Zo hoor je het ook te spelen jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het nu ook wel geinig vind worden. Ik heb het gewoon in een tabblad open staan, ik zit eigenlijk niet als een gek te klikken, het gaat allemaal vanzelf.
7.6 miljard hierquote:
Grandma, zijn veel verder te upgraden. Eerst lijken ze overbodig te worden zoals farms en factories (en uiteindelijk eigenlijk alles beneden portals), maar je kunt ze zover opfokken met verdubbelaars en dergelijke dat ze tientallen miljoenen koekjes per seconde maken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:36 schreef Geelman het volgende:
Wat is beter, een grandma of een cursor?
Dafuq.quote:
Idd, heb net m'n bingo centerquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Grandma, zijn veel verder te upgraden. Eerst lijken ze overbodig te worden zoals farms en factories (en uiteindelijk eigenlijk alles beneden portals), maar je kunt ze zover opfokken met verdubbelaars en dergelijke dat ze tientallen miljoenen koekjes per seconde maken.
En het staat cool, zo'n leger oude vrouwtjes. Zijn ook de enigen die er niet allemaal hetzelfde uitzien.
Koekjes bakken?quote:
Grandmapocalypsequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Idd, heb net m'n bingo center
Ik ben benieuwd waar de cutoff ligt wanneer het zinnig wordt om te resetten voor heavenly chips vs doorspelen in je oude game, momenteel denk ik dat ik gewoon alle achievements haal behalve de 100 antimatters en dan op reset duw maar dat moet toch wel uit te rekenen zijnquote:Op zondag 29 september 2013 13:08 schreef Unsub het volgende:
Yes, 3 shadow achievements, eerste keer gereset. Nu 118 heavenly chips, en ik mag weer opnieuw beginnen
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 16:43 schreef MAHL het volgende:
Wat is heavenly chips dan?
Zit nu op 20 miljoen per seconde. Ben ik nu OCD en autistisch dat ik dit spel nog 'speel'?
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef Geelman het volgende:
Ok, ik heb nu 1 antimatter condenser. Nog 1 maken?
Ik zie nu pas datquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, lief...maar ik ben toch klaar met dat ding.
Ok, ik neem 100 oma's.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Grandma, zijn veel verder te upgraden. Eerst lijken ze overbodig te worden zoals farms en factories (en uiteindelijk eigenlijk alles beneden portals), maar je kunt ze zover opfokken met verdubbelaars en dergelijke dat ze tientallen miljoenen koekjes per seconde maken.
En het staat cool, zo'n leger oude vrouwtjes. Zijn ook de enigen die er niet allemaal hetzelfde uitzien.
[..]
Dafuq.Heb je het weken laten doorlopen of zo? Ik was eigenlijk gewoon gekapt toen er niet veel meer te doen was, vandaar dat ik een stuk minder CPS heb. Dat was na vier dagen ongeveer.
Dat heb ik dus gedaan. De honderste antimatter condenser kost namelijk al 3.999.999.999*1.15^100 = 4.697.253.801.626.840 cookiesquote:Op zondag 29 september 2013 16:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar de cutoff ligt wanneer het zinnig wordt om te resetten voor heavenly chips vs doorspelen in je oude game, momenteel denk ik dat ik gewoon alle achievements haal behalve de 100 antimatters en dan op reset duw maar dat moet toch wel uit te rekenen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |