Respectquote:Op maandag 30 september 2013 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb vandaag nog lekker een dagje vrij![]()
Morgen weer een half uurtje rijden voor stichting opkikker
quote:
Ze zijn niet allemaal ongeneeslijk ziek...quote:Op maandag 30 september 2013 15:25 schreef hornage het volgende:
Ik help altijd elk jaar met de piratendag voor de stichting Opkikker. Erg leuk en dankbaar werk om te doen. Wel heftig, aan het einde van de dag tegen de kinderen zeggen "Tot volgend jaar" is toch maf...
Dat gebeurt ook zeker vaak op zo'n dagquote:Op maandag 30 september 2013 15:49 schreef drakin het volgende:
Ik zou toch eerder ARRR! zeggen op zo'n dag
Hebben hier zoveel kinderen een opkikker nodig?quote:Op maandag 30 september 2013 15:58 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook zeker vaak op zo'n dag
Is trouwens in Friesland!
Zo blijkt maar weer... je bent nooit te oud om te lerenquote:
Werken enzo hequote:Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is iedereen weer lekker rustig vandaag...
Dat dus.quote:
Is ie nu winterklaar?quote:Op maandag 30 september 2013 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb heel even in een tuin gewerkt en dat vond ik genoeg voor vandaag![]()
![]()
Nee, nog lang niet... Maar ik was alleen van plan even op visite te gaan bij mijn oma... bleek dat mijn vader en zijn vrouw er druk mee bezig waren... Had geen behoefte om de hele middag in de tuin te werken. Heb niet voor niks een balkonquote:
Ik weet niet eens wat het is... En ik heb een hekel aan tuinen!quote:Op maandag 30 september 2013 19:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie dyon nou niet als een persoon die verstand heeft van scheurgras.
Gewoon op de bank gaan hangen met een uitkering.quote:Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is... En ik heb een hekel aan tuinen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |