abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131659796
Hier mag je geen tas meenemen in de Lidl. Die moet je in een lockertje doen, en daarvoor heb een 1 euro muntstuk nodig, en ze willen nooit geld wisselen :')
pi_131659872
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:31 schreef verdacht.individu het volgende:

[..]

Gek genoeg is de aldi vaak duurder als de Albert Heijn. Maarja de aldi ziet er gewoon verpauperder uit.
Geloof ik niet, ben nooit bij de Aldi geweest –er is 1 in de buurt– maar kan niet geloven dat de Aldi duurder is in het algemeen dan de Appie
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:53:22 #53
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_131659927
Je gezicht stond ze gewoon niet aan, ts.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_131660671
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:51 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Geloof ik niet, ben nooit bij de Aldi geweest –er is 1 in de buurt– maar kan niet geloven dat de Aldi duurder is in het algemeen dan de Appie
Dan geloof je het niet :') . Misschien dat de groente&fruit en vlees goedkoper zijn bij aldi. Maar vele andere dingen kan je vele malen goedkoper vinden bij de AH. De aldi doet zich voor als een goedkope supermarkt. Maar ga maar is naar de prijzen kijken. Je schrikt je echt rot vergeleken bij de AH. Ik heb vroeger nog bij de bouw van supermarkten door heel het land gewerkt. En ik heb zelfs een keer meegemaakt dat een opdrachtgever van de aldi het er te netjes vond uitzien toen we wouden opleveren :') . En wij het dus iets goedkoper er moesten laten uitzien. Aldi :') kweekt echt de illusie goedkoop te zijn.
Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.
pi_131660810
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:17 schreef verdacht.individu het volgende:

[..]

Dan geloof je het niet :') . Misschien dat de groente&fruit en vlees goedkoper zijn bij aldi. Maar vele andere dingen kan je vele malen goedkoper vinden bij de AH. De aldi doet zich voor als een goedkope supermarkt. Maar ga maar is naar de prijzen kijken. Je schrikt je echt rot vergeleken bij de AH. Ik heb vroeger nog bij de bouw van supermarkten door heel het land gewerkt. En ik heb zelfs een keer meegemaakt dat een opdrachtgever van de aldi het er te netjes vond uitzien toen we wouden opleveren :') . En wij het dus iets goedkoper er moesten laten uitzien. Aldi :') kweekt echt de illusie goedkoop te zijn.
maar ze zijn dan ook wel wat goedkoper dan de AH. Als je Aldi producten gaat vergelijken met de vaak vergelijkbaar of zelfs iets goedkoper geprijsde euroshopper producten, dan zie je dat Aldi een stuk betere kwaliteit heeft.
pi_131661038
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:17 schreef verdacht.individu het volgende:

[..]

Het is wel zo dat ik vind dat het voor de prijs niet waar is om naar die pauper winkels te gaan. Het scheelt vaak maar 10 tot 30 cent per product, en dan krijg je nog mindere kwaliteit en smaak ook.

Dat is ook de reden dat ik niet echt bij dat soort winkels kom. Geef mij maar de C1000/Jumbo, Dirk en Appie ^O^
pi_131661091
Winkels krijgen een boete als ze langer open zijn dan sluitingstijd. En aangezien er altijd wel een stel aso's om 5 voor sluitingstijd hun weekboodschappen komen doen kan een winkel niet anders.
pi_131661458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef Hypertext het volgende:
Iemand anders dat ooit meegemaakt? Ongeloofelijk, net wilde ik lidl binnenstappen maar mocht niet naar binnen, dit doen ze bij iedereen heb ik gezien.

Dit kan toch niet, 10 minuten voor sluitingstijd. Dat heb ik bij geen een andere winkel meegemaakt.

Ga contact opnemen met het hoofdkantoor, want dit kan echt niet. Hoop dan ook niet dat filialen dit mogen van het hoofdkantoor.

Het is toch ook onwijs dom, je klanten zijn geïrriteerd en hoeveel omzet mis je wel niet wanneer je dit een jaar lang doet.

Ach, ben naar een echte supermarkt gegaan, maar toch belachelijk.
TS lijkt op een overvaller :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_131661478
Terechte klacht. Als je open bent tot 9 uur heb je er maar rekening mee te houden dat je winkel pas om 10 over 9 leeg is. Als je dat niet wilt moet je 20:50 op het bordje zetten, niet 21:00.
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:58:22 #60
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_131661737
Ja je komt hier dan ook niet voor de klantvriendelijkheid
Centrum van het universum ben ik..
pi_131662798
Ga zelf eens in een winkel werken, laat iemand nog net een paar minuten voor sluitingstijd nog een kwartier/half uur boodschappen gaan laten doen. Kijken wat jij de volgende keer doet.
pi_131662983
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Terechte klacht. Als je open bent tot 9 uur heb je er maar rekening mee te houden dat je winkel pas om 10 over 9 leeg is. Als je dat niet wilt moet je 20:50 op het bordje zetten, niet 21:00.
Dit.
Wil je nou geld binnen harken of niet?
Eerst denken, dan typen
pi_131664132
Geen connecties hebben om na sluitingstijd in alle nodige winkels je boodschappen samen te kunnen stellen. :')
  zondag 29 september 2013 @ 02:27:23 #64
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_131664850
doet de appie ook hoor
O+
pi_131665483
quote:
6s.gif Op zondag 29 september 2013 01:38 schreef wenfer2 het volgende:
Geen connecties hebben om na sluitingstijd in alle nodige winkels je boodschappen samen te kunnen stellen. :')
pi_131665553
Freeway sinas van de lidl _O_ _O_
pi_131665678
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:49 schreef Fides het volgende:
Hier mag je geen tas meenemen in de Lidl. Die moet je in een lockertje doen, en daarvoor heb een 1 euro muntstuk nodig, en ze willen nooit geld wisselen :')
Een locker in de supermarkt? :') Daar heb ik nog nooit van gehoord. Randstad zeker?
pi_131665696
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:32 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Ja, weet het, persoonsvorm staat ervoor.

Kan gebeuren, vooral op deze avond :D
heeft persoonsvorm niks mee te maken. "Ik vind" is zonder T ;)

en het is zo simpel .. gewoon het werkwoord lopen vervoegen en dan de stam + de eventuele T als je die hoort. Het is: "ik loop" en "hij loopt".. echt zo simpel
pi_131665720
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 07:14 schreef Ludd het volgende:

[..]

Een locker in de supermarkt? :') Daar heb ik nog nooit van gehoord. Randstad zeker?
Nee brabant natuurlijk, daar lopen ze altijd wat achter :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131665737
Ik las een keer online dat de openingstijden van een grote keten in de VS anders waren dan stond aangegeven. De aangegeven openingstijden waren bijv. 8 uur 's morgens tot 7 uur 's avonds, maar de werkelijke openingstijden waren 7:45 - 19:15. Dat was expres zodat mensen die te vroeg waren altijd naar binnen konden en mensen die net te laat waren heel opgelucht waren dat ze nog werden toegelaten. En zo waren al die te late en te vroege klanten bijzonder blij met de grote klantvriendelijkheid en hadden zo een positief beeld van de winkel. Die keten had het begrepen hoe klanten denken _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131665758
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 07:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik las een keer online dat de openingstijden van een grote keten in de VS anders waren dan stond aangegeven. De aangegeven openingstijden waren bijv. 8 uur 's morgens tot 7 uur 's avonds, maar de werkelijke openingstijden waren 7:45 - 19:15. Dat was expres zodat mensen die te vroeg waren altijd naar binnen konden en mensen die net te laat waren heel opgelucht waren dat ze nog werden toegelaten. En zo waren al die te late en te vroege klanten bijzonder blij met de grote klantvriendelijkheid en hadden zo een positief beeld van de winkel. Die keten had het begrepen hoe klanten denken _O_
In Nederland is dat bij veel bedrijven ook vrij normaal hoor. Als bij de lidl de openingstijd tot 20 uur is, zullen de medewerkers vermoedelijk tot 20 uur betaald krijgen. En dan heb je dus van die mensen die TS op 10 minuten voor sluitingstijd al de toegang ontzeggen, zodat ze zeker weten dat ze op tijd naar huis kunnen. :r

Maar dan nog, alsof je binnen 10 minuten niet snel even wat boodschappen kan doen.
pi_131665773
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:37 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nee, die lopen omzet mis. Het personeel wil zo vroeg mogelijk naar huis. Bij zo'n grote onderneming zal de betrokkenheid minder groot zijn, en heeft het personeel blijkbaar schijt aan de omzet.

Terechte klacht dit.
Vooral aangezien het half uurtje afsluiten na sluitingstijd onbetaald is. Ja, dan krijg je dit soort zaken. Ik neem het die medewerkers niet kwalijk. Schuld van het hoofdkantoor.
PWBF
pi_131665776
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 08:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Vooral aangezien het half uurtje afsluiten na sluitingstijd onbetaald is. Ja, dan krijg je dit soort zaken. Ik neem het die medewerkers niet kwalijk. Schuld van het hoofdkantoor.
Als je als werknemer op 5 minuten gaat lopen kijken vind ik dat toch wel triest eigenlijk.
pi_131665780
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2013 00:47 schreef Piger het volgende:

[..]

Dit.
Wil je nou geld binnen harken of niet?
Het hoofdkantoor wil geld. Die medewerkers willen gewoon stoppen met werken op het moment dat ze niet meer uitbetaald krijgen. Lijkt me ook niet meer dan logisch, of zou jij wel elke dag een half uur voor nop gaan werken als jouw baas daar om vraagt?
PWBF
pi_131665785
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 08:16 schreef Ludd het volgende:

[..]

Als je als werknemer op 5 minuten gaat lopen kijken vind ik dat toch wel triest eigenlijk.
Afsluiten duurt vaak wel iets langer dan 5 minuten. Half uur eerder.

Maar als jij dat triest vindt stel ik voor dat jij maandag tegen je baas zegt dat je vanaf nu graag een half uur per dag onbetaald werk wilt verrichten.
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')