Ik komt nooit bij de Lidl. De supermarkt waar ik naar toe ga is echt tot 18:00 open hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 12:14 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
De Lidl is iedere dag tot 19:30 of 20:00 open ofzo. Niet tot 18:00.
Dat kanquote:En als je op zaterdag kwam dan kun je voortaan ook wel op vrijdag komen en wat meer meenemen zodat je zaterdag en zondag ook te eten hebt. Je neemt normaalgesproken op zaterdag toch ook eten mee voor zondag? Of heb je op zondag altijd honger en ga je verder iedere dag naar de winkel?
Dat kan dus wel en gebeurd regelmatig. Als je daar problemen mee hebt ga je maar naar een supermarkt waar overuren wel doorbetaald worden.quote:Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nee, je winkel is tot een bepaalde tijd open. Dan kan je niet 10 minuten voor die tijd gaan sluiten. DAT, is arrogant.
Ok, dat vind ik dus niet netjes. Als je laat gaat moet je er wel voor zorgen dat je voor sluitingstijd weg bent. Die inschatting kan je wel maken lijkt me.quote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
9/10 keer dat ik tot sluit werk komen er om 8 uur nog 3 mensen met een volle boodschappen kar die daarna nog op hun gemakje gaan inpakken. En dan kan je zeggen "Dan kan je toch alvast beginnen met schoonmaken?". Ja maar dat is vaak al gedaan, het probleem is de dingen die pas gedaan kunnen worden als alle klanten de winkel uit zijn (kassa's tellen etc).
Business dicht omdat ze je niet moeten? Cry me a riverquote:Op zondag 29 september 2013 12:17 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Dan ook niet raar kijken als je business dicht is binnen 5 jaar omdat ze je niet moeten.
Maar dat zal wel niet, je bent waarschijnlijk een cassiere die geen fuck om een ander geeft.
Ja tuurlijk, door die 3 mensen gaat je supermarkt faillietquote:Op zondag 29 september 2013 12:17 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Dan ook niet raar kijken als je business dicht is binnen 5 jaar omdat ze je niet moeten.
Maar dat zal wel niet, je bent waarschijnlijk een cassiere die geen fuck om een ander geeft.
Dat is het probleem, dat kunnen mensen niet. Jij gaat uit van een ideale wereld waar iedereen rekening houd met elkaar maar die bestaat gewoon niet.quote:Op zondag 29 september 2013 12:19 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ok, dat vind ik dus niet netjes. Als je laat gaat moet je er wel voor zorgen dat je voor sluitingstijd weg bent. Die inschatting kan je wel maken lijkt me.
Eens.quote:Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nee, je winkel is tot een bepaalde tijd open. Dan kan je niet 10 minuten voor die tijd gaan sluiten. DAT, is arrogant.
Ik uhh.. bedoel uhh. Wanneer is de laatste pagina bereiktquote:
En de kassa? En tot hoe laat krijg je betaald?quote:Op zondag 29 september 2013 11:12 schreef Emm16 het volgende:
Hmm, wij sluiten de deuren stipt om 20.00 uur.. nooit eerder.
Daarna doen we de kassa's e.dquote:Op zondag 29 september 2013 12:49 schreef Peter het volgende:
[..]
En de kassa? En tot hoe laat krijg je betaald?
En als jij maar tot 20.00 uur betaald zou krijgen, wat zou het personeel dan doen?quote:Op zondag 29 september 2013 13:37 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Daarna doen we de kassa's e.d
Tot 20.15 krijg ik betaald. Meestal loopt het uit tot 20.30..
Er wordt hier gezegd dat het elke keer 3 klanten zijn. Dat zijn rond de 1000 klanten op jaarbasis. Die vertellen het weer door aan een ander en krijg je een sneeuwbal-effect.quote:Op zondag 29 september 2013 12:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, door die 3 mensen gaat je supermarkt failliet
Die vertellen aan een ander dat ze 3 minuten voor sluitingstijd nog de weekboodschappen moesten doen en geweigerd zijn, en worden hard uitgelachen!quote:Op zondag 29 september 2013 13:41 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Er wordt hier gezegd dat het elke keer 3 klanten zijn. Dat zijn rond de 1000 klanten op jaarbasis. Die vertellen het weer door aan een ander en krijg je een sneeuwbal-effect.
Geloof je dat nu echt zelf?quote:Op zondag 29 september 2013 13:41 schreef Prenzlauer het volgende:
Er wordt hier gezegd dat het elke keer 3 klanten zijn. Dat zijn rond de 1000 klanten op jaarbasis. Die vertellen het weer door aan een ander en krijg je een sneeuwbal-effect.
Oh daarom zijn alle filialen van onze supermarkt failliet! ..... Oh wachtquote:Op zondag 29 september 2013 13:41 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een bezwaar indienen?quote:Op zondag 29 september 2013 13:41 schreef Peter het volgende:
[..]
En als jij maar tot 20.00 uur betaald zou krijgen, wat zou het personeel dan doen?.
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 13:47 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een bezwaar indienen?
Zijn er dan winkels die hun personeel maar loon uitgeven tot sluit?
Je had allicht wel meer omzet kunnen draaien. Maar daar geef jij als kassasletje natuurlijk niets om.quote:Op zondag 29 september 2013 13:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh daarom zijn alle filialen van onze supermarkt failliet! ..... Oh wacht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |