SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zometeen de analyse van Arnold en Jan om het goed te maken?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
Leuke wedstrijd, al heb ik daardoor al wel heel wat gouden cookies gemist.
Ik schakel tegenwoordig meteen weg als Lambiek in beeld komt en dat bevalt prima.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen de analyse van Arnold en Jan om het goed te maken?
Het woord 'weg' is compleet overbodig in deze zin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik schakel tegenwoordig meteen weg als Lambiek in beeld komt en dat bevalt prima.
Zonder het woord weg kan het ook lijken of hij inschakelt, dus jouw reactie is compleet overbodig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het woord 'weg' is compleet overbodig in deze zin.
De Bruyne was heel zwak in de league cup deze week , moet hij zich maar bewijzenquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:39 schreef Sasman het volgende:
Komt ervan als je De Bruyne op de tribune zet.![]()
Mourinho
Dat zouden mensen met een IQ lager dan 50 idd kunnen denken ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:39 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Zonder het woord weg kan het ook lijken of hij inschakelt, dus jouw reactie is compleet overbodig.
Jammer dat je niet volwassen genoeg bent om toe te geven dat je fout zat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zouden mensen met een IQ lager dan 50 idd kunnen denken ja.
Wellicht omdat je onzin uitkraamt. Ieder mens begrijpt dat dat je niet speciaal voor een analyse in de rust naar een zender toegaat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:43 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Jammer dat je niet volwassen genoeg bent om toe te geven dat je fout zat.
het is gewoon onzin dat het woord weg overbodig is, daar is niks treurigs aan. Maar laat ik jouw voorbeeld maar volgen dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht omdat je onzin uitkraamt. Ieder mens begrijpt dat dat je niet speciaal voor een analyse in de rust naar een zender toegaat.
Verder weiger ik meer tijd te stoppen in deze treurige poging van je.
Eens.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:49 schreef Sasman het volgende:
Hé serieus? Die Oscar...die kan er toch niks van.
Die ginger is nog slechterquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:49 schreef Sasman het volgende:
Hé serieus? Die Oscar...die kan er toch niks van.
Die Bruyne?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die ginger is nog slechter
Denk eerder andersom.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jantje gaat Torres rood aannaaien
En Strootman kijkt boos.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:04 schreef Grifte het volgende:
Wat een arrogante kwal is die Vertonghen ook.
Denk eerder dat Chelsea wint.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
Eriksen gaat in de 80e minuut de beslissende maken.
Nu zijn ze even beter, maar ik gun het ze evengoed niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk eerder dat Chelsea wint.
uh neequote:Op zaterdag 28 september 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
Waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
Nu is het bekekenquote:
eriksen heeft de conditie van v.d.fartquote:
onzinquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
eriksen heeft de conditie van v.d.fart
En toch loopt hij 13,5 km per wedstrijd, vorig seizoen nog het meest gelopen van alle spelers in de groepsfase van de CL. En dat allemaal met de conditie van van der Vaart.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
eriksen heeft de conditie van v.d.fart
Wedstrijd gaat teveel op en neer, fysieke strijd.quote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spurs moet nog wel even scoren voor mijn Derksen toto.
En speelde gewoon matig de tweede helft. Al snap ik niet dat hij Soldado er niet eerst uithaalde. Op Defoe hebben Eriksen zijn steekballen toch meer kans.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wedstrijd gaat teveel op en neer, fysieke strijd.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zeker, beste speler bij Spursquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef Sasman het volgende:
Dembele is op dit moment in zijn eentje het middenveld van de Spurs.
Voor mij Chelsea, toch gun ik het de Spurs meer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Visionair.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jantje gaat Torres rood aannaaien
Mooi jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef Sasman het volgende:
Dembele is op dit moment in zijn eentje het middenveld van de Spurs.
Zoals hij nu speelt doet hij me aan Rijkaard denken, al was die natuurlijk nog beterquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toch geinig dat hij bij AZ nog als spits begon.
twitter:
Welke VI Hooligan is dit?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ze probeerden hem nog te waarschuwen, jammer dat hij niet twittert tijdens de wedstrijd.twitter:
Het is de grote visionair.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke VI Hooligan is dit?
Heeft hij van Immers geleerdquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Chadli schiet op doel.
Iemand in de 2de ring vangt.
Met het programma van Lambiek gaat het ook lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX mag wel eens wat aan de commentatoren doen.
Triest dat er nog 32k mensen dat kijken ipv VI.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met het programma van Lambiek gaat het ook lekker![]()
FOX VOETBAL 32.000
Dat zou me niks verbazen, misschien zenden ze het uit in gevangenissen als martelmethode.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest dat er nog 32k mensen dat kijken ipv VI.
Volgens mij is het nep.
Ik denk dat Iwanius er graag naar kijkt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest dat er nog 32k mensen dat kijken ipv VI.
Volgens mij is het nep.
Lambiek en Toine hadden wel een leuk één tweetje vandaag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met het programma van Lambiek gaat het ook lekker![]()
FOX VOETBAL 32.000
Dat heb ik gemist, ik heb Lambiek nog steeds geband.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lambiek en Toine hadden wel een leuk één tweetje vandaag.
Hij gaat het niet lang volhouden. De nieuwe eigenaar zou sowieso wel een eigen trainer willen neerzetten lijkt mij.quote:
Klopt. Jol zat al op de schopstoel en bij een nederlaag vandaag zal het me niets verbazen als ie er deze week nog uitvliegt. Publiek is ook op 'm uitgekeken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaat het niet lang volhouden. De nieuwe eigenaar zou sowieso wel een eigen trainer willen neerzetten lijkt mij.
Dat denk ik ook wel, het standbeeld van Michael Jackson is geslachtofferd, Jol zal snel volgen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaat het niet lang volhouden. De nieuwe eigenaar zou sowieso wel een eigen trainer willen neerzetten lijkt mij.
Ze hebben dan ook hele matige spelers in de gelederen. Buiten v. Persie en Rooney stelt het ook niet veel voor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanvallend creëert Man Utd echt niets. Bloedt aan de ogen.
Van Persie maakt daar wel het verschil, zonder hem is het weinig. Alleen Rooney vind ik ook wel goed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanvallend creëert Man Utd echt niets. Bloedt aan de ogen.
doe je ogen open, was terechtquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:28 schreef augurkenjager het volgende:
Slaat weer helemaal nergens op...
Schwalbe van Hull, penal, zit...
Kijk jij wel?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:33 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
doe je ogen open, was terecht
No G ik kijk niet maar was wel terechte penalty, vraag maar aan de reffaquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:38 schreef augurkenjager het volgende:
[..]
Kijk jij wel?
Als ze in Engeland daar een penal voor gaan geven zijn er elke wedstrijd 10 penaltys
whoopsquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Op slag van rust maakt Fulham 1-1 dankzij Ruiz
*Roe-isquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Op slag van rust maakt Fulham 1-1 dankzij Ruiz
Gelegenheidsrechtsback dacht ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Bacuna speelt nog best veel bij Villa. Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Die blessure bleek nog mee te vallen en heeft dit seizoen dan ook nog geen competitieduel gemist.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:08 schreef Chiappucci het volgende:
Sinds wanneer doet Dembélé eigenlijk weer mee bij de Spurs. Kan me herinneren dat die nog niet zo lang geleden zwaar geblesseerd uitviel in de Europa League.
Blessure viel uiteindelijk wel mee, heeft geen wedstrijd gemist.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:08 schreef Chiappucci het volgende:
Sinds wanneer doet Dembélé eigenlijk weer mee bij de Spurs. Kan me herinneren dat die nog niet zo lang geleden zwaar geblesseerd uitviel in de Europa League.
hequote:Op zaterdag 28 september 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die blessure bleek nog mee te vallen, en heeft dit seizoen dan ook nog geen competitieduel gemist.
Dank, zag er toch niet goed uit, maar fijn dat het meevalt. Leuke speler!quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die blessure bleek nog mee te vallen, en heeft dit seizoen dan ook nog geen competitieduel gemist.
En dat van 1 pagina RedCafe.quote:Buttner is a shockingly bad defender
Awful defending from everyone there. Buttner especially. Fellaini should have started today.
ffing Buttner again ...
18 yo and Buttner on same wing might be an issue
So poor from Buttner and Evans. Those arent challenges you should be making for manchester united
Buttner is awful.
buttner ffs.
who's on the bench ? can we get anyone on for Buttner ?
But why he persists on playing Buttner ? this guy is one of the worst players to have played here
Buttner as a defender is just utter shit
Pick someone out of the crowd, will still be better than him (Buttner).
Zeker en hij begint de vorm ook weer te vindenquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dank, zag er toch niet goed uit, maar fijn dat het meevalt. Leuke speler!
Het blijft ook één van de grootste voetbalmysteries ooit voor mij. Hij heeft ze toch ook gewoon 6 miljoen gekost of zo?quote:
Oh bank dus.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor RvP, dacht toch dat hij niet bij de selectie zat.
domquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:24 schreef DaggerOne het volgende:
Come on United, ik heb geld op jullie winst staan.
Drie maal is scheepsrechtquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:26 schreef GGMM het volgende:
Koert is echt een waardeloze commentator.
Kop op. Geld is toch maar de wortel van alle kwaadquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:24 schreef DaggerOne het volgende:
Come on United, ik heb geld op jullie winst staan.
quote:Chelsea-trainer José Mourinho had na afloop van het duel tegen Tottenham Hotspur geen goed woord over voor Spurs-verdediger Jan Vertonghen. "Hij is een schande", aldus de Portugees.
Mourinho beschuldigde Vertonghen van een toneelstukje ten opzichte van Torres in de Londense derby. "Zeer oncollegiaal naar alle andere voetballers toe. Hij neemt daar ook de scheidsrechter in de maling, die zal daar ook niet blij mee zijn."
Oei, je komt een tikkeltje gepikeerd over.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:29 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja want achteraf is het makkelijk praten. Kneus.
Wat een kweekvijver is die Eredivisie tochquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Bacuna maakt de 2-2 tegen Man City
El Ahmadi ook al vandaag met Villa.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een kweekvijver is die Eredivisie toch
Het zijn wel weer de voormalige Eredivisie-sterren die de boel moeten redden in Birmingham. Mickey Mouse-League, my ass.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Bacuna maakt de 2-2 tegen Man City
Vooraf ook, gewoon een hele domme keuze om daar je geld op te zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:29 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een feit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vooraf ook, gewoon een hele domme keuze om daar je geld op te zetten.
als je geen verstand van voetbal hebt moet je er niet op inzetten stoere boyquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:29 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat over Vertonghen klopt wel, alleen vergeet hij even dat Torres zich ook zo onsportief gedroeg. Vertonghen was gewoon wat slimmer in het naaien van de tegenstander.quote:
Vertonghen nam gewoon wraak. Het moet in je karakter zitten, maar hij voerde het schitterend uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat over Vertonghen klopt wel, alleen vergeet hij even dat Torres zich ook zo onsportief gedroeg. Vertonghen was gewoon wat slimmer in het naaien van de tegenstander.
quote:
Waarschijnlijk meer dan jij. Valt me trouwens op dat jullie vanalles roepen, maar ik heb nog geen enkel argument gehoord.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:31 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
als je geen verstand van voetbal hebt moet je er niet op inzetten stoere boy
Wat waren de odds eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan jij. Valt me trouwens op dat jullie vanalles roepen, maar ik heb nog geen enkel argument gehoord.
En jouw argument vóór Man Utd dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan jij. Valt me trouwens op dat jullie vanalles roepen, maar ik heb nog geen enkel argument gehoord.
Degene welke de transfers regelen mag wel aan de schandpaal in ieder geval. Zoveel blunders gemaakt deze zomerstop met als resultaat deze matige uit balans zijnde selectiequote:Op zaterdag 28 september 2013 17:33 schreef Pedroso het volgende:
Ook een waardeloze trainer die Moyes. Onvoorstelbaar dat ze zo'n matige trainer aanstellen bij zo'n topclub. En mag ook gewoon vele miljoenen uitgeven aan een statische lantaarnpaal.
Thuis tegen WBA is normaal gesproken winst. Bovendien hebben ze iets recht te zetten na City.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Arsenal
Szczesny, Jenkinson, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Ramsey, Walcott, Özil, Wilshere, Giroud
[..]
En jouw argument vóór Man Utd dan?
Dat is toch jouw club?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
southampton geeft even pakkie gvd zeg.
Ze hadden iets recht te zetten met een reden. Hun selectie is uit balans, de topscorer wordt gemist en de al aanwezig zijnde matige spelers zijn uit vorm.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Thuis tegen WBA is normaal gesproken winst. Bovendien hebben ze iets recht te zetten na City.
Is gewoon ook een goed voetballende ploeg. Ook vorige week bij Liverpool heb ik van ze genoten. Daar moet een erg goede trainer rondlopen, kan niet anders.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
southampton geeft even pakkie gvd zeg.
Ze zijn gewoon niet goed genoeg. Dat blijkt wekelijks.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Thuis tegen WBA is normaal gesproken winst. Bovendien hebben ze iets recht te zetten na City.
Moyes, geen van Persie, wel Buttner. Maar goed je kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:34 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij is weinig geliefd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is gewoon ook een goed voetballende ploeg. Ook vorige week bij Liverpool heb ik van ze genoten. Daar moet een erg goede trainer rondlopen, kan niet anders.
Dan nog moet Man Utd alsnog kunnen winnen van WBA.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hadden iets recht te zetten met een reden. Hun selectie is uit balans, de topscorer wordt gemist en de al aanwezig zijnde matige spelers zijn uit vorm.
We zien het jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:37 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dan nog moet Man Utd alsnog kunnen winnen van WBA.
Ik gok ook altijd op clubs die een signaal hebben af te geven. Maar wat waren de odds nu?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef DaggerOne het volgende:
Bovendien hebben ze iets recht te zetten na City.
Onder Atkins voetbalden ze ook al prima, en dat met meer UK jongens + Engelse uitstraling, die gare Argentijn moet optyfen, net als dat nieuwe lelijke shirt. Bring back the stripesquote:
Het kan ja. Vandaag dus niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:37 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dan nog moet Man Utd alsnog kunnen winnen van WBA.
Eens.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onder Atkins voetbalden ze ook al prima, en dat met meer UK jongens + Engelse uitstraling, die gare Argentijn moet optyfen, net als dat nieuwe lelijke shirt. Bring back the stripes
Ja, stel je voor dat je zou toegeven dat het idd een vreemde gok was.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Tja, zoals ik al zei dat is weer achteraf gelul.
Je maakt een grap en anders... Het is wel mooi geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Tja, zoals ik al zei dat is weer achteraf gelul.
Het weer in Londen is slecht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Zal v. Persie inmiddels alweer terugverlangen naar Arsenal als ie rond kijkt waar ie nu mee voetbalt ?
wrm verwijder je mn post niggaquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je zou toegeven dat het idd een vreemde gok was.
tegen york city voor de duidelijkheidquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Portsmouth 4-1 achter.
ARE YOU WATCHING POMPEY SCUM ARE YOU WATCHING ARE YOU WATCHING ARE YOU WATCHING POMPEY SCUM
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tegen york city voor de duidelijkheid
Probeer argumenten te gebruiken die niet ook iemands moeder tot de grond toe afbranden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
wrm verwijder je mn post nigga
Maar wel onder een bestuur bestaande uit supporters toch? Ze kiezen er zelf voor om met eergevoel af te zakken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
portsmouth die amateur gaat worden_!
Wedden = onderbouwd gokken. Ik onderbouwde het wat anders en als dat verkeerd uitpakt dan jammer, dan zat ik mis. Maar beetje triest dat het halve topic nu op mij loopt te bashen dat ik er niks van weet, terwijl voetbal zo veranderlijk als het weer is. Een sure bet heb je nooit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je zou toegeven dat het idd een vreemde gok was.
Dat was een 'bij wijze van spreken', zo kwam het op mij over tenminste.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer argumenten te gebruiken die niet ook iemands moeder tot de grond toe afbranden.
Anders waren ze failliet geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wel onder een bestuur bestaande uit supporters toch? Ze kiezen er zelf voor om met eergevoel af te zakken.
Ik hoop stiekem en tegen beter weten in dat hij terugkeert. Ik weet het gaat niet gebeuren, maar in zo'n baggerteam kan hij toch ook niet blijven?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Zal v. Persie inmiddels alweer terugverlangen naar Arsenal als ie rond kijkt waar ie nu mee voetbalt ?
ik geef het opquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer argumenten te gebruiken die niet ook iemands moeder tot de grond toe afbranden.
Mwa, dat gebash valt wel mee, dat ligt ook een beetje aan je reactie imo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:42 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wedden = onderbouwd gokken. Ik onderbouwde het wat anders en als dat verkeerd uitpakt dan jammer, dan zat ik mis. Maar beetje triest dat het halve topic nu op mij loopt te bashen dat ik er niks van weet, terwijl voetbal zo veranderlijk als het weer is. Een sure bet heb je nooit.
Waarschijnlijk waren de odds ook prima. Man Utd thuis tegen WBA, dat moet wel!quote:
Jouw onderbouwing was dus. "Man United wint normaal gesproken van WBA" Geniaal. Hier is inderdaad een hoop voetbalvisie voor nodig geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:42 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wedden = onderbouwd gokken. Ik onderbouwde het wat anders en als dat verkeerd uitpakt dan jammer, dan zat ik mis. Maar beetje triest dat het halve topic nu op mij loopt te bashen dat ik er niks van weet, terwijl voetbal zo veranderlijk als het weer is. Een sure bet heb je nooit.
Ik las de posts wel die verwijderd warenquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat gebash valt wel mee, dat ligt ook een beetje aan je reactie imo.
Nee, beter lezen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw onderbouwing was dus. "Man United wint normaal gesproken van WBA" Geniaal. Hier is inderdaad een hoop voetbalvisie voor nodig geweest.
Dat dachten ze in de championship en league 1 ook.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:44 schreef Grifte het volgende:
Meh League Two overleeft Pompey wel, daar zitten zulke slechte teams in. Zou juist leuk zijn als die met fans trust zich weer omhoogwerken, leedvermaak is tijdelijk geinig, zo'n rivaliteit en de South Coast derby heeft toch veel meer.
post, was.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:44 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik las de posts wel die verwijderd waren
Toen begonnen ze constant met -10 punten en dikke problemen binnen de club, dan is het niet verwonderlijk dat je afzakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dachten ze in de championship en league 1 ook.
Overleven we wel.
Tja, hoeveel het er waren kan ik natuurlijk ook niet zien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
post, was.
Enkelvoud.
Afgekeurde goal.
Je zei net dat je het zagquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Tja, hoeveel het er waren kan ik natuurlijk ook niet zien.
Ik vind het wel mooi zo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toen begonnen ze constant met -10 punten en dikke problemen binnen de club, dan is het niet verwonderlijk dat je afzakt.
Ik dacht dat het er meer waren, maar laatmaar iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zei net dat je het zag
Maar het is goed, dit gaat nergens over.
nice mattiequote:Op zaterdag 28 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
south coast motherfucker.
twitter:tomvanhulsen twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 17:50:50Leandro Bacuna uitgeroepen tot Man of the Match bij Aston Villa-Manchester City (3-2). reageer retweet
Nationalistisch geleuter inderdaad. Houd dat maar bij het Nederlands elftal en zelfs dan is het niets toevoegend.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is inderdaad duidelijk. Beetje treurig wel.
Ik had hem echt 3 wedstrijden per seizoen toegeschreven. Leuk voor hemquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 17:50:50Leandro Bacuna uitgeroepen tot Man of the Match bij Aston Villa-Manchester City (3-2). reageer retweet
Paar minuten geleden nog.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
Hoe lang is het geleden dat united thuis verloor in competitie?
Ja... Al ga ik toch weer naïef Az - Psv opzetten. Er moet toch een keer wat leuks komen...quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
Swansea - Arsenal is ook wel een leuke wedstrijd.
Ik heb weer op tijd weggeschakeld.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
Jan van Halst legt even uit hoe Manchester het had moeten doen.
Ik ook wel, al is het niveau dit jaar wel heel erg laag in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... Al ga ik toch weer naïef Az - Psv opzetten. Er moet toch een keer wat leuks komen...
Rechtsmidden.quote:
Mooi. Waardeloze coach.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:11 schreef Pedroso het volgende:
Jol kan het schudden, gaat Oktober niet halen.
Wat maakt het uit, Arsene Wenger is zo'n slimme en sterke geweldige coach dat hij gewoon een 2e topspits achter de hand heeft. Bendtner.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef alors het volgende:
Jahoor Giroud zeker kapot, net in mijn team gezet
Swansea speelt ook echt niet slecht, alleen afmaken lukt niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Goede tweede helft van Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |