abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131665795
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:17 schreef verdacht.individu het volgende:

[..]

Dan geloof je het niet :') . Misschien dat de groente&fruit en vlees goedkoper zijn bij aldi. Maar vele andere dingen kan je vele malen goedkoper vinden bij de AH. De aldi doet zich voor als een goedkope supermarkt. Maar ga maar is naar de prijzen kijken. Je schrikt je echt rot vergeleken bij de AH. Ik heb vroeger nog bij de bouw van supermarkten door heel het land gewerkt. En ik heb zelfs een keer meegemaakt dat een opdrachtgever van de aldi het er te netjes vond uitzien toen we wouden opleveren :') . En wij het dus iets goedkoper er moesten laten uitzien. Aldi :') kweekt echt de illusie goedkoop te zijn.
Pijnboompitten zijn bij de Lidl echt dik goedkoper dan bij de AH. Afbakcroissants van de Lidl zijn trouwens echt heerlijk en spotgoedkoop.

Aldi kom ik nooit. Het is de Lidl of de AH.
PWBF
pi_131665804
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 08:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Afsluiten duurt vaak wel iets langer dan 5 minuten. Half uur eerder.
Ik doel op het geval dat de klant, in het ergste geval, een paar minuten te laat afrekent. Dat afsluiten houd je toch, ook al weiger je klant 10 minuten voor sluitingstijd al de toegang.

quote:
Maar als jij dat triest vindt stel ik voor dat jij maandag tegen je baas zegt dat je vanaf nu graag een half uur per dag onbetaald werk wilt verrichten.
Dat doe ik al. :)
  zondag 29 september 2013 @ 08:24:47 #78
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_131665807
Nou en.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_131665838
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 08:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Afsluiten duurt vaak wel iets langer dan 5 minuten. Half uur eerder.

Maar als jij dat triest vindt stel ik voor dat jij maandag tegen je baas zegt dat je vanaf nu graag een half uur per dag onbetaald werk wilt verrichten.
Hoe is het precies de schuld van de klant dat de medewerker onbetaald arbeid moet leveren?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_131665910
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef poepeneesje het volgende:
Moet je eens in Frankrijk 15 minuten voor sluitingstijd proberen binnen te komen, of nog binnen zijn. Die lui trappen je liever eruit dan dat je nog even betaald en weggaat. Nee, dit is niet verzonnen een maand geleden nog meegemaakt.

:{w
Naar Frankrijk gaan :')
pi_131665912
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 08:16 schreef Ludd het volgende:

[..]

Als je als werknemer op 5 minuten gaat lopen kijken vind ik dat toch wel triest eigenlijk.
hij zegt 'het half uurtje na sluitingstijd' en jij maakt er 5 minuten van...
Zo kan ik ook verontwaardigd zijn ja :')
compact en kleverig.
pi_131665925
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 08:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hij zegt 'het half uurtje na sluitingstijd' en jij maakt er 5 minuten van...
Zo kan ik ook verontwaardigd zijn ja :')
Als je een klant 5 a 10 minuten voor sluitingstijd weigert, levert dit toch nooit meer dan 5 a 10 minuten winst op?
pi_131665949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:35 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Onzin, zo werkt het niet. Je moet klanten tevreden houden en ervoor zorgen dat je ze bindt. En denk je nu echt dat die medewerkers betaald krijgen voor 10 min overwerk, dat hebben de werkgevers wel goed geregeld hoor.

Zo doe je gewoon geen zaken wat mij betreft.
Dus eigenlijk vind jij het normaal dat die medewerkers altijd onbetaald moeten overwerken omdat jij zo nodig te laat bij de winkel nog even boodschappen komt doen?
pi_131665995
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 09:00 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dus eigenlijk vind jij het normaal dat die medewerkers altijd onbetaald moeten overwerken omdat jij zo nodig te laat bij de winkel nog even boodschappen komt doen?
Als de winkel op 20 uur sluit,waarom mag ik dan niet om 19:55 nog even snel naar binnen voor een pak melk? Dan ben ik echt wel voor 20:00 de winkel uit hoor.
pi_131666001
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:08 schreef Ludd het volgende:

[..]

Als de winkel op 20 uur sluit,waarom mag ik dan niet om 19:55 nog even snel naar binnen voor een pak melk? Dan ben ik echt wel voor 20:00 de winkel uit hoor.
dat denk je. Maar dan staan er 10 soorten melk en je hebt plotseling eigenlijk ook trek in pizza en wat voor chocolade hebben ze eigenlijk allemaal.....
  zondag 29 september 2013 @ 09:10:58 #86
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_131666010
Als jij als droldrie nog even lekker aankomt wandelen, 10 minuten voor sluitingstijd, had ik dat ook niet gepikt. :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_131666028
De lidl binnen gaan en dan nog denken dat je recht op klagen hebt :')

uberhaupt rechten denken te hebben bij de lidl :')
pi_131666034
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat denk je. Maar dan staan er 10 soorten melk en je hebt plotseling eigenlijk ook trek in pizza en wat voor chocolade hebben ze eigenlijk allemaal.....
Dus meldt je als supermarktmedewerker dat de winkel over 5 minuten sluit, dus dat ze alleen nog even snel wat dingen mogen pakken, en niet uitgebreid kunnen winkelen.

Ik ben overigens sowieso nooit langer dan 10 minuten in een supermarkt, dus ik snap al helemaal niet waarom TS 10 minuten voor sluitingstijd al geweigerd wordt.
  zondag 29 september 2013 @ 09:25:55 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131666118
TS moet gewoon op tijd naar de supermarkt als hij iets wil hebben.
Denken dat die mensen niks beters te doen hebben dan wachten op jou en je 2 boodschappen :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_131666125
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:08 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat zeggen ze allemaal. Maar ondertussen hebben ze ook allemaal een karretje gepakt waar je echt niet alleen een pak melk mee gaat halen.

En als je dan om 20:00 zegt dat de winkel sluit en de mensen zich naar de kassa moeten begeven, dan ben je ineens klantonvriendelijk en mag je sterven. Want de klant is natuurlijk koning.
pi_131666145
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 09:26 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat zeggen ze allemaal. Maar ondertussen hebben ze ook allemaal een karretje gepakt waar je echt niet alleen een pak melk mee gaat halen.

En als je dan om 20:00 zegt dat de winkel sluit en de mensen zich naar de kassa moeten begeven, dan ben je ineens klantonvriendelijk en mag je sterven. Want de klant is natuurlijk koning.
Dat zou heel asociaal zijn. Ik neem aan dat een klant zelf ook nog wel snapt dat hij voor sluitingstijd wel afgerekend moet hebben.

Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd naar de reactie van hoofdkantoor. Ik kan me niet voorstellen dat zij instemmen met dit soort praktijken.
pi_131666183
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat zou heel asociaal zijn. Ik neem aan dat een klant zelf ook nog wel snapt dat hij voor sluitingstijd wel afgerekend moet hebben.

Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd naar de reactie van hoofdkantoor. Ik kan me niet voorstellen dat zij instemmen met dit soort praktijken.
Ik ben niet anders gewend van klanten. Die maken maar al te graag misbruik van hun "recht als koning".
pi_131666196
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 09:35 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik ben niet anders gewend van klanten. Die maken maar al te graag misbruik van hun "recht als koning".
Maar je kan mensen 3 minuten voor sluitingstijd toch ook naar de kassa dirigeren? Dat lijkt me klantvriendelijker dan mensen 10 minuten voor sluitingstijd al te weigeren.
pi_131666606
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik heb zelf in een winkel gewerkt en geloof me, zulke asociale klanten zijn er meer dan genoeg.
PWBF
pi_131666619
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:38 schreef Ludd het volgende:

[..]

Maar je kan mensen 3 minuten voor sluitingstijd toch ook naar de kassa dirigeren?
Ja, als je dat doet zeggen die klanten: 'ja nog even dit pakken... Ennuh dat zoek ik ook nog... Oh en waar staat de rijst? Ja en dit staat ook nog op mijn lijstje....'

Dus nee, dat werkt niet.
PWBF
pi_131666639
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik heb zelf in een winkel gewerkt en geloof me, zulke asociale klanten zijn er meer dan genoeg.
Ok, ik geloof je. Maar die kan je toch 3 minuten voor sluitingstijd alsnog naar de kassa begeleiden?
pi_131666645
Het hoofdkantoor krijgt wat ze verdient. Als je je medewerkers niet vriendelijk kan behandelen en compenseren voor gedane arbeid, moet je als hoofdkantoor ook niet gaan verwachten dat die medewerkers in hun eigen tijd intrinsiek klantvriendelijk zijn.
PWBF
pi_131666656
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:21 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ok, ik geloof je. Maar die kan je toch 3 minuten voor sluitingstijd alsnog naar de kassa begeleiden?
Wat zeg ik nou? Daar luisteren ze dus niet naar, dus het werkt niet. Of wil je ze letterlijk oppakken en meesleuren ofzo?
PWBF
pi_131666662
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, als je dat doet zeggen die klanten: 'ja nog even dit pakken... Ennuh dat zoek ik ook nog... Oh en waar staat de rijst? Ja en dit staat ook nog op mijn lijstje....'

Dus nee, dat werkt niet.
Dan zeg je, nee dat is helaas niet mogelijk we gaan sluiten. Als je iemand zomaar de toegang durft te weigeren, moet dat toch ook geen probleem zijn?
pi_131666672
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:22 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dan zeg je, nee dat is helaas niet mogelijk we gaan sluiten. Als je iemand zomaar de toegang durft te weigeren, moet dat toch ook geen probleem zijn?
Ja, maar 9 op de 10 hebben dus schijt aan die mededeling en gaan vrolijk verder met boodschappen doen.
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')