Idd. En sowieso, snap echt niet waarom Penny nou zo 'lekker' moet zijn... Gewoon een zeventje imo, zie dagelijks op straat mooiere meisjes lopen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Penny is heerlijk hoor, maar dit soort pakjes doen het toch echt niet voor mij.
Seizoen 1 en 2 waren aardig, maar met seizoen 3 maakte het een flinke stap vooruit. Zapte laatst nog langs veronica en bleef hangen voor 2 afleveringen, dan merk je meteen dat het een stuk beter was. Sneller, meer goed bedachte oneliners en beledigingen. Het leuke is er nu wel vanaf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Aardig is niet genoeg. Het niveau van vorige week, was zo'n beetje wat ze in seizoen 1 en 2 elke week haalde. Dat we nu al "aardig" goedkeuren is gewoon treurig en bewijst maar weer dat de serie achteruit is gegaan.
Seizoen 1 en 2 waren anders gewoon goed hoor. Veel meer nerd-humor ipv al die stelletjes etc..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:45 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 waren aardig, maar met seizoen 3 maakte het een flinke stap vooruit. Zapte laatst nog langs veronica en bleef hangen voor 2 afleveringen, dan merk je meteen dat het een stuk beter was. Sneller, meer goed bedachte oneliners en beledigingen. Het leuke is er nu wel vanaf.
Die waren idd leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:04 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb in een deuk gelegen!
No Fundersson![]()
Maybe he should go to Ikea and assemble a sense of humour![]()
I hope to put his love for repetition to good use some day
Top grapjes ja. Verder ook toffe aflevering. Snap niet dat Amy het volhoud met Sheldon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:04 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb in een deuk gelegen!
No Fundersson![]()
Maybe he should go to Ikea and assemble a sense of humour![]()
I hope to put his love for repetition to good use some day
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef zoem het volgende:
Een leuke, klassieke aflevering. Goed kunnen lachen om de opmerkingen van Sheldon/Amy
Ja nee dat zie ik maar waarom? Die andere was juist zo leuk en uniek. Nu ben je een dertien-in-dozijn Disneyprinsesjequote:
Haar personage is ook wel veranderd in de afgelopen seizoenen. Van een vrouwelijke Sheldon en ze veel meer een vrouwelijke Leonard geworden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Top grapjes ja. Verder ook toffe aflevering. Snap niet dat Amy het volhoud met Sheldon.
Over totaal niet grappige karakters gesproken inderdaadquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bernadette is de Lilly(HIMYM) van TBBT jammer genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |