, maar het komt er tot nu toe niet echt uit qua Henriksen/Gudelj, tot vandaag dan qua Gudelj.
Zit je weer oude filmpjes te kijken op joetoep?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:44 schreef Smoofie het volgende:
VOlle arena, wat een supporters heeft Ajax toch.
Uniek, de trouwe honden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:44 schreef Smoofie het volgende:
VOlle arena, wat een supporters heeft Ajax toch.
Ik neem aan dat zijn familie juist niet kijkt, die zijn blij dat hij een paar uurtjes extra is opgerot.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lambiek had afgelopen week maar 32.000 kijkers, nog een paar uitzendingen en alleen zijn familie kijkt nog.
Ik post sowieso weinig. Heb het druk man.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajacied. Je post te weinig in vbl
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:45 schreef Grifte het volgende:
Cillessen heeft een hoofd alsof hij op het punt staat in huilen uit te barsten
Waarschijnlijk heeft hij net een aflevering van de Jupiler League met Wilfred Genee gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:45 schreef Grifte het volgende:
Cillessen heeft een hoofd alsof hij op het punt staat in huilen uit te barsten
Ze zullen wel verplicht zijn om te kijken. Hij lijkt me echt iemand die als hij thuiskomt zijn gezin gaat overhoren om dit te testen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zijn familie juist niet kijkt, die zijn blij dat hij een paar uurtjes extra is opgerot.
Als ik zijn vrouw was zou ik een paar keer 'tik tak' zeggen, ze kan al die clichés wel dromen inmiddels.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zullen wel verplicht zijn om te kijken. Hij lijkt me echt iemand die als hij thuiskomt zijn gezin gaat overhoren om dit te testen.
Daar ben ik wel blij mee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
komt omdat sigthorsson eruit is
Frank zelf in de spits.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:49 schreef Mr.Smokey het volgende:
Waarom niet blind er in en boilesen spits
Laten we even afwachten wat Lambiek er over te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vond hem een fletse indruk maken die drie minuten.
Alles is beter dan Ajaxquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:51 schreef mega-worstje het volgende:
ik ga maar pec kijken, die worden kampioen schijnt
"Ik ben kaal."quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we even afwachten wat Lambiek er over te zeggen heeft.
Die is er niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
bojan speelde wel opnieuw goed vandaag, helaas geblesseerd
Ik hoop op Ridgeciano Haps.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gillette Speler van de week:
Bojan.
Hier hoorde u het als eerste.
Sowieso met Poulsen spelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef ValHallen het volgende:
Thuis tegen GAE met Poulsen spelen_!
ja beter spelen ze gewoon uit?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
Sowieso thuis tegen GAE spelen.
Typische PSV-supporter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
Van Sichem is voor Ajax. Thuisfluiter.
okquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:55 schreef TLC het volgende:
Wat een niveau van de eredivisie weer ;
de nummer 1 PSV heeft van zijn laatste 5 duels er maar 1 gewonnen, als je de top 10 ziet heeft alleen Feyenoord -de nummer 10- 3 duels van de laatste 5 weten te winnen
Jan @Jmvanhalst 4mquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#6weken zal wel trending worden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:56 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Jan @Jmvanhalst 4m
Zo herkenbaar.... Bojan scheurt hamstring. Teleurstelling op gezicht. #6weken
Wat een kleurrijke observatie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:56 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Jan @Jmvanhalst 4m
Zo herkenbaar.... Bojan scheurt hamstring. Teleurstelling op gezicht. #6weken
Euj we zijn ergens het beste inquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:55 schreef TLC het volgende:
de nummer 1 PSV heeft van zijn laatste 5 duels er maar 1 gewonnen, als je de top 10 ziet heeft alleen Feyenoord -de nummer 10- 3 duels van de laatste 5 weten te winnen
Jij bent altijd de enige die jankt over het niveauquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:55 schreef TLC het volgende:
nee hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent altijd de enige die jankt over het niveau
Zegt geen reet over het niveau.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:55 schreef TLC het volgende:
Mwoah... Al 25 jaar niet winnen in Zwolle...quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:57 schreef Silver_Shark het volgende:
haten op GAEdie hebben betere historie dan ajax
Geen idee wat je daarmee bedoelt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:57 schreef Silver_Shark het volgende:
haten op GAEdie hebben betere historie dan ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |