Ah, ik ben niet normaal?quote:Op zondag 29 september 2013 11:59 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook: een normaal mens.
Dat kan je toch zeggen, je hebt toch een mond?quote:Op zondag 29 september 2013 11:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Je kan gewoon niet aan iemand zien of ze een blikje energy pakken en binnen 2 minuten weer buiten staan of 20 minuten staan twijfelen over 2 soorten theeEn ja dat laatste gebeurd vaak zat.
* Lonely-girl zucht...quote:Op zondag 29 september 2013 12:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat kan je toch zeggen, je hebt toch een mond?
Want?quote:Op zondag 29 september 2013 11:59 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Geen bullshit. Jouw post daarentegen wel.
Ik ben blij dat het bij de Lidl waar ik regelmatig boodschappen doe, beter en klantvriendelijker is geregeld.quote:Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef Silven het volgende:
QFT.
1 kassa open en een rij van 20 klanten. Zit bij kassa 2 één of ander kansloos persoon rustig de sigaretten bij te vullen of iets anders in de rekjes te laden. Niemand die er ook maar aan denkt om nog een kassa open te gooien. De naam Lidl zal dan ook wel slaan op het verstand van de mede"werkers".
Ja en dan klanten gaan selecteren bij de deur of ze wel of niet naar binnen mogen zekerquote:Op zondag 29 september 2013 12:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat kan je toch zeggen, je hebt toch een mond?
Ga naar de appie en het gebeurt je niet. Maar in een pauper winkel waar het personeel geen minuut langer betaald krijgt dan tot sluitingstijd, kan ik me voorstellen dat die dan ook om klokslag sluitingstijd naar huis willen.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier over liegen eigenlijk. Maar als ze dat wel doen, dan stuur je ze toch alsnog naar de kassa?quote:Op zondag 29 september 2013 12:01 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
* Lonely-girl zucht...
En dan moet je iemand maar geloven op zijn woord? Dan gaan mensen dus ook zeggen dat ze zo weer weg zijn terwijl dat niet het geval is. Zodat ze maar binnen kunnen komen. Want zo zijn mensen.
Ja maar verzoeken is alles wat je kan doen, klant is koning dus als hij/zij "nog heel even een pak melk gaat halen" kan je dat niet weigeren.quote:Op zondag 29 september 2013 12:04 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier over liegen eigenlijk. Maar als ze dat wel doen, dan stuur je ze toch alsnog naar de kassa?
Wat doe je met mensen die een kwartier voor sluitingstijd binnen komen, maar die een paar minuten voor sluitingstijd nog steeds rondslenteren? Die verzoek je toch ook naar de kassa te gaan i.v.m. sluitingstijd?
Ja hallo, denk je dat die medewerkers zin hebben in dat soort dingen? Denk je dat die er zin hebben om als portier buiten de winkel te staan en te bepalen wie er wel en niet naar binnen mag? Die doen gewoon de deur op slot zodat er niemand meer naar binnen kan.quote:Op zondag 29 september 2013 12:04 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier over liegen eigenlijk. Maar als ze dat wel doen, dan stuur je ze toch alsnog naar de kassa?
Wat doe je met mensen die een kwartier voor sluitingstijd binnen komen, maar die een paar minuten voor sluitingstijd nog steeds rondslenteren? Die verzoek je toch ook naar de kassa te gaan i.v.m. sluitingstijd?
Omdat de winkel dan nog open is misschien?quote:Op zondag 29 september 2013 12:08 schreef Lonely-girl het volgende:
Ik snap niet zo wat het probleem is. Waarom ga je niet gewoon op tijd naar de winkel? Waarom moet het per se 10 minuten voor sluitingstijd?
Het is niet de winkel die het probleem is, maar je bent zelf het probleem.
Nee, dit laat de profiterende mentaliteit zien van de Nederlandse consument. Je kunt niet binnen gewoon ruim binennen de openingstijden langskomen, nee het moet vlak voor sluitingstijd en als het dan langer duurt dan moet iedereen in de winkel maar langer voor jou doorwerken omdat jij zo graag vlak voor sluitingstijd nog even uitgebreid wilt winkelen.quote:Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef Prenzlauer het volgende:
Dit topic laat wel weer de werkschuwe mentaliteit zien van de Nederlander. Je zou maar een kwartiertje langer de winkel open laten. Je kan gewoon de schuifdeuren instellen zodat ze alleen van binnenuit open gaan, dan kan die klant ook nog even zijn laatste boodschappen doen terwijl personeel de supermarkt nog even schoonmaakt.
Komt dat eigenlijk vaak voor? (bij mensen die je bijvoorbeeld een kwartier voor sluitingstijd nog met een winkelwagentje binnen laat?)quote:Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar verzoeken is alles wat je kan doen, klant is koning dus als hij/zij "nog heel even een pak melk gaat halen" kan je dat niet weigeren.
1 voor 8 niet. Maar de (terechtequote:Je kan er lang of kort over discussiëren maar als je om 8 uur wil sluiten kan je niet tot 1 voor 8 klanten binnen laten.
Dat sluit zo aan op mijn werk. Winkel sluit om 18.00 uur. Als ik vanuit mijn werk kom ben ik er rond 17.45-17.50, afhankelijk van het verkeer.quote:Op zondag 29 september 2013 12:08 schreef Lonely-girl het volgende:
Ik snap niet zo wat het probleem is. Waarom ga je niet gewoon op tijd naar de winkel? Waarom moet het per se 10 minuten voor sluitingstijd?
Dat is geen reden. Je snapt zelf ook wel dat de winkel dan nooit op tijd leeg is wanneer die dicht hoort te gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Omdat de winkel dan nog open is misschien?
Nee, je winkel is tot een bepaalde tijd open. Dan kan je niet 10 minuten voor die tijd gaan sluiten. DAT, is arrogant.quote:Op zondag 29 september 2013 12:12 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Nee, dit laat de profiterende mentaliteit zien van de Nederlandse consument. Je kunt niet binnen gewoon ruim binennen de openingstijden langskomen, nee het moet vlak voor sluitingstijd en als het dan langer duurt dan moet iedereen in de winkel maar langer voor jou doorwerken omdat jij zo graag vlak voor sluitingstijd nog even uitgebreid wilt winkelen.
Het is deze arrogante houding die mij misselijk maakt.
De Lidl is iedere dag tot 19:30 of 20:00 open ofzo. Niet tot 18:00.quote:Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat sluit zo aan op mijn werk. Winkel sluit om 18.00 uur. Als ik vanuit mijn werk kom ben ik er rond 17.45-17.50, afhankelijk van het verkeer.
Hij hoort dicht te gaan na sluitingstijd ja.quote:Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Dat is geen reden. Je snapt zelf ook wel dat de winkel dan nooit op tijd leeg is wanneer die dicht hoort te gaan.
De winkel is ook gewoon open hoor. Voor de mensen die op tijd komen.quote:Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nee, je winkel is tot een bepaalde tijd open. Dan kan je niet 10 minuten voor die tijd gaan sluiten. DAT, is arrogant.
Hij is toch ook niet dicht? Er zijn toch nog gewoon klanten binnen?quote:Op zondag 29 september 2013 12:15 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Hij hoort dicht te gaan na sluitingstijd ja.
9/10 keer dat ik tot sluit werk komen er om 8 uur nog 3 mensen met een volle boodschappen kar die daarna nog op hun gemakje gaan inpakken. En dan kan je zeggen "Dan kan je toch alvast beginnen met schoonmaken?". Ja maar dat is vaak al gedaan, het probleem is de dingen die pas gedaan kunnen worden als alle klanten de winkel uit zijn (kassa's tellen etc).quote:Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Ludd het volgende:
[..]
Komt dat eigenlijk vaak voor? (bij mensen die je bijvoorbeeld een kwartier voor sluitingstijd nog met een winkelwagentje binnen laat?)
[..]
1 voor 8 niet. Maar de (terechte) klacht van TS gaat over 10 minuten voor tijd.
[..]
Dat sluit zo aan op mijn werk. Winkel sluit om 18.00 uur. Als ik vanuit mijn werk kom ben ik er rond 17.45-17.50, afhankelijk van het verkeer.
Dan ook niet raar kijken als je business dicht is binnen 5 jaar omdat ze je niet moeten.quote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
De winkel is ook gewoon open hoor. Voor de mensen die op tijd komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |