abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131667483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:17 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Dan is een groot deel van de mensheid dus 12?
:')
pi_131667500
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:14 schreef Fides het volgende:

[..]

Maar op een dag van 8 uur (x normaal uurloon) kan die 10 minuten me aan mijn reet roesten, die 10 minuten heb ik bovendien wel weg-gekoffiepauze-t of weggepist. Van die 17 jarigen verdienen misschien 3.50 per uur en hebben soms shifts van 2/3 uur ofzo. Iemand die je (minder dan) een tientje voor een shift betaalt laat je niet overwerken :')
Ja, hier heb je wel gelijk in. Ik kan me het bezwaar tegen het half uur onbetaald werk ook wel voorstellen het gaat mij er dan alleen om dat die 5 minuten dan ook niet meer uitmaken. Of je nou 25 of 30 minuten in je eigen aan het afsluiten bent... Erg klantonvriendelijk vind ik het. Maar inderdaad, misschien mag je van pubers niets anders verwachten.
pi_131667539
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:30 schreef Tism het volgende:
Logisch!.. :) Omzet van de dag is binnen...bijna sluitingstijd...oprotten dus!.. :W
wat :')
en de volgende dag geen klanten meer hebben, waardoor je op lange termijn niet je omzet gaat halen..
pi_131667547
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 08:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Afsluiten duurt vaak wel iets langer dan 5 minuten. Half uur eerder.

Maar als jij dat triest vindt stel ik voor dat jij maandag tegen je baas zegt dat je vanaf nu graag een half uur per dag onbetaald werk wilt verrichten.
Doe ik sowieso standaard, 's avonds even de laptop erbij om de planning voor de volgende dag na te lopen e.d.. Doordat ik dat in eigen tijd doe en voor dat half uurtje geen overuren formulier in ga vullen is het ook geen probleem als we soms eens om 3/4 uur al klaar zijn i.p.v. om 5 uur en zal er dan ook niet op mijn salaris ingehouden worden.

Maargoed ik heb bij Lidl medewerkers al een bepaald beeld dat ze bovenstaande niet eens zullen begrijpen. :')
pi_131667549
Bovendien.. medewerkers van de Lidl :') :')
Retards eerste klas werken daar.
pi_131667552
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:13 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nee, ik ben redelijk intelligent zelfs. :) Zeg nou zelf, jij gaat naar de slager. Bijna een half uur voor sluitingstijd hebben ze alles al opgeborgen. Komt dat op jou klantvriendelijk over? Vragen om de filet americain terwijl deze altijd uit de vitrine gehaald is richting de koeler? Nee, dan voel ik me bezwaard om ze dat weer te laten halen. Ik vind dat dus niet klantvriendelijk.
Je hebt totaal geen empathie, een half uur vind ik aardig vroeg maar als het om een kleine slager gaat is dat toch zijn keuze? Misschien moest hij wel dringend ergerns naar toe?

Maar terug naar de supermarkt, het spijt mij dat ik je uit de waan moet halen maar een supermarkt geeft vrij weinig om individuele klanten. Als jij besluit dat jij niet meer komt omdat je niet om 5 voor 8 kwark kan halen zal dat ons werkelijk een reet roesten. Natuurlijk zeggen we dat niet in je gezicht maar het is wel zo. Pas als we het voelen in onze omzet zullen we gaan kijken of we het anders kunnen doen.
pi_131667558
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:17 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wat is er nu dom aan om gewoon je werk te doen. Als ik ergens 'midden in' zit, en ik moet dat de volgende dag afmaken moet ik me weer inlezen, lijkt me niet effectief.

Maar dat is nu precies de mentaliteit waar ik het over heb. Je een slaafje voelen als je niet klokslag einde werktijd alles uit je handen laat vallen. Als jij een kwartier te vroeg op het werk bent, ga je zeker ook eerst aan de koffieautomaat hangen omdat je anders in je vrije tijd aan het werk zou zijn? :')
Oei, oei, wat hebben we het toch slecht.
Gelukkig heb ik niet echt vaste begin- en eindtijden (tenzij ik 's ochtends een overleg heb ofzo) dus moet eerlijk zeggen dat ik geen last heb van dit fenomeen. Als ik om 7 uur wil beginnen is dat prima, maar om 11 uur is ook goed.
PWBF
pi_131667567
Nooit meegemaakt eigenlijk. Misschien dat dit in kleine steden en dorpen gebruikelijk is.
pi_131667579
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:25 schreef Vasion het volgende:
Bovendien.. medewerkers van de Lidl :') :')
Retards eerste klas werken daar.
QFT.

1 kassa open en een rij van 20 klanten. Zit bij kassa 2 één of ander kansloos persoon rustig de sigaretten bij te vullen of iets anders in de rekjes te laden. Niemand die er ook maar aan denkt om nog een kassa open te gooien. De naam Lidl zal dan ook wel slaan op het verstand van de mede"werkers".
pi_131667599
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:23 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja, hier heb je wel gelijk in. Ik kan me het bezwaar tegen het half uur onbetaald werk ook wel voorstellen het gaat mij er dan alleen om dat die 5 minuten dan ook niet meer uitmaken. Of je nou 25 of 30 minuten in je eigen aan het afsluiten bent... Erg klantonvriendelijk vind ik het. Maar inderdaad, misschien mag je van pubers niets anders verwachten.
Ja want het zijn de pubers die besluiten hoe laat de winkel dicht gaat _O-
pi_131667610
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef Silven het volgende:

[..]

QFT.

1 kassa open en een rij van 20 klanten. Zit bij kassa 2 één of ander kansloos persoon rustig de sigaretten bij te vullen of iets anders in de rekjes te laden. Niemand die er ook maar aan denkt om nog een kassa open te gooien. De naam Lidl zal dan ook wel slaan op het verstand van de mede"werkers".
Als je naar de Aldi/Lidl gaat moet je niet klagen als je lang in de rij staat, dat is nu eenmaal inherent aan de formule.
pi_131667611
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:25 schreef Silven het volgende:

[..]

Doe ik sowieso standaard, 's avonds even de laptop erbij om de planning voor de volgende dag na te lopen e.d.. Doordat ik dat in eigen tijd doe en voor dat half uurtje geen overuren formulier in ga vullen is het ook geen probleem als we soms eens om 3/4 uur al klaar zijn i.p.v. om 5 uur en zal er dan ook niet op mijn salaris ingehouden worden.

Maargoed ik heb bij Lidl medewerkers al een bepaald beeld dat ze bovenstaande niet eens zullen begrijpen. :')
In een winkel werken is anders dan wat jij doet vermoed ik. In een winkel is namelijk nooit sprake van 'soms eens om 3/4 uur al klaar zijn'

Dus geen idee wat je nu eigenlijk wil zeggen.
PWBF
pi_131667649
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 11:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In een winkel werken is anders dan wat jij doet vermoed ik. In een winkel is namelijk nooit sprake van 'soms eens om 3/4 uur al klaar zijn'

Dus geen idee wat je nu eigenlijk wil zeggen.
Oh bij de Dirk v/d Broek wel. Mijn vriendin werkt daar en als de vakkenvullers alles netjes aangevuld hebben en de winkel schoon is dan mogen ze gewoon een uur (of meer) eerder weg.
pi_131667656
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 11:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik niet echt vaste begin- en eindtijden (tenzij ik 's ochtends een overleg heb ofzo) dus moet eerlijk zeggen dat ik geen last heb van dit fenomeen. Als ik om 7 uur wil beginnen is dat prima, maar om 11 uur is ook goed.
Ik heb ook geen fixed werktijden, zolang ik maar minimaal 40 uur werk. Dat wordt afgekapt op kwartieren of halfuren geloof ik. Als ik dus tot 18.14 werk is dat qua uren net zoveel als tot 18.00. Maar ik vind het dan dus nogal vreemd om om klokslag 18.00 alles maar uit je handen te laten vallen omdat je de volgende 10 minuten niet betaald krijgt.
  zondag 29 september 2013 @ 11:33:37 #165
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_131667691
Ik vind werknemers bij de lidl al vrij afsluitend. 4 collega's waarvan 1 de bedrijfsleider en wat anderen. De meesten net onder de 21.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_131667705
Overigens als ik ergens bedrijfsleider was en om klokslag einde werktijd laat iemand alles liggen waar hij mee bezig was wat in 5 minuten afgemaakt had kunnen worden, dan had die persoon de volgende dag niet meer terug hoeven komen. Anderzijds zou ik ook niet de kwaadste zijn als iemand 5 minuten te laat is in de ochtend. Een beetje geven en een beetje nemen. :)
pi_131667722
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 11:26 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Je hebt totaal geen empathie, een half uur vind ik aardig vroeg maar als het om een kleine slager gaat is dat toch zijn keuze? Misschien moest hij wel dringend ergerns naar toe?
Zijn eigen keuze ja, maar het kost hem wel klanten. Juist slagers en verwante kleine zaakjes moeten het deels toch van service en klantgerichtheid hebben.

quote:
Maar terug naar de supermarkt, het spijt mij dat ik je uit de waan moet halen maar een supermarkt geeft vrij weinig om individuele klanten. Als jij besluit dat jij niet meer komt omdat je niet om 5 voor 8 kwark kan halen zal dat ons werkelijk een reet roesten.
Dat weet ik.
pi_131667748
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:34 schreef Silven het volgende:
Overigens als ik ergens bedrijfsleider was en om klokslag einde werktijd laat iemand alles liggen waar hij mee bezig was wat in 5 minuten afgemaakt had kunnen worden, dan had die persoon de volgende dag niet meer terug hoeven komen.
Zeker wanneer wat nu 5 minuten zou kosten, de volgende dag 10 minuten zou kosten af te maken. Want dat is vaak toch wel het geval.
pi_131667752
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:34 schreef Ludd het volgende:

[..]

Zijn eigen keuze ja, maar het kost hem wel klanten. Juist slagers en verwante kleine zaakjes moeten het deels toch van service en klantgerichtheid hebben.

[..]

Dat weet ik.
Daarom zijn slagers een heel ander verhaal dan supermarkten.
pi_131667804
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:34 schreef Silven het volgende:
Overigens als ik ergens bedrijfsleider was en om klokslag einde werktijd laat iemand alles liggen waar hij mee bezig was wat in 5 minuten afgemaakt had kunnen worden, dan had die persoon de volgende dag niet meer terug hoeven komen. Anderzijds zou ik ook niet de kwaadste zijn als iemand 5 minuten te laat is in de ochtend. Een beetje geven en een beetje nemen. :)
Het zijn de (assistent)bedrijfsleiders die beslissen wanneer we gaan sluiten, deze vergelijking snap ik dus niet. Het is niet alsof een kassiere om 8 uur haar kassa sluit en de winkel uitrent :')
  zondag 29 september 2013 @ 11:45:46 #171
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_131667941
10 minuten voor sluitingstijd mensen weigeren vind ik heel normaal. Een normaal mens kan niet in 10 minuten boodschappen doen en de meeste mensen komen ook niet voor 1 ding dus dan zit je er al mee dat mensen minimaal een kwartier tot 20 minuten binnen zijn en dat je dus minimaal 10 minuten langer moet doorwerken.
Dat is natuurlijk onzin, die mensen moeten gewoon eerder komen. Dus dan snap ik wel dat als iemand 10 minuten voor sluitingstijd nog naar binnen wil, ze die weigeren. De kans is groot dat die persoon nog veel langer dan 10 minuten in de winkel is.
Je wilt niet langer doorwerken dan nodig is want waarschijnlijk krijg je die overtijd niet eens doorbetaald. En als die mensen zelf bij de supermarkt zouden werken zouden ze ook niet langer open blijven omdat er nog iemand naar binnen wil. Laat staan langer doorwerken als dat onbetaald is.
pi_131668058
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:45 schreef Lonely-girl het volgende:
10 minuten voor sluitingstijd mensen weigeren vind ik heel normaal. Een normaal mens kan niet in 10 minuten boodschappen doen
Oh nee? Ik denk niet dat ik ooit langer in een supermarkt geweest ben hoor. Bovendien zou je onderscheid kunnen maken tussen mensen met een winkelwagen of een mandje.
pi_131668106
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:45 schreef Lonely-girl het volgende:
Een normaal mens kan niet in 10 minuten boodschappen doen
Wat een bullshit weer :')
pi_131668245
Je kan gewoon niet aan iemand zien of ze een blikje energy pakken en binnen 2 minuten weer buiten staan of 20 minuten staan twijfelen over 2 soorten thee :') En ja dat laatste gebeurd vaak zat.
  zondag 29 september 2013 @ 11:59:13 #175
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_131668251
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Ludd het volgende:

[..]

Oh nee? Ik denk niet dat ik ooit langer in een supermarkt geweest ben hoor. Bovendien zou je onderscheid kunnen maken tussen mensen met een winkelwagen of een mandje.
Ik zeg dan ook: een normaal mens.
En het is onzin om onderscheid te maken. Ook iemand met een mandje kan er 20 minuten over doen om door een winkel te lopen.
  zondag 29 september 2013 @ 11:59:50 #176
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_131668264
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Cazzette het volgende:

[..]

Wat een bullshit weer :')
Geen bullshit. Jouw post daarentegen wel.
pi_131668269
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:59 schreef Lonely-girl het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook: een normaal mens.
Ah, ik ben niet normaal? -O-
pi_131668288
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 11:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Je kan gewoon niet aan iemand zien of ze een blikje energy pakken en binnen 2 minuten weer buiten staan of 20 minuten staan twijfelen over 2 soorten thee :') En ja dat laatste gebeurd vaak zat.
Dat kan je toch zeggen, je hebt toch een mond?
pi_131668296
muh freedoms!!
Doe eens lief!
  zondag 29 september 2013 @ 12:01:47 #180
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_131668318
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:00 schreef Ludd het volgende:

[..]

* Lonely-girl zucht...

En dan moet je iemand maar geloven op zijn woord? Dan gaan mensen dus ook zeggen dat ze zo weer weg zijn terwijl dat niet het geval is. Zodat ze maar binnen kunnen komen. Want zo zijn mensen.
pi_131668321
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:59 schreef Lonely-girl het volgende:

[..]

Geen bullshit. Jouw post daarentegen wel.
Want?
  zondag 29 september 2013 @ 12:02:26 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131668330
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef Silven het volgende:

QFT.

Ik ben blij dat het bij de Lidl waar ik regelmatig boodschappen doe, beter en klantvriendelijker is geregeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131668359
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:00 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja en dan klanten gaan selecteren bij de deur of ze wel of niet naar binnen mogen zeker :')
  zondag 29 september 2013 @ 12:03:48 #184
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131668365
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:32 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Ga naar de appie en het gebeurt je niet. Maar in een pauper winkel waar het personeel geen minuut langer betaald krijgt dan tot sluitingstijd, kan ik me voorstellen dat die dan ook om klokslag sluitingstijd naar huis willen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_131668392
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:01 schreef Lonely-girl het volgende:

[..]

* Lonely-girl zucht...

En dan moet je iemand maar geloven op zijn woord? Dan gaan mensen dus ook zeggen dat ze zo weer weg zijn terwijl dat niet het geval is. Zodat ze maar binnen kunnen komen. Want zo zijn mensen.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier over liegen eigenlijk. Maar als ze dat wel doen, dan stuur je ze toch alsnog naar de kassa?

Wat doe je met mensen die een kwartier voor sluitingstijd binnen komen, maar die een paar minuten voor sluitingstijd nog steeds rondslenteren? Die verzoek je toch ook naar de kassa te gaan i.v.m. sluitingstijd?
pi_131668452
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:04 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier over liegen eigenlijk. Maar als ze dat wel doen, dan stuur je ze toch alsnog naar de kassa?

Wat doe je met mensen die een kwartier voor sluitingstijd binnen komen, maar die een paar minuten voor sluitingstijd nog steeds rondslenteren? Die verzoek je toch ook naar de kassa te gaan i.v.m. sluitingstijd?
Ja maar verzoeken is alles wat je kan doen, klant is koning dus als hij/zij "nog heel even een pak melk gaat halen" kan je dat niet weigeren.

Je kan er lang of kort over discussiëren maar als je om 8 uur wil sluiten kan je niet tot 1 voor 8 klanten binnen laten.
  zondag 29 september 2013 @ 12:07:31 #187
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_131668463
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:04 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja hallo, denk je dat die medewerkers zin hebben in dat soort dingen? Denk je dat die er zin hebben om als portier buiten de winkel te staan en te bepalen wie er wel en niet naar binnen mag? Die doen gewoon de deur op slot zodat er niemand meer naar binnen kan.

Door mensen naar binnen te laten haal je je juist dat soort gedoe op de hals wat je anders makkelijk had kunnen voorkomen door 10 minuten voor sluitingstijd niemand meer binnen te laten zodat de winkel zo goed als leeg is wanneer het tijd is om te sluiten.
  zondag 29 september 2013 @ 12:08:34 #188
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_131668492
Ik snap niet zo wat het probleem is. Waarom ga je niet gewoon op tijd naar de winkel? Waarom moet het per se 10 minuten voor sluitingstijd?

Het is niet de winkel die het probleem is, maar je bent zelf het probleem.
pi_131668562
Dit topic laat wel weer de werkschuwe mentaliteit zien van de Nederlander. Je zou maar een kwartiertje langer de winkel open laten. Je kan gewoon de schuifdeuren instellen zodat ze alleen van binnenuit open gaan, dan kan die klant ook nog even zijn laatste boodschappen doen terwijl personeel de supermarkt nog even schoonmaakt.
Doe eens lief!
pi_131668586
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:08 schreef Lonely-girl het volgende:
Ik snap niet zo wat het probleem is. Waarom ga je niet gewoon op tijd naar de winkel? Waarom moet het per se 10 minuten voor sluitingstijd?

Het is niet de winkel die het probleem is, maar je bent zelf het probleem.
Omdat de winkel dan nog open is misschien?
  zondag 29 september 2013 @ 12:12:58 #191
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_131668613
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef Prenzlauer het volgende:
Dit topic laat wel weer de werkschuwe mentaliteit zien van de Nederlander. Je zou maar een kwartiertje langer de winkel open laten. Je kan gewoon de schuifdeuren instellen zodat ze alleen van binnenuit open gaan, dan kan die klant ook nog even zijn laatste boodschappen doen terwijl personeel de supermarkt nog even schoonmaakt.
Nee, dit laat de profiterende mentaliteit zien van de Nederlandse consument. Je kunt niet binnen gewoon ruim binennen de openingstijden langskomen, nee het moet vlak voor sluitingstijd en als het dan langer duurt dan moet iedereen in de winkel maar langer voor jou doorwerken omdat jij zo graag vlak voor sluitingstijd nog even uitgebreid wilt winkelen.

Het is deze arrogante houding die mij misselijk maakt.
pi_131668622
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ja maar verzoeken is alles wat je kan doen, klant is koning dus als hij/zij "nog heel even een pak melk gaat halen" kan je dat niet weigeren.
Komt dat eigenlijk vaak voor? (bij mensen die je bijvoorbeeld een kwartier voor sluitingstijd nog met een winkelwagentje binnen laat?)

quote:
Je kan er lang of kort over discussiëren maar als je om 8 uur wil sluiten kan je niet tot 1 voor 8 klanten binnen laten.
1 voor 8 niet. Maar de (terechte }) ) klacht van TS gaat over 10 minuten voor tijd.

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:08 schreef Lonely-girl het volgende:
Dat sluit zo aan op mijn werk. Winkel sluit om 18.00 uur. Als ik vanuit mijn werk kom ben ik er rond 17.45-17.50, afhankelijk van het verkeer.
  zondag 29 september 2013 @ 12:13:24 #193
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_131668625
quote:
15s.gif Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef kataklysm het volgende:

[..]

Omdat de winkel dan nog open is misschien?
Dat is geen reden. Je snapt zelf ook wel dat de winkel dan nooit op tijd leeg is wanneer die dicht hoort te gaan.
pi_131668635
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:12 schreef Lonely-girl het volgende:

[..]

Nee, dit laat de profiterende mentaliteit zien van de Nederlandse consument. Je kunt niet binnen gewoon ruim binennen de openingstijden langskomen, nee het moet vlak voor sluitingstijd en als het dan langer duurt dan moet iedereen in de winkel maar langer voor jou doorwerken omdat jij zo graag vlak voor sluitingstijd nog even uitgebreid wilt winkelen.

Het is deze arrogante houding die mij misselijk maakt.
Nee, je winkel is tot een bepaalde tijd open. Dan kan je niet 10 minuten voor die tijd gaan sluiten. DAT, is arrogant.
Doe eens lief!
  zondag 29 september 2013 @ 12:14:13 #195
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_131668642
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat sluit zo aan op mijn werk. Winkel sluit om 18.00 uur. Als ik vanuit mijn werk kom ben ik er rond 17.45-17.50, afhankelijk van het verkeer.
De Lidl is iedere dag tot 19:30 of 20:00 open ofzo. Niet tot 18:00.
En als je op zaterdag kwam dan kun je voortaan ook wel op vrijdag komen en wat meer meenemen zodat je zaterdag en zondag ook te eten hebt. Je neemt normaalgesproken op zaterdag toch ook eten mee voor zondag? Of heb je op zondag altijd honger en ga je verder iedere dag naar de winkel?
pi_131668675
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Lonely-girl het volgende:

[..]

Dat is geen reden. Je snapt zelf ook wel dat de winkel dan nooit op tijd leeg is wanneer die dicht hoort te gaan.
Hij hoort dicht te gaan na sluitingstijd ja.
  zondag 29 september 2013 @ 12:16:06 #197
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_131668686
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Nee, je winkel is tot een bepaalde tijd open. Dan kan je niet 10 minuten voor die tijd gaan sluiten. DAT, is arrogant.
De winkel is ook gewoon open hoor. Voor de mensen die op tijd komen.
  zondag 29 september 2013 @ 12:16:21 #198
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_131668692
quote:
15s.gif Op zondag 29 september 2013 12:15 schreef kataklysm het volgende:

[..]

Hij hoort dicht te gaan na sluitingstijd ja.
Hij is toch ook niet dicht? Er zijn toch nog gewoon klanten binnen?
pi_131668708
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef Ludd het volgende:

[..]

Komt dat eigenlijk vaak voor? (bij mensen die je bijvoorbeeld een kwartier voor sluitingstijd nog met een winkelwagentje binnen laat?)

[..]

1 voor 8 niet. Maar de (terechte }) ) klacht van TS gaat over 10 minuten voor tijd.

[..]

9/10 keer dat ik tot sluit werk komen er om 8 uur nog 3 mensen met een volle boodschappen kar die daarna nog op hun gemakje gaan inpakken. En dan kan je zeggen "Dan kan je toch alvast beginnen met schoonmaken?". Ja maar dat is vaak al gedaan, het probleem is de dingen die pas gedaan kunnen worden als alle klanten de winkel uit zijn (kassa's tellen etc).
pi_131668719
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef Lonely-girl het volgende:

[..]

De winkel is ook gewoon open hoor. Voor de mensen die op tijd komen.
Dan ook niet raar kijken als je business dicht is binnen 5 jaar omdat ze je niet moeten.
Maar dat zal wel niet, je bent waarschijnlijk een cassiere die geen fuck om een ander geeft.
Doe eens lief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')