SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zometeen de analyse van Arnold en Jan om het goed te maken?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
Leuke wedstrijd, al heb ik daardoor al wel heel wat gouden cookies gemist.
Ik schakel tegenwoordig meteen weg als Lambiek in beeld komt en dat bevalt prima.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen de analyse van Arnold en Jan om het goed te maken?
Het woord 'weg' is compleet overbodig in deze zin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik schakel tegenwoordig meteen weg als Lambiek in beeld komt en dat bevalt prima.
Zonder het woord weg kan het ook lijken of hij inschakelt, dus jouw reactie is compleet overbodig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het woord 'weg' is compleet overbodig in deze zin.
De Bruyne was heel zwak in de league cup deze week , moet hij zich maar bewijzenquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:39 schreef Sasman het volgende:
Komt ervan als je De Bruyne op de tribune zet.![]()
Mourinho
Dat zouden mensen met een IQ lager dan 50 idd kunnen denken ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:39 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Zonder het woord weg kan het ook lijken of hij inschakelt, dus jouw reactie is compleet overbodig.
Jammer dat je niet volwassen genoeg bent om toe te geven dat je fout zat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zouden mensen met een IQ lager dan 50 idd kunnen denken ja.
Wellicht omdat je onzin uitkraamt. Ieder mens begrijpt dat dat je niet speciaal voor een analyse in de rust naar een zender toegaat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:43 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Jammer dat je niet volwassen genoeg bent om toe te geven dat je fout zat.
het is gewoon onzin dat het woord weg overbodig is, daar is niks treurigs aan. Maar laat ik jouw voorbeeld maar volgen dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht omdat je onzin uitkraamt. Ieder mens begrijpt dat dat je niet speciaal voor een analyse in de rust naar een zender toegaat.
Verder weiger ik meer tijd te stoppen in deze treurige poging van je.
Eens.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:49 schreef Sasman het volgende:
Hé serieus? Die Oscar...die kan er toch niks van.
Die ginger is nog slechterquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:49 schreef Sasman het volgende:
Hé serieus? Die Oscar...die kan er toch niks van.
Die Bruyne?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die ginger is nog slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |