wel mee eens ja, interviewen is toch een vak apart. op de meest monotone stem je vragen oplezen en dan hopen dat de ander leeg loopt is een manier die wel eens tegen kan vallen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als meneer zeiksnor zelf aangepakt wordt loopt hij weg.
Onder dreiging van het intrekken van het sponsorgeld van VI aan RTL.
Het is de grootste media-hoer van Hilversum die voor geld in de meest wanstaltige tv-reclames optreedt.
Hij kent Edwin v.d. Sar al 20 jaar en weet precies wat hij in een interview van hem kan verwachten. Zeker als je domweg alle vragen van een briefje voorleest en ook nog eens overduidelijk geen kaas hebt gegeten van het vak van presentator, zoals we allemaal in K&vdB hebben kunnen constateren. En als er een leuk stukje inzit (over de keeperskennis van v. Gaal) dan wordt dat gebruikt om v. Gaal nog even te sneren.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het filmpje van dit stuk (uit de OP dus):
[ afbeelding ]
En ook in de OP bij de figuranten mist Nico, maar die zullen jullie er wel niet in willen?
Uit welke uitzending komt deze gif? Want ik heb 1 uitzending gemist dit seizoen en dat is deze geloof ik deze. Zou hem graag nog even terugkijkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het filmpje van dit stuk (uit de OP dus):
[ afbeelding ]
En ook in de OP bij de figuranten mist Nico, maar die zullen jullie er wel niet in willen?
Dank u weledelgestelde heer.quote:
Zal dan wel die van 16 september zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Uit welke uitzending komt deze gif? Want ik heb 1 uitzending gemist dit seizoen en dat is deze geloof ik deze. Zou hem graag nog even terugkijken
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fa4-808dd34a1183.mp4quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:53 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Uit welke uitzending komt deze gif? Want ik heb 1 uitzending gemist dit seizoen en dat is deze geloof ik deze. Zou hem graag nog even terugkijken
Demagoogquote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zou Johan hier van vinden?
Als een dorpsidioot te paraderen: not dun.quote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een jongen met zo'n UI kan ik helaas niet serieus nemen.quote:Op zondag 29 september 2013 01:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Goedkoop scoren daar is Dirk Kuyt goed in. Helaas doet hij dat louter in de media, en niet op het veld.
Wat mankeert daaraan dan?quote:Op zondag 29 september 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een jongen met zo'n UI kan ik helaas niet serieus nemen.
daar is alles mis meequote:Op zondag 29 september 2013 01:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat mankeert daaraan dan?
Ik sta tenminste niet met een pot groente midden in een weiland, dat is al heel wat tegenwoordig.
Nee, als je zoiets tegen mij zegt, dan moet je ook met argumenten komen. Ik heb hier in deze thread nog nooit iets over jouw UI gezegd.quote:
Oh dat mag gerust hoor. Want iedere gek in dit landje heeft recht op zijn mening, jij dus ook!quote:Op zondag 29 september 2013 01:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, als je zoiets tegen mij zegt, dan moet je ook met argumenten komen. Ik heb hier in deze thread nog nooit iets over jouw UI gezegd.
Mani89, die heeft me daar een nieuwtje over Ajax.quote:Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Mani89 het volgende:
Jongens waar gáát dit over? Kunnen we het weer even over Ajax hebben?
Ah joh laat zitten ongenaaide zandhaas dat je daar bent. Ik ga naar bed.quote:Op zondag 29 september 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89, die heeft me daar een nieuwtje over Ajax.
* johannes_vermeer roffelt op de tafel
Alle ruimte voor Mani!
Morgen Bauke ouwe reus.quote:Op zondag 29 september 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben bang dat dit het was.
Die mevrouw bij de Christine le Duc store beweerde dat ze geen DVDs van afleveringen van One Flew Over the Cuckoo's Nest voorradig had.quote:Op zondag 29 september 2013 02:30 schreef DrDentz het volgende:
Af en toe heb ik in dit topic het idee dat ik in One Flew Over the Cuckoo's Nest ben beland.
Ay ay cap'tainquote:Op zondag 29 september 2013 03:52 schreef Ties02 het volgende:
Zeg ga jij eens even heel rap naar bed ouwe reus
Tja, iets dergelijks heeft hij ook gezegd bij zijn afscheid van Utrecht, Feyenoord en Liverpool.quote:Op zondag 29 september 2013 01:06 schreef Mani89 het volgende:
"I love Fenerbahce, someday I come back hè."
Ik zou willen dat we de dikke Johan konden uitnodigenquote:Op zondag 29 september 2013 03:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met authentieke sigaarrook in beeld
Hoe heet die gozer? Ruud terzijde wordt buiten beeld gehouden.
Toegift, ik zeg: uitnodigen de grote Hugo Camps
Reden? Omdat AZ momenteel niet bovenaan staat????quote:Op zondag 29 september 2013 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
De vermakelijke hork ontslagen. Zeg het maar jongens
Het schijnt dat mevrouw Gerbrands regelmatig de blokhut bezocht.quote:Op zondag 29 september 2013 13:21 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Reden? Omdat AZ momenteel niet bovenaan staat????
Ik ben het aan de ene kant met je eens, maar aan de andere kant ben ik het ook met je oneens.quote:Op zondag 29 september 2013 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Aan de ene kant vind ik het terecht dat Gertjan Verbeek ontslagen is bij AZ, maar aan de andere kant vind ik het onterecht dat Gertjan Verbeek ontslagen is bij AZ.
Ja, hier kan ik me wel in vinden. De bal is tenslotte rond en het is 11 tegen 11. Soms zit het mee, en soms niet.quote:Op zondag 29 september 2013 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Aan de ene kant vind ik het terecht dat Gertjan Verbeek ontslagen is bij AZ, maar aan de andere kant vind ik het onterecht dat Gertjan Verbeek ontslagen is bij AZ.
quote:Op zondag 29 september 2013 13:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben opgegroeid met goed is goed en fout is fout.quote:Op zondag 29 september 2013 14:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, hier kan ik me wel in vinden. De bal is tenslotte rond en het is 11 tegen 11. Soms zit het mee, en soms niet.
Hij acteert maar en acteert maar, terwijl ik zou willen weten: Wie is Lokale_Notabele?quote:Op zondag 29 september 2013 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
Lokale notabele praat met meel in zijn mond en zal nooit zijn ware mening geven. Hij braakt louter clichés uit om toch maar iets te zeggen zonder iemand voor het hoofd stoten. Toevallig ambities om bondscoach te worden?
Dat is goed fout.quote:Op zondag 29 september 2013 14:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met goed is goed en fout is fout.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Praat zo mee
TV / [RTL4] Carlo & Irene: Life 4 You
We moeten ons wel door Sieneke en Arie Boomsma worstelen.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan trouwens 5 uit 6 op de Toto
quote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gérard de Nooijer is langs geweest.quote:Op zondag 29 september 2013 21:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hebben de AZ-watchers van VI het naderende ontslag van Verbeek totaal gemist??
Zaten ze soms te schijten toen vrijdag de spelersraad naar de directie ging?
Toen Pierre van Hooijdonk naar Fenerbahce ging had Johan de cover ook bedacht:quote:
Dat slaat als kut op Dirkquote:Op zondag 29 september 2013 21:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen Pierre van Hooijdonk naar Fenerbahce ging had Johan de cover ook bedacht:
PIERRE VAN HOOIJDONK
GELDWOLF
quote:Op zondag 29 september 2013 21:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen Pierre van Hooijdonk naar Fenerbahce ging had Johan de cover ook bedacht:
PIERRE VAN HOOIJDONK
GELDWOLF
Minachting van de lezer.quote:Op zondag 29 september 2013 19:15 schreef aadspagaat het volgende:
Heerlijk dat sommige mensen afgeven op bossie omdat hij 1 staat en die kut die 9 jaar over een boek heeft geschreven nog niet eens de helft heeft verkocht
Ah joh donderstraal een eind op ik word helemaal schijtziek van jou man. Tienduizend posts in VBL en we weten nog steeds niet voor welk cluppie jij bent man. Dat is toch waardeloos? Je kan toch gewoon zeggen ik ben voor die en die club. En dan ga je tegen mij lopen zeiken.quote:Op zondag 29 september 2013 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij acteert maar en acteert maar, terwijl ik zou willen weten: Wie is Lokale_Notabele?
Ik ken de echte Lokale_Notabele niet.
[..]
quote:Op maandag 30 september 2013 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ah joh donderstraal een eind op ik word helemaal schijtziek van jou man. Tienduizend posts in VBL en we weten nog steeds niet voor welk cluppie jij bent man. Dat is toch waardeloos? Je kan toch gewoon zeggen ik ben voor die en die club. En dan ga je tegen mij lopen zeiken.
In mijn FOK! Voetbalmanager gegevens staat duidelijk dat ik voor Go Ahead Eagles ben. Huppie Huppie Huppie, Eagles is mijn cluppie roep ik altijd.quote:Op maandag 30 september 2013 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ah joh donderstraal een eind op ik word helemaal schijtziek van jou man. Tienduizend posts in VBL en we weten nog steeds niet voor welk cluppie jij bent man. Dat is toch waardeloos? Je kan toch gewoon zeggen ik ben voor die en die club. En dan ga je tegen mij lopen zeiken.
Heb je aan de fles gezeten?quote:Op maandag 30 september 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn FOK! Voetbalmanager gegevens staat duidelijk dat ik voor Go Ahead Eagles ben. Huppie Huppie Huppie, Eagles is mijn cluppie roep ik altijd.
Ik zou graag verder uitweiden over mijn clubliefde maar ik moet nu echt even met een Rood-gele vlag gaan staan zwaaien in de Vetkampstraat.
Nou, nu ik het aantal lege flessen hier op tafel zie vraag ik me toch af: "Wie is er hier in godsnaam allemaal op bezoek geweest??"quote:
Die man wordt financieel onafhankelijk door VI.quote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
De ster van de XXL Frikandel is rijzende, zoals dat zo mooi heet.
[ afbeelding ]
Johannes juicht voor Rotterdam.quote:Op maandag 30 september 2013 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb nu honger.quote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
De ster van de XXL Frikandel is rijzende, zoals dat zo mooi heet.
[ afbeelding ]
Johannes is voor Ajax.quote:Op maandag 30 september 2013 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2013 15:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Johannes juicht voor Rotterdam.
Nee, nee. Ko Ahead iekels zegtie net tegen mij.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jan Kooijemansquote:Op maandag 30 september 2013 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Dat is Jan Kooijmans, of hoe heet die gozer?
quote:Op maandag 30 september 2013 16:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Even een leuke kijkersvraag tussendoor, wie weet waar mijn UI vandaan komt?
Speel mee en maak kans op een geheel verzorgde reis naar Ponypark Slagharen.
Nee.quote:
Dit sowieso.quote:Op maandag 30 september 2013 15:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Johannes juicht voor Rotterdam.
Jawel.quote:
Klaarblijkelijk is het belangrijk voor jou, maar ik kan oprecht zeggen dat het niet zo is.quote:Op maandag 30 september 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel.
Het is overduidelijk. Al snap ik dat je het niet toegeeft omdat je graag mysterieus wilt zijn.
Okequote:Op maandag 30 september 2013 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk is het belangrijk voor jou, maar ik kan oprecht zeggen dat het niet zo is.
Ik had nooit gedacht dat je een neger wasquote:Op maandag 30 september 2013 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je mag me kleurloos vinden hoor dat ik geen club steun, maar we weten allebei dat ik niet kleurloos ben
Eerder een neger dan voor Ajaxquote:Op maandag 30 september 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat je een neger was
Wat heb je tegen Ajaxquote:Op maandag 30 september 2013 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerder een neger dan voor Ajax
Alhoewel ik wel eens met Kenneth Vermeer verward ben.
Nee ze spelen in het wit met rood.quote:Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze spelen in het rood met wit.
Nog erger.quote:Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze spelen in het wit met rood.
quote:Op maandag 30 september 2013 16:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Even een leuke kijkersvraag tussendoor, wie weet waar mijn UI vandaan komt?
Speel mee en maak kans op een geheel verzorgde reis naar Ponypark Slagharen.
Nu ben ik ontmaskerd. Vandaar dat ik ook zoveel wist over Fred de Drugsbaron.quote:Op maandag 30 september 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha jij bent voor Vitesse hahahahahahaha.
Ik hoorde op Radio Rijnmond dat Xerxes net gescoord had.quote:Op maandag 30 september 2013 17:59 schreef Mr.Smokey het volgende:
Johannes gooide een keer thee over mij heen, zo hard was die aan het juichen voor Feyenoord
Moet hij betalen om te kunnen neuken? Lekkere stripheld ben je dan....quote:Op maandag 30 september 2013 18:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb er een tiental in de kast staan.
Ik denk eerder de producent van deze frikandellen.quote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man wordt financieel onafhankelijk door VI.![]()
Ik denk dat de Witte Chinees weer verbaal van kant wordt gemaaktquote:Op maandag 30 september 2013 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
Wat zal de mening over het ontslag van Verbeek vanavond zijn? Ik denk dat de termen "overbetaalde profs" en "snotneuzen" wel weer langs zullen komen.
O ja, die was ook lekker bezig gisteren.quote:Op maandag 30 september 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Witte Chinees weer verbaal van kant wordt gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |