Idd. En sowieso, snap echt niet waarom Penny nou zo 'lekker' moet zijn... Gewoon een zeventje imo, zie dagelijks op straat mooiere meisjes lopen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Penny is heerlijk hoor, maar dit soort pakjes doen het toch echt niet voor mij.
Seizoen 1 en 2 waren aardig, maar met seizoen 3 maakte het een flinke stap vooruit. Zapte laatst nog langs veronica en bleef hangen voor 2 afleveringen, dan merk je meteen dat het een stuk beter was. Sneller, meer goed bedachte oneliners en beledigingen. Het leuke is er nu wel vanaf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Aardig is niet genoeg. Het niveau van vorige week, was zo'n beetje wat ze in seizoen 1 en 2 elke week haalde. Dat we nu al "aardig" goedkeuren is gewoon treurig en bewijst maar weer dat de serie achteruit is gegaan.
Seizoen 1 en 2 waren anders gewoon goed hoor. Veel meer nerd-humor ipv al die stelletjes etc..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:45 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 waren aardig, maar met seizoen 3 maakte het een flinke stap vooruit. Zapte laatst nog langs veronica en bleef hangen voor 2 afleveringen, dan merk je meteen dat het een stuk beter was. Sneller, meer goed bedachte oneliners en beledigingen. Het leuke is er nu wel vanaf.
Die waren idd leukquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:04 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb in een deuk gelegen!
No Fundersson![]()
Maybe he should go to Ikea and assemble a sense of humour![]()
I hope to put his love for repetition to good use some day
Top grapjes ja. Verder ook toffe aflevering. Snap niet dat Amy het volhoud met Sheldon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:04 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb in een deuk gelegen!
No Fundersson![]()
Maybe he should go to Ikea and assemble a sense of humour![]()
I hope to put his love for repetition to good use some day
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef zoem het volgende:
Een leuke, klassieke aflevering. Goed kunnen lachen om de opmerkingen van Sheldon/Amy
Ja nee dat zie ik maar waarom? Die andere was juist zo leuk en uniek. Nu ben je een dertien-in-dozijn Disneyprinsesjequote:
Haar personage is ook wel veranderd in de afgelopen seizoenen. Van een vrouwelijke Sheldon en ze veel meer een vrouwelijke Leonard geworden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Top grapjes ja. Verder ook toffe aflevering. Snap niet dat Amy het volhoud met Sheldon.
Over totaal niet grappige karakters gesproken inderdaadquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bernadette is de Lilly(HIMYM) van TBBT jammer genoeg
Ik haal het nog wel 1 seizoen tot het eindequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Over totaal niet grappige karakters gesproken inderdaad![]()
Lillywat een schijtwijf is dat geworden zeg
Gelukkig heb ik HIMYM al een seizoen of wat geleden vaarwel gezegd
nope, niets over bekend.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelang draait deze serie nog door na dit seizoen? Is dat al bekend of niet?
dit seizoen nog geen enkele aflevering gezien, net als jij vond ik het vorige ook niet zoveel soeps namelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik haal het nog wel 1 seizoen tot het einde![]()
Ben wel blij dat TBBT weer leuk is want vorige seizoen vond ik niet echt wat
What were you saying?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 06:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja nee dat zie ik maar waarom? Die andere was juist zo leuk en uniek. Nu ben je een dertien-in-dozijn Disneyprinsesje
Oke.quote:
Nieuwe seizoen is eigenlijk erg goed van TBBTquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dit seizoen nog geen enkele aflevering gezien, net als jij vond ik het vorige ook niet zoveel soeps namelijk
Meestal zijn ze gewoon de aangever voor de mannelijke personages, of ze zijn er voor het moois... In BBT kan ik sowieso geen moment opnoemen waarin ik heb moeten lachen om een vrouwelijk personagequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Over totaal niet grappige karakters gesproken inderdaadbernadette is ook a-grappig, Amy vind ik ook niets
Vrouwelijke karakters vind ik persoonlijk zelden grappig in komedie
![]()
Mweh, het is ok. Vorig seizoen begon erg slecht, maar het niveau van seizoen 1-3 wordt gewoon niet meer gehaald denk ik, behalve bij vlagen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen is eigenlijk erg goed van TBBT
quote:
Lach je om Annie of fap je op Annie? Nogal een verschil.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meestal zijn ze gewoon de aangever voor de mannelijke personages, of ze zijn er voor het moois... In BBT kan ik sowieso geen moment opnoemen waarin ik heb moeten lachen om een vrouwelijk personage
En het kan ook anders hoor, Community bijvoorbeeld. Annie
[..]
Mweh, het is ok. Vorig seizoen begon erg slecht, maar het niveau van seizoen 1-3 wordt gewoon niet meer gehaald denk ik, behalve bij vlagen.
[..]
Beidequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lach je om Annie of fap je op Annie? Nogal een verschil.
Bernadetta vind ik altijd al vervelend. Amy ook, maar die vind ik ten minste nog grappig. Soms.
Idd en haar eigen stem is gewoon normaal, dus waarom dan dat niet grappige stemmetje telkens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Beide
Bernadette is gewoon irritant. Dat stemmetje
De vrouwelijke personages van TBBT zijn gewoon irritant en niet grappig. Sheldon en zijn vrienden en Penny zijn op zich best grappig maar de andere vrouwelijke personages zijn niet interessant genoeg als hoofdpersonages . Vooral nu Sheldon een 'vriendin' heeft is de kwaliteit van de grappen omlaag gegaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meestal zijn ze gewoon de aangever voor de mannelijke personages, of ze zijn er voor het moois... In BBT kan ik sowieso geen moment opnoemen waarin ik heb moeten lachen om een vrouwelijk personage
Ik vind Bernadette ook best wel grappigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:16 schreef maxmit het volgende:
Bernadette vind ik soms best wel grappig. Ze kan soms zo lekker lomp uit de hoek komen. Ook al is nog zo klein en lief uitziend.
Je hebt toch zeker wel door dat ze sinds een aantal seizoenen richting de Friends kant zijn gegaan (vriendinnen erbij, minder nerd achter) om zo een meer mainstream publiek te krijgen? In de ogen van de echte liefhebbers is DAT dan ook juist het hele probleem van de laatste seizoenen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:07 schreef Angelof9 het volgende:
Die grap met die doos met spullen van Penny was totaal gestolen van Friends.
In Friends was het wel anders, daarbij was Rachel juist boos op Ross en liet ze zien wat ze allemaal bewaard had. Volgens mij hadden ze op dat moment niet eens een relatie, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:07 schreef Angelof9 het volgende:
Die grap met die doos met spullen van Penny was totaal gestolen van Friends.
In Amy's dreams misschien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Wordt tijd dat Amy en Sheldon coitus doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |