Respectquote:Op maandag 30 september 2013 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb vandaag nog lekker een dagje vrij![]()
Morgen weer een half uurtje rijden voor stichting opkikker
quote:
Ze zijn niet allemaal ongeneeslijk ziek...quote:Op maandag 30 september 2013 15:25 schreef hornage het volgende:
Ik help altijd elk jaar met de piratendag voor de stichting Opkikker. Erg leuk en dankbaar werk om te doen. Wel heftig, aan het einde van de dag tegen de kinderen zeggen "Tot volgend jaar" is toch maf...
Dat gebeurt ook zeker vaak op zo'n dagquote:Op maandag 30 september 2013 15:49 schreef drakin het volgende:
Ik zou toch eerder ARRR! zeggen op zo'n dag
Hebben hier zoveel kinderen een opkikker nodig?quote:Op maandag 30 september 2013 15:58 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook zeker vaak op zo'n dag
Is trouwens in Friesland!
Zo blijkt maar weer... je bent nooit te oud om te lerenquote:
Werken enzo hequote:Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is iedereen weer lekker rustig vandaag...
Dat dus.quote:
Is ie nu winterklaar?quote:Op maandag 30 september 2013 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb heel even in een tuin gewerkt en dat vond ik genoeg voor vandaag![]()
![]()
Nee, nog lang niet... Maar ik was alleen van plan even op visite te gaan bij mijn oma... bleek dat mijn vader en zijn vrouw er druk mee bezig waren... Had geen behoefte om de hele middag in de tuin te werken. Heb niet voor niks een balkonquote:
Ik weet niet eens wat het is... En ik heb een hekel aan tuinen!quote:Op maandag 30 september 2013 19:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie dyon nou niet als een persoon die verstand heeft van scheurgras.
Gewoon op de bank gaan hangen met een uitkering.quote:Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is... En ik heb een hekel aan tuinen!
Want iedereen die niet in een tuin wil werken is werkeloos en leeft van een uitkering?quote:Op maandag 30 september 2013 20:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon op de bank gaan hangen met een uitkering.
2B or !2Bquote:
Dat zei ik nietquote:Op maandag 30 september 2013 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Want iedereen die niet in een tuin wil werken is werkeloos en leeft van een uitkering?
Keihard aan het werk. Ben pas een uurtje thuis.quote:Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is iedereen weer lekker rustig vandaag...
Moet ook wel om al je schulden te betalen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Keihard aan het werk. Ben pas een uurtje thuis.
Telefoon op werk laten liggen, maar gelukkig heb ik nóg twee wekkers.
Nog welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
Deze overuren schrijf ik niet op, hoor.
En ál mijn schulden? Ik heb er maar een.
Ik heb geen humorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef wyccie het volgende:
Je bent soms echt niet lekker, hè? Of is het jouw manier om grappig te doen?
Daar doe ik niet zoveel meer aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:33 schreef wyccie het volgende:
Dat blijkt. Niet meer doen, hè.![]()
En beantwoord jij die vraag eens. Die weet jij best.
Dat is de puber in Sands.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef wyccie het volgende:
Je bent soms echt niet lekker, hè? Of is het jouw manier om grappig te doen?
Dat moet ook wel anders kom ik mijn dagen niet door.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:41 schreef wyccie het volgende:
Eerder ook al die opmerking tegen Dyon over bankhangen en een uitkering, vanuit het niets.
Je bent een beetje apart, Sands.
Jij bent niet veel beter lieve robby...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is de puber in Sands.
Vervelend idd.
Kijk je weleens naar het familiediner?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij bent niet veel beter lieve robby...
Nee nooit.. kijk geen EOquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kijk je weleens naar het familiediner?
Misschien komend weekend, maar we hebben nog tot 26 oktober.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef The_Substitute het volgende:
Kinders, waar blijven jullie lijsten?
FOK! Film Top 100
Van het weekend een top 50quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef The_Substitute het volgende:
FOK! Film Top 100
FOK! Album Top 100 Allertijden
Weer een ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:09 schreef dyonvbaal het volgende:
poep... voor niks naar me werk gereden...
Wat ben je af en toe een vervelend ventje.quote:
You wish...quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe een vervelend ventje.
Maar 100? Echt niet meer?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef The_Substitute het volgende:
FOK! Film Top 100
FOK! Album Top 100 Allertijden
Ik zou daar al genoeg moeite mee hebbenquote:
Ik heb nu al heel wat zitten schrappen wat ik eigenlijk ook in de lijst zou willen hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou daar al genoeg moeite mee hebben
Was ook niet ongeduldig bedoeld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:06 schreef victorinox het volgende:
Misschien komend weekend, maar we hebben nog tot 26 oktober.
Inmiddels al wat meer Ghibli's gekeken?quote:
Uiteraard kan dat, maar Gorro/ranja zullen degene die je bovenaan zet de 100 punten geven. Dan zou ik toch even zorgen dat je persoonlijke favorieten daar staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Mag je ook gewoon 100 films/albums in een willekeurige volgorde in een lijst zetten en door geven
Je mag er meer neerzetten, maar alleen de eerste 100 worden meegeteld.quote:
Geen Ajax vanavond?quote:
Ah joh, kunnen we niks meer hebben tegenwoordig?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe een vervelend ventje.
Het is de "manier" waarop je het zegt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah joh, kunnen we niks meer hebben tegenwoordig?
Tuurlijk wel. Hup Jodenquote:
Ik ga die opnemenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby als docu liefhebber. Ga je straks de docu kijken over de verdediging van Robert M?
Same here. Ergens vind ik het wel interessant hoe een advocaat zo dubbel kan "leven"quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ga die opnemen
Vanavond eerst lekker voetbal checken
Misschien ziet hij het niet meer als gewoon werk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Same here. Ergens vind ik het wel interessant hoe een advocaat zo dubbel kan "leven"
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien ziet hij het niet meer als werk.
Oh dat hij er verder niet mee bezig is in zijn hoofd, anders lijkt me het moeilijk om oprecht je cliënt te kunnen verdedigen.quote:
Ze zaten net bij de wereld draait door. En daar zeiden ze dat 1 van die 2 advocaten al het beeldmateriaal heeft moeten kijken... Dat kun je toch niet van je af zetten op het moment dat je de videokamer uitloopt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat hij er verder niet mee bezig is in zijn hoofd, anders lijkt me het moeilijk om oprecht je cliënt te kunnen verdedigen.
Ik denk dat je behoorlijk verknipt moet zijn om zo'n zaak aan te nemen. Ongelooflijk dat de wet zo iemand als Robert M. het recht geeft op verdediging, maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Same here. Ergens vind ik het wel interessant hoe een advocaat zo dubbel kan "leven"
Iedereen heeft recht op verdediging... Maar ja, die eene moet inderdaad maar op staan en zeggen ok, ik doe het. Ik weet niet of ik het zou kunnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik denk dat je behoorlijk verknipt moet zijn om zo'n zaak aan te nemen. Ongelooflijk dat de wet zo iemand als Robert M. het recht geeft op verdediging, maar dat is mijn mening.
Hopelijk geeft de docu daar wat inzage over, het morele besef van de advocaten.
Als het mijn kind was gebeurt, had ik voor eigen rechter gespeeld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik denk dat je behoorlijk verknipt moet zijn om zo'n zaak aan te nemen. Ongelooflijk dat de wet zo iemand als Robert M. het recht geeft op verdediging, maar dat is mijn mening.
Hopelijk geeft de docu daar wat inzage over, het morele besef van de advocaten.
Je bent niet de enige heb ik net gehoord... Ik kan nou wel hard opzeggen dat ik me zou gedragen... maar ik heb geen kinderen en dat dus ook niet meegemaakt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het mijn kind was gebeurt, had ik voor eigen rechter gespeeld.
En ik meen het.
Als ik vader zou zijn, zou ik waarschijnlijk diezelfde onderbuikgevoelens hebben als jij. Maar je staat machteloos, je komt niet bij zo'n figuur in de buurt, dus wat bedoel je ermee?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het mijn kind was gebeurt, had ik voor eigen rechter gespeeld.
En ik meen het.
Niet bij Robert M, maar wel bij zijn rechters bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als ik vader zou zijn, zou ik waarschijnlijk diezelfde onderbuikgevoelens hebben als jij. Maar je staat machteloos, je komt niet bij zo'n figuur in de buurt, dus wat bedoel je ermee?
Ik zal er mijn levenswerk van maken om wraak te nemen. Inside or outside, die gast gaat eraan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als ik vader zou zijn, zou ik waarschijnlijk diezelfde onderbuikgevoelens hebben als jij. Maar je staat machteloos, je komt niet bij zo'n figuur in de buurt, dus wat bedoel je ermee?
Erg leuk, maar meer mensen roepen dit soort cowboypraktijken vanaf de zijlijn. En je kunt pas zeggen wat het met je doet als je het werkelijk meemaakt. En als je die vent dan weet te vermoorden, wat levert dat op? Die vent had al geen leven voordat hij dood was, maar jij wel. En daarna jij ook niet meer. Persoonlijk zou ik die vent gewoon opgesloten willen hebben, voor altijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal er mijn levenswerk van maken om wraak te nemen. Inside or outside, die gast gaat eraan.
Jammer genoeg werkt onze rechtsstaat niet zo...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Erg leuk, maar meer mensen roepen dit soort cowboypraktijken vanaf de zijlijn. En je kunt pas zeggen wat het met je doet als je het werkelijk meemaakt. En als je die vent dan weet te vermoorden, wat levert dat op? Die vent had al geen leven voordat hij dood was, maar jij wel. En daarna jij ook niet meer. Persoonlijk zou ik die vent gewoon opgesloten willen hebben, voor altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |