abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131729123
Nee begrijpen is ook raar.

Of begrijp je ook waar Boko Haram studenten in hun slaap doodschiet?

Je kunt alles wel proberen te verklaren en begrijpen, maar ik vind dat je hier een grens moet stellen omdat het woord 'begrijpen' een beetje goedkeuring lijkt te impliceren.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_131729381
quote:
4s.gif Op maandag 30 september 2013 23:49 schreef De_Coulance het volgende:

Je kunt alles wel proberen te verklaren en begrijpen, maar ik vind dat je hier een grens moet stellen omdat het woord 'begrijpen' een beetje goedkeuring lijkt te impliceren.
Dat jij het verschil niet weet tussen begrijpen en goedkeuren is je eigen probleem.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:17:56 #203
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_131742817
quote:
4s.gif Op maandag 30 september 2013 23:49 schreef De_Coulance het volgende:

Ik begrijp het wel, maar ik keur het zeker niet goed.
pi_131742944
is er nog nieuws ?
pi_131743109
quote:
In Athene zijn een aantal leden van de extreem-rechtse partij Gouden Dageraad voor de rechter verschenen. Ze staan terecht omdat ze lid zouden zijn van een criminele organisatie.

Afgelopen weekend zijn 22 leden van de partij aangehouden. De aanklachten tegen hen variėren van witwassen tot geweld en moord.

De partijleden worden verantwoordelijk gehouden voor gewelddadige aanvallen op homo's, buitenlanders en activisten. De directe aanleiding voor de arrestaties was de moord op de linkse rapper Pavlov Fyssas. Hij werd op 18 september door een rechtsextremist doodgestoken na een ruzie in een eettent in Piraeus.

Morgen wordt de voorzitter van Gouden Dageraad, Nikos Michaloliakos, voorgeleid. Een dag later is de beurt aan de nummer twee van de partij, Christos Pappas

http://nos.nl/artikel/557389-gouden-dageraad-voor-de-rechter.html
pi_131743237
quote:
Extreemrechts Griekenland hard aangepakt

Voordat hij de voordeur achter zich dichttrekt, heeft Asif Ali al zorgvuldig overwogen welke route hij zal nemen. De 28-jarige bouwvakker uit Pakistan is in de buurt van zijn huis in een arme wijk in Athene drie keer aangevallen, vermoedelijk door extreemrechtse straatbendes. De moord op een rapper in dezelfde wijk luidde een omvangrijk optreden in tegen de extreemrechtse partij Gouden Dageraad.

Ali zegt de eerste keer bewusteloos te zijn geslagen door een groep in het zwart gehulde mannen. Maanden later werd hij aangevallen door leden van een motorbende. In december was hij met de bus onderweg naar een bouwplaats toen drie mannen zijn neus braken.

”Ik wil me niet bang voelen, maar ik ben het wel”, zegt hij. “Ik ging altijd koffie drinken en bleef dan tot laat buiten. Nu bedenk ik me wel tien keer voor ik ergens heenga.”

Afgelopen weekeinde werd de top van Gouden Dageraad aangehouden in verband met de moord op de antifascistische rapper Pavlos Fyssas. Die werd waarschijnlijk neergestoken door een vrijwilliger van de partij. Artsen, activisten en slachtoffers reageerden opgelucht op de arrestaties, maar zeggen ook dat de autoriteiten al veel eerder hadden moeten optreden. De moord is volgens hen het gevolg van een maandenlange toename van wreedheid en brutale aanvallen door extreemrechtse straatbendes.

Niet ver van Ali’s huis in de wijk Nikea behandelt neurochirurg Panagiotis Papanikolaou zijn patiėnten in een druk openbaar ziekenhuis. Sinds 1998 behandelt hij slachtoffers van extreemrechts geweld. In dat jaar liep een linkse student bij een aanval ernstige hersenbeschadiging op.

Al maanden waarschuwt Papanikolaou voor een toename van gewelddadige racistische aanvallen. Bovendien zijn steeds vaker niet alleen migranten, maar ook Grieken zelf het slachtoffer van dergelijke aanvallen.

hebben gevallen gezien van verwondingen aan gezicht en schedel, messteken en steekwonden die met schroevendraaiers zijn toegebracht”, aldus de arts. “Ik denk dat het een kwestie van geluk is dat er nog geen doden zijn binnengebracht. Klappen die krachtig genoeg zijn om iemands schedel te kraken, tonen de intentie om te doden.”

”Deze bendes hebben zich twee of drie jaar kunnen ontwikkelen door te ‘oefenen’ op weerloze mensen - immigranten. En nu plegen ze steeds meer aanvallen in het openbaar en richten ze zich op activisten.”

De afgelopen twee jaar zijn in Griekenland zo’n driehonderd ernstige aanvallen door extreemrechtse groepen, vooral in Athene, opgetekend, zegt een onderzoeksgroep die racistische geweld in kaart brengt. Dat zijn er gemiddeld drie per week. In bijna alle gevallen was sprake van meerdere aanvallers. Ongeveer de helft van de aanvallen resulteerde in ernstige verwondingen als steekwonden of botbreuken.

Hoewel het aantal aanvallen min of meer stabiel is gebleven, worden de bendes gewelddadiger en brutaler, zegt de groep. Opereerden ze voorheen vooral in achterafsteegjes, tegenwoordig kiezen ze ook voor drukke straten.

”Het geweldsniveau is zeker toegenomen. Er zijn de laatste tijd meer incidenten waarbij sprake was van moorddadige bedoelingen”, zegt coördinator Eleni Takou. “Er is zeker een patroon: bendes patrouilleren op straat, soms met honden. Ze dragen doorgaans zwart of camouflagekleding en hebben wapentuig bij zich - knuppels of messen. Met andere woorden, de aanvallen zijn niet spontaan.”

De bendes zouden opereren als burgerwachten. Immigranten moeten hun verblijfspapieren tonen of worden afgeranseld.

Gouden Dageraad ontkent enige betrokkenheid bij dergelijke aanvallen. De partij zag haar populariteit toenemen door de verontwaardiging onder de bevolking over de economische crisis die Griekenland in zijn greep houdt en de omvangrijke illegale immigratie van buiten Europa.

De partij veranderde van een marginale organisatie met enkele duizenden aanhangers tot een politieke beweging die vertegenwoordigers in het parlement heeft en in een peiling in juni kon rekenen op de steun van twaalf procent van het electoraat. Met de moord op Fyssas werd een onderzoek ingesteld naar de activiteiten van de partij dat in het weekeinde resulteerde in de aanhouding van twintig leden van Gouden Dageraad, onder wie haar leider en vijf parlementariėrs.

De moord op Fyssas diende als ‘katalysator’ om Gouden Dageraad aan te pakken, zeggen bronnen bij de regering. Maar de kern van het onderzoek vormt een groeiende bewijslast tegen de beweging. Sommige Grieken zijn echter sceptisch en zeggen dat alleen de dood van een Griek de regering heeft kunnen aanzetten tot actie.

”Er was een moord voor nodig - en inderdaad de moord op een Griek - voordat de hele samenleving en de staat enige gevoeligheid toonden”, aldus het conservatieve parlementslid Aris Spiliotopoulos.

”Wat een vanzelfsprekend optreden lijkt, had jaren eerder moeten gebeuren. Ik kan niet bevatten waarom Gouden Dageraad bij meerdere gelegenheden mocht deelnemen aan verkiezingen, terwijl het manifest van de partij kristalhelder is en de beweging vanaf het begin bestempeld had moeten worden als neonazistische organisatie.”

Nikos Mihaloliakos, leider van Gouden Dageraad, en andere prominente partijleden werden zaterdag geboeid afgevoerd door gemaskerde en gewapende agenten. De Griekse premier Antonis Samaras zwoer maandag de extreemrechtse en op sommige punten - Holocaustontkenning, bewondering voor Adolf Hitler - neonazistische partij uit te bannen.

”Er is nergens in de democratische wereld plaats voor neonazi’s en neonazi’s - of andersoortige extremisten - die democratische instituties ondermijnen worden niet getolereerd”, aldus Samaras.

Het onderzoek dat leidde tot de arrestatie van Mihaloliakos richtte zich op de activiteiten van Gouden Dageraad in Nikea en de mogelijke betrokkenheid van plaatselijke politieagenten. Vorige week werden invallen gepleegd bij politiebureaus en kantoren van de partij. Aanklagers hebben opdracht gegeven voor het afluisteren van leden van Gouden Dageraad en kregen bevoegdheden die normaal gesproken alleen worden verleend in onderzoek naar terreurgroepen of grote misdaadorganisaties.

http://www.nd.nl/artikele(...)nland-hard-aangepakt

pi_131744464
Goed dat men krachtig optreed tegen deze randfiguren. Als je ook leest wat ze de afgelopen jaren heben geflikt is inderdaad de vraag waarom men zo lang heeft gewacht hiermee.

De GD is niet anders dan een terreurgroep.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:19:12 #208
168739 Red_85
'echt wel'
pi_131744689
Hoe populair waren ze ook alweer een tijdje terug? Hoe hard zouden ze het huidige parlement van hun stoelen af gooien bij volgende verkiezingen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_131766227
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:11 schreef De_Coulance het volgende:
De GD is niet anders dan een terreurgroep.
Eens. Terreurbeweging, criminele organisatie, whatever, vervolg ze en sluit ze lang op.

Het is echter wel de EU/Griekse regering die deze situatie heeft veroorzaakt, door de wurgcontracten en de afwezigheid van ingrijpen in het verleden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_131829273
quote:
6s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eens. Terreurbeweging, criminele organisatie, whatever, vervolg ze en sluit ze lang op.

Het is echter wel de EU/Griekse regering die deze situatie heeft veroorzaakt, door de wurgcontracten en de afwezigheid van ingrijpen in het verleden.
Onzin. Het zijn nog altijd de honderdduizenden illegale turken, afghanen en paki's die Griekenland onveilig hebben gemaakt, zij hebben de GD over zichzelf hebben afgeroepen. En niet 'het verleden' oid.

Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_131829361
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:25 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Onzin. Het zijn nog altijd de honderdduizenden illegale turken, afghanen en paki's die Griekenland onveilig hebben gemaakt, zij hebben de GD over zichzelf hebben afgeroepen. En niet 'het verleden' oid.

:') x 10 miljoen. Trollpost of niet.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_131829405
eigenlijk zou je dit moeten vragen aan iemand die in Athene woont
pi_131829891
quote:

[..]

Turken? Uh nee. Turkije is slechts een doorvoerland. Het gaat eerder de andere kant op met de ineenstorting van de Griekse economie en de opmars van de Turkse.
pi_131829950
Maar goed dat die gewelddadige fascisten achter slot en grendel zitten. Daar horen ze thuis. Laat dit een les zijn voor anderen.
pi_131830098
quote:
13s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:') x 10 miljoen. Trollpost of niet.
Griekenland is er dankzij de honderdduizenden illegalen op vooruitgegaan?

Bepaalde mensen uit het Oosten staan nou eenmaal niet open voor logica en rede. En pragmatische aanpak is dan vaak de enige keuze.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_131830140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:44 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Griekenland is er dankzij de honderdduizenden illegalen op vooruitgegaan?

Bepaalde mensen uit het Oosten staan nou eenmaal niet open voor logica en rede. En pragmatische aanpak is dan vaak de enige keuze.
"Pragmatische aanpak" = onschuldige mensen doodtrappen op straat.

Griekenland is genaaid door de EU en haar eigen Elite. Niet door immigranten op zoek naar een beter bestaan.

pi_131830241
quote:
9s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Pragmatische aanpak" = onschuldige mensen doodtrappen op straat.

Griekenland is genaaid door de EU en haar eigen Elite. Niet door immigranten op zoek naar een beter bestaan.
Pragmatische aanpak = gebruik je fantasie.

Ik ben het met je eens dat de Griekse staat zichzelf en Griekenland heeft genaaid. Nu staat het volk er alleen voor.
pi_131830301
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef arjan1112 het volgende:
eigenlijk zou je dit moeten vragen aan iemand die in Athene woont
Toevallig heb ik een hele goede vriend in Thessaloniki wonen. Geen Athene, maar het kan ermee door.
pi_131830372
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:47 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Pragmatische aanpak = gebruik je fantasie.

Ik ben het met je eens dat de Griekse staat zichzelf en Griekenland heeft genaaid. Nu staat het volk er alleen voor.
De Grieken hebben zichzelf genaaid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_131830435
quote:

[..]

Daarom is de GD ook antisemitisch. Niet meer dan terecht, toch?
pi_131830631
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daarom is de GD ook antisemitisch. Niet meer dan terecht, toch?
GD is een reactie op het aantal illegalen in Griekenland. De scala aan standpunten van GD hou ik mij niet mee bezig.
pi_131830712
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:57 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

GD is een reactie op het aantal illegalen in Griekenland. De scala aan standpunten van GD hou ik mij niet mee bezig.
GD bestaat al sinds 1985. Bovendien kan ik persoonlijk geen enkel excuus bedenken voor het in elkaar rammen van onschuldige mensen die toevallig immigrant zijn.

Maar hč, dat ben ik.
pi_131830783
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

GD bestaat al sinds 1985. Bovendien kan ik persoonlijk geen enkel excuus bedenken voor het in elkaar rammen van onschuldige mensen die toevallig immigrant zijn.

Maar hč, dat ben ik.
Toen kregen ze niet veel stemmen zeker ?
pi_131830829
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Pas na 2008 kregen ze veel stemmen.
pi_131830848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Je bent mij net voor.

Tevens is het dweilen met de kraan open daar in Griekenland.

Binnen 8 jaar bijna 2 miljoen gedeporteerd, moet je eens voorstellen wat er allemaal is blijven hangen.

quote:
The Greek government also deports large numbers of illegal immigrants every year, which means undocumented workers are unlikely to come forward and report hazardous, unfair, or exploitative working conditions for fear of being deported. From 1991 to 1999, 1,820,000 migrants were deported, the majority of them from Albania.
http://en.wikipedia.org/w(...)f_illegal_immigrants
pi_131830941
Dus mag je onschuldige mensen doodtrappen vanwege hun afkomst?
pi_131830972
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:03 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Je bent mij net voor.

Tevens is het dweilen met de kraan open daar in Griekenland.

Binnen 8 jaar bijna 2 miljoen gedeporteerd, moet je eens voorstellen wat er allemaal is blijven hangen.

[..]

http://en.wikipedia.org/w(...)f_illegal_immigrants
Je geeft geen antwoord. Jij vindt het blijkbaar te rechtvaardigen dat normale immigranten, die niks verkeerd doen, in elkaar geslagen worden.

Dat mag, maar dan weet ik hoe ik je moet categoriseren.
pi_131830979
Of homo's mishandelen? Journalisten intimideren? Activisten op een gruwelijke manier doden?

Nee logisch.
pi_131831044
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord. Jij vindt het blijkbaar te rechtvaardigen dat normale immigranten, die niks verkeerd doen, in elkaar geslagen worden.

Dat mag, maar dan weet ik hoe ik je moet categoriseren.
Wat zijn normale immigranten volgens jou? Griekenland is altijd al een 'multikul' ( :) ) samenleving geweest van Christenen uit Egypte tot Armenie tot aan Iran. Alexander de Grote was de een van de eerste heersers die een multi-etnische samenleving poogde op te zetten.
pi_131831089
ik zit te lezen en vind dit...

The number of work permits to non-ethnic Greek foreigners is just 0.33% of the registered labor force, the lowest number in the EU

de immigranten zijn vooral etnische grieken uit andere landen..

wel woont de helft in athene..
pi_131831102
Griekenland is altijd een samenleving geweest van Christenen? Onzin.
pi_131831236
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Wat zijn normale immigranten volgens jou? Griekenland is altijd al een 'multikul' ( :) ) samenleving geweest van Christenen uit Egypte tot Armenie tot aan Iran. Alexander de Grote was de een van de eerste heersers die een multi-etnische samenleving poogde op te zetten.
Je lult eromheen. Een immigrant die niet crimineel is en zich gewoon gedraagt als ieder ander, dat is een normale immigrant. De GD maakt geen onderscheid. Dat is verwerpelijk en de vergelijking met de nazi's dient zich dan ook snel aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Specularium op 04-10-2013 00:24:23 ]
pi_131831251
In fact, the informal economy of Greece makes up approximately 30% of its GDP--the largest informal economy in Europe. [9] This informal economy needs cheap, unskilled labor to survive, since young people in Greece are unwilling to accept employment in these sectors. Young Greeks have low participation in the work force and continue to study at University until they can find high-status jobs. This means many young immigrants can find low quality employment if they accept the kinds of low-status employment that native Greeks reject

dus dat Grieken geen belasting betalen trekt immigranten aan ofzo ..

whaha
pi_131831292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:17 schreef arjan1112 het volgende:
In fact, the informal economy of Greece makes up approximately 30% of its GDP--the largest informal economy in Europe. [9] This informal economy needs cheap, unskilled labor to survive, since young people in Greece are unwilling to accept employment in these sectors. Young Greeks have low participation in the work force and continue to study at University until they can find high-status jobs. This means many young immigrants can find low quality employment if they accept the kinds of low-status employment that native Greeks reject

dus dat Grieken geen belasting betalen trekt immigranten aan ofzo ..

whaha
Uiteindelijk is die "informele economie" heel normaal, het is alleen niet geregeld door corrupte overheidjes. Ik juich het juist toe. En als die immigranten zo aan de slag kunnen, prima.

Griekenland staat exact gelijk met Colombia op de lijst van corruptie. En ook qua informele economie denk ik zo. Het werkt prima hier.

Als de Gouden Dageraadtokkies zich nou érgens tegen moeten verzetten, is het wel hun eigen regering en het eurolidmaatschap wat het land volledig failliet heeft gemaakt.

pi_131831356
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je lult eromheen. Een immigrant die niet crimineel is en zich gewoon gedraagt als ieder ander, dat is een normale immigrant. De GD maakt geen onderscheid. Dat is verwerpelijk en de vergelijking met de nazi's dient zich dan ook snel aan.

Zoals eerder gepost er zijn een tal van verschillende groepen nieuwkomers in Griekenland. Nogmaals wat zijn normale immigranten en hoeveel en hoe vaak worden die normale immigranten lastiggevallen door de GD en hoe verhoudt dat zich tegenover de stimuleringsacties van de GD richting illegalen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Specularium op 04-10-2013 00:25:22 ]
pi_131831369
Ach je kan best discussiėren over de vraag of de Griekse samenleving momenteel nog meer immigratie aan kan en dergelijke.

GD verheerlijken is echter absurd.
pi_131831405
90% van de immigranten komt uit Albanie... omdat het inkomen daar maar 1000 euro per jaar is.. dus albanie moet lid van de eu worden; daar wegen , spoorwegen , vliegvelden , havens , telefoon en internet verbindingen aanleggen..

..
pi_131831454
pakistanen , bangladeshi afrikanen enz willen naar Duitsland.. die gaan alleen maar naar Griekenland omdat de grens zo lek als een mandje is.. via Spanje komen ze er niet in
pi_131831455
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:22 schreef arjan1112 het volgende:
90% van de immigranten komt uit Albanie... omdat het inkomen daar maar 1000 euro per jaar is.. dus albanie moet lid van de eu worden; daar wegen , spoorwegen , vliegvelden , havens , telefoon en internet verbindingen aanleggen..

..
Ben er helaas nog niet geweest (moet erg mooi zijn en erg vriendelijke mensen), maar Albanie is natuurlijk bijna een derde wereldland, met vele ongeletterden, grote armoede en een corruptie om U tegen te zeggen.

Begrijpelijk dat de Albanezen hun heil elders zoeken.

pi_131831502
En de stelling dat honderdduizenden Turken die naar Griekenland vluchten is gewoon pure onzin.
pi_131831538
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:25 schreef De_Coulance het volgende:
En de stelling dat honderdduizenden Turken die naar Griekenland vluchten is gewoon pure onzin.
Ja, Turkije groeit iets van 4-5%. Griekenland heeft de allerslechtste economie van de wereld, nog onder Zimbabwe. :(

pi_131831576
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, Turkije groeit iets van 4-5%. Griekenland heeft de allerslechtste economie van de wereld, nog onder Zimbabwe. :(
Of dat Alexander de Grote een Christen zou zijn geweest. Waar gaat het heen met de algemene kennis?
pi_131831584
Nee man.. Griekenland is best rijk.. toen met de redding wilde Slowakije niet bijdragen omdat daar de lonen 30% lager liggen.
pi_131831607
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:27 schreef arjan1112 het volgende:
Nee man.. Griekenland is best rijk.. toen met de redding wilde Slowakije niet bijdragen omdat daar de lonen 30% lager liggen.
Toen wel. Maar werk vinden is er zo goed als onmogelijk.
pi_131831649
Goed, in ieder geval mooi dat deze fascistiche terroristen achter slot en grenden zitten, zoals het hoort.
pi_131831654
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:27 schreef arjan1112 het volgende:
:')

Griekenland is failliet. Het bestaat niet meer, eigenlijk.

Kijk je ook naar de koopkracht? Ik was 12 jaar geleden voor het laatst in Griekenland (voor 7 weken) en toen was het al redelijk duur. Dat was nog met drachmes, net voor de euro. Nu zal het veul duurder zijn met salarissen die op Colombiaans niveau liggen (~500 euro per maand gemiddeld salaris).

Het is echt een grote schande hoe de EU Griekenland (en met name de 99% daar) genaaid heeft. De 1% boert er lekker op, dat kansspelletje van Barroso en Lagarde.

pi_131831663
Nou Coulance dat is nog helemaal niet zeker; misschien worden ze wel weer vrijgelaten

of alleen de leider ofzo
pi_131831683
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:30 schreef De_Coulance het volgende:
Goed, in ieder geval mooi dat deze fascistiche terroristen achter slot en grenden zitten, zoals het hoort.
Inderdaad. Hopelijk zien wij ook elders in Europa snel actie tegen aanhangers van de Fascistische ideologie. ;)
pi_131831695
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:')

Griekenland is failliet. Het bestaat niet meer, eigenlijk.

Kijk je ook naar de koopkracht? Ik was 12 jaar geleden voor het laatst in Griekenland (voor 7 weken) en toen was het al redelijk duur. Dat was nog met drachmes, net voor de euro. Nu zal het veul duurder zijn met salarissen die op Colombiaans niveau liggen (~500 euro per maand gemiddeld salaris).

Het is echt een grote schande hoe de EU Griekenland (en met name de 99% daar) genaaid heeft. De 1% boert er lekker op, dat kansspelletje van Barroso en Lagarde.
Dat was in 2010 he... toen was Griekenland al failliet... maar in Slowakije zijn de lonen gewoon lager... daar zijn ze gewoon arm.. in Griekenland niet
pi_131831705
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:20 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Zoals eerder gepost er zijn een tal van verschillende groepen nieuwkomers in Griekenland. Nogmaals wat zijn normale immigranten en hoeveel en hoe vaak worden die normale immigranten lastiggevallen door de GD en hoe verhoudt dat zich tegenover de stimuleringsacties van de GD richting illegalen.
Oké, dus met immigranten de kanker inslaan an sich is niets mis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')