SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Zou wel erg zwak zijn van het bestuur als ze hem ontslaan. Je ziet gewoon dat het team bijzonder bagger is, en al die ontslagen lossen niets op, bij Ferguson/Wenger kwam met de tijd ook alles weer goed, als ze die ruimte kregen om het team op te bouwen.quote:
Hopelijk niet, want je kan niet zeggen dat het Spel van United echt Moyes.quote:
Hij heeft zelf natuurlijk ook niks aangekocht. Behalve Fellaini die ze niet nodig hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou wel erg zwak zijn van het bestuur als ze hem ontslaan. Je ziet gewoon dat het team bijzonder bagger is, en al die ontslagen lossen niets op, bij Ferguson/Wenger kwam met de tijd ook alles weer goed, als ze die ruimte kregen om het team op te bouwen.
Hij heeft gewoon het volledige team dat vorig jaar kampioen is geworden met daarbij nog een versterkingquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou wel erg zwak zijn van het bestuur als ze hem ontslaan. Je ziet gewoon dat het team bijzonder bagger is, en al die ontslagen lossen niets op, bij Ferguson/Wenger kwam met de tijd ook alles weer goed, als ze die ruimte kregen om het team op te bouwen.
Kut Torresquote:
Je kan wel zeggen dat het team slecht is, maar uiteindelijk is hij daar de verantwoordelijke voor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit dus, coach is ook een beetje bagger, maar is typisch Ferguson om het zo te doen, krijgt hij nog wat meer eer.quote:Op zondag 29 september 2013 02:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je kan wel zeggen dat het team slecht is, maar uiteindelijk is hij daar de verantwoordelijke voor.
Ik hoop ook dat hij op geduld kan rekenen en meer tijd krijgt, maar het ziet er niet goed uit voor hem.
Arsenalquote:
Toch is het apart.. ik ben ook niet kapot van dit Manchester United, maar ze werden vorig seizoen wel tamelijk makkelijk kampioen. Dat zal toch niet alleen aan Van Persie hebben gelegen. Wat ik alleen niet begrijp is dat ze alleen Fellaini hebben gehaald, terwijl het middenveld duidelijk creativiteit mist.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wellicht heeft dat met het gebrek aan ervaring met topclubs van Moyes. Een grote naam kopen is blijkbaar wel wat anders dan een speler in de 5-10m price range.quote:Op maandag 30 september 2013 19:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toch is het apart.. ik ben ook niet kapot van dit Manchester United, maar ze werden vorig seizoen wel tamelijk makkelijk kampioen. Dat zal toch niet alleen aan Van Persie hebben gelegen. Wat ik alleen niet begrijp is dat ze alleen Fellaini hebben gehaald, terwijl het middenveld duidelijk creativiteit mist.
Moyes is een ouderwetse Engelse manager met een ouderwetse opvatting. Bij Everton werkte het wel aardig omdat hij het team op wist te peppen voor grote wedstrijden, maar ook toen was het voetbal niet bijster goed en hij werkt niet graag met jonge voetballers.quote:Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Wellicht heeft dat met het gebrek aan ervaring met topclubs van Moyes. Een grote naam kopen is blijkbaar wel wat anders dan een speler in de 5-10m price range.
Dat zijn op zich ook dingen die voor Ferguson gelden natuurlijk. Ik hoop dat Moyes aan kan blijven, want hij heeft het bij Everton met beperkte middelen toch aardig gedaan.quote:Op maandag 30 september 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moyes is een ouderwetse Engelse manager met een ouderwetse opvatting. Bij Everton werkte het wel aardig omdat hij het team op wist te peppen voor grote wedstrijden, maar ook toen was het voetbal niet bijster goed en hij werkt niet graag met jonge voetballers.
Hij heeft er inderdaad iets mooys van gemaakt.quote:Op maandag 30 september 2013 20:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat zijn op zich ook dingen die voor Ferguson gelden natuurlijk. Ik hoop dat Moyes aan kan blijven, want hij heeft het bij Everton met beperkte middelen toch aardig gedaan.
Interessante speler voor de Fantasy PL, heeft hij nu een vaste basisplaats?!quote:
Absoluut nummer één spits voor Evertonquote:Op maandag 30 september 2013 21:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Interessante speler voor de Fantasy PL, heeft hij nu een vaste basisplaats?!
Ik ook. Lekker subtop worden.quote:Op maandag 30 september 2013 20:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat zijn op zich ook dingen die voor Ferguson gelden natuurlijk. Ik hoop dat Moyes aan kan blijven, want hij heeft het bij Everton met beperkte middelen toch aardig gedaan.
Wat een domme post. Eto'o zit op de bank net als Lukaku zou zitten. Nu kan hij zich tenminste verder ontwikkelen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
MourinhoEto'o kopen en dan speelt Lukaku erg sterk
Hopelijk blijft Mou niet al te lang bij Chelsea! Ze moeten Klopp halen!
quote:Op maandag 30 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een domme post. Eto'o zit op de bank net als Lukaku zou zitten. Nu kan hij zich tenminste verder ontwikkelen.
Ja, in ieder geval in de PL. Het lijkt me voor de middenvelders ook prettiger voetballen met Lukaku voor je dan Torres of Eto'o.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Als je naar de spitsen kijkt en dan vooral naar hun vorm is Lukaku de beste optie.
Precies.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval in de PL. Het lijkt me voor de middenvelders ook prettiger voetballen met Lukaku voor je dan Torres of Eto'o.
Lukaku heeft in zijn eentje al meer gescoord (in 2 wedstrijden) dan alle chelsea aanvallers bij elkaar. En ook het feit dat De bruyne zelfs niet meer in de selectie zit is onbegrijpelijk. Als De Bruyne niet de beste Belg is, is hij minstens de 2e beste. Oh, ja, jouw post is dus redelijk dom en enkel gebaseerd op persoonlijk sentimentquote:Op maandag 30 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een domme post. Eto'o zit op de bank net als Lukaku zou zitten. Nu kan hij zich tenminste verder ontwikkelen.
Deze post is best wel een mindfuck. Je bewijst mijn ongelijk door het over een andere speler te hebben. Een situatie welke mijn eerdere stelling juist onderbouwdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:01 schreef misteriks het volgende:
[..]
Lukaku heeft in zijn eentje al meer gescoord (in 2 wedstrijden) dan alle chelsea aanvallers bij elkaar. En ook het feit dat De bruyne zelfs niet meer in de selectie zit is onbegrijpelijk. Als De Bruyne niet de beste Belg is, is hij minstens de 2e beste. Oh, ja, jouw post is dus redelijk dom en enkel gebaseerd op persoonlijk sentiment
*onderbouwtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post is best wel een mindfuck. Je bewijst mijn ongelijk door het over een andere speler te hebben. Een situatie welke mijn eerdere stelling juist onderbouwd
Alsof die andere spitsen dit wel zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef Pedroso het volgende:
Lukaku is gewoon nog niet van het niveau Chelsea, heeft het in de voorbereiding ook niet waargemaakt. Vandaar is het ook de beste optie om verder te groeien bij Everton.
Egt héquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:22 schreef Sasman het volgende:
Lukaku vs Kompany.
Al de rest boeit niet. Hihi
Ik zou hem ontslaan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:39 schreef theodoor9 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=197901
Mooi man die Holloway!
Hadden die zichzelf overschattende Belgjes niet voor Chelski moeten kiezen maar een logischere stap in hun ontwikkelingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:01 schreef misteriks het volgende:
[..]
Lukaku heeft in zijn eentje al meer gescoord (in 2 wedstrijden) dan alle chelsea aanvallers bij elkaar. En ook het feit dat De bruyne zelfs niet meer in de selectie zit is onbegrijpelijk. Als De Bruyne niet de beste Belg is, is hij minstens de 2e beste. Oh, ja, jouw post is dus redelijk dom en enkel gebaseerd op persoonlijk sentiment
Zou je de baard van Howard ook willen analyseren?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
City speelt best goed.
Einde analyse.
Misschien heeft Howard ooit buiten de camera's om iets lelijks gezegd over de terminale aandoening van Leo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Flauw dat Leo Howard zijn tourette syndroom belachelijk maakt overigens.
Wat heeft hij, de ziekte van Henk-Jan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft Howard ooit buiten de camera's om iets lelijks gezegd over de terminale aandoening van Leo.
Het is niet helemaal duidelijk wat Leo heeft, maar ironisch genoeg voor ons kijkers functioneren zijn stembanden nog prima.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat heeft hij, de ziekte van Henk-Jan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |