Want iedereen die niet in een tuin wil werken is werkeloos en leeft van een uitkering?quote:Op maandag 30 september 2013 20:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon op de bank gaan hangen met een uitkering.
2B or !2Bquote:
Dat zei ik nietquote:Op maandag 30 september 2013 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Want iedereen die niet in een tuin wil werken is werkeloos en leeft van een uitkering?
Keihard aan het werk. Ben pas een uurtje thuis.quote:Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is iedereen weer lekker rustig vandaag...
Moet ook wel om al je schulden te betalen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Keihard aan het werk. Ben pas een uurtje thuis.
Telefoon op werk laten liggen, maar gelukkig heb ik nóg twee wekkers.
Nog welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
Deze overuren schrijf ik niet op, hoor.
En ál mijn schulden? Ik heb er maar een.
Ik heb geen humorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef wyccie het volgende:
Je bent soms echt niet lekker, hè? Of is het jouw manier om grappig te doen?
Daar doe ik niet zoveel meer aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:33 schreef wyccie het volgende:
Dat blijkt. Niet meer doen, hè.![]()
En beantwoord jij die vraag eens. Die weet jij best.
Dat is de puber in Sands.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef wyccie het volgende:
Je bent soms echt niet lekker, hè? Of is het jouw manier om grappig te doen?
Dat moet ook wel anders kom ik mijn dagen niet door.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:41 schreef wyccie het volgende:
Eerder ook al die opmerking tegen Dyon over bankhangen en een uitkering, vanuit het niets.
Je bent een beetje apart, Sands.
Jij bent niet veel beter lieve robby...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is de puber in Sands.
Vervelend idd.
Kijk je weleens naar het familiediner?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij bent niet veel beter lieve robby...
Nee nooit.. kijk geen EOquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kijk je weleens naar het familiediner?
Misschien komend weekend, maar we hebben nog tot 26 oktober.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef The_Substitute het volgende:
Kinders, waar blijven jullie lijsten?
FOK! Film Top 100
Van het weekend een top 50quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef The_Substitute het volgende:
Kinders, waar blijven jullie lijsten?
FOK! Film Top 100
FOK! Album Top 100 Allertijden
Weer een ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:09 schreef dyonvbaal het volgende:
poep... voor niks naar me werk gereden...
Wat ben je af en toe een vervelend ventje.quote:
You wish...quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe een vervelend ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |