Hij doet het bij 6 ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Pas nadat ik een filmpje keek over iOS7 en handigheidjes ging er een lampje branden hoe ik voortaan zou kunnen zoomen bij een foto maken op de iPhone. (Zij legden uit dat je nu tijdens een video kan inzoomen en toen bedacht ik dat je dat ook bij de fotocamera kan doen.) En dat dat dus ook bij iOS6 had gekund... Wel jammer dat ik nét ook iOS7 op mijn 4 had gezet, anders had ik die nog even kunnen testen.
Je praat geen poep, je hebt gelijk. Of er mobieltjes zijn die het wel kunnen, geen idee. Maar doorgaans niet neequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij doet het bij 6 ook![]()
@very: das wel jammer maar scheelt weer een extra handeling. Zoomen is bij alle smartphones digitaal denk ik? Aangezien er geen lens in zit die beweegt? Of praat ik nou poep?
190.quote:
Ah, goed te weten, ik heb er binnenkort ook eentje over.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:19 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
190.
De telefoon was nét weg (opgehaald) - ik had de advertentie op reserveren gezet - of ik kreeg een bod van 200.
Samsung Galaxy S4 Zoom.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:09 schreef very het volgende:
[..]
Je praat geen poep, je hebt gelijk. Of er mobieltjes zijn die het wel kunnen, geen idee. Maar doorgaans niet nee
Mijne was maar 8GB.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef Mercan het volgende:
Ik heb vorige week nog een krasvrije iPhone 4 verkocht voor 225 euro.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef mega-worstje het volgende:
Hey, ik heb een vraagje. Ik zit volgende week in Parijs en ik vroeg me af of het dan alweer mogelijk was om de 5S in de apple store op te halen. Weten jullie hoe de voorraad is en of ik vooraf kan/moet reserveren.
groetjens.
Ik heb het gehad met mijn iphone4s. Alles geprobeerd, maar niets hielp. Bleek een bekend, hardwarematig probleem te zijn waar je zelf niks mee kunt. Gebeld met Apple care en een nieuw (refurbished) toestel gekregen voor 30 euro.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef editoor het volgende:
Hebben meer mensen last van dat ze geen verbinding kunnen maken met wifi? Het gaan om de iPhone 4. Ik lees op internet dat het algemeen bekend is dat daar problemen mee zijn, maar is er ook een oplossing? Met de andere apparaten kan er wel ingelogd worden op wifi, behalve met de iPhone, heel vervelend.
Buiten de normale garantieperiode of erbinnen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met mijn iphone4s. Alles geprobeerd, maar niets hielp. Bleek een bekend, hardwarematig probleem te zijn waar je zelf niks mee kunt. Gebeld met Apple care en een nieuw (refurbished) toestel gekregen voor 30 euro.
De Apple store app zegt bij beide winkels in Parijsquote:
Of dat betekent dat ze ze ook daadwerkelijk op voorraad hebben durf ik niet te zeggen.quote:Ils sont là. Venez les découvrir.
Binnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Sometimes het volgende:
Buiten de normale garantieperiode of erbinnen?
Maar er staat verzending vanaf Oktober, wat ook weer zo onduidelijk als wat is. Als ik ze bel begrijp ik al geen reet van hun bandje dus das ook niet erg handigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De Apple store app zegt bij beide winkels in Parijs
[..]
Of dat betekent dat ze ze ook daadwerkelijk op voorraad hebben durf ik niet te zeggen.
1 jaar.quote:
iPhone met meer geheugen kopen volgende keer. Op zich is iPhone namelijk nog het gunstigst wat geheugen betreft voor apps. HTC en Samsung hebben allemaal hele kleine geheugens, 2 a 4 GB nu denk ik, en daar kan je een sd kaart bij in doen voor muziek foto's etc, maar apps kunnen daar lang niet allemaal op. Dus ik ben zelf al heel blij met iPhone wat dit betreft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:46 schreef TC03 het volgende:
Ik word wel gek van het gebrek aan ruimte op mijn iPhone (16 GB).
Ik heb iets meer dan 5 GB aan muziek en 4 GB aan apps en dat zit hij eigenlijk al vol. Ten eerste nemen Spotify, Dropbox, Facebook en Whatsapp nogal wat ruimte in (samen >1 GB). Dan heb je vervolgens nog (volgens iTunes) 1,6 GB other. Daarnaast heb ik mijn photostream, die ik niet uit wil zetten en die is ook ongeveer 1 GB. Bij elkaar zit je dan al op 11,6 GB. Aangezien er maar 13 GB oid daadwerkelijk beschikbaar is heb ik dus nu maar 1,4 GB vrije ruimte over.
Het slaat nergens op hoe snel je iPhone vol zit. En dan voegen ze in iOS 7 leuk zo'n "momenten"-feature aan de foto's app, waarbij je zelfs op jaar kan sorteren. Nou, als je je iPhone dagelijks gebruikt moet je om de paar maanden al je foto's eraf gooien omdat deze anders vol zit.
Waardeloos.Apple moet veel meer inzetten op iCloud. Vergroot dit naar 50 GB o.i.d., zet *al* je foto's erin, stel gebruikers in staat om gratis hun eigen muziek te streamen, etc.
Join the club. Mijn volgende iPhone wordt minimaal een 32 GB, met minder ga ik geen genoegen nemen. Dan maar wat langer sparen/meer betalen. Ervaar exact hetzelfde met muziek en apps, en dan heb ik ook nog eens een liefde voor het maken, bewaren en overzetten van foto's op mijn iPhone 4S.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:46 schreef TC03 het volgende:
Ik heb iets meer dan 5 GB aan muziek en 4 GB aan apps en dat zit hij eigenlijk al vol. Ten eerste nemen Spotify, Dropbox, Facebook en Whatsapp nogal wat ruimte in (samen >1 GB). Dan heb je vervolgens nog (volgens iTunes) 1,6 GB other. Daarnaast heb ik mijn photostream, die ik niet uit wil zetten en die is ook ongeveer 1 GB. Bij elkaar zit je dan al op 11,6 GB. Aangezien er maar 13 GB oid daadwerkelijk beschikbaar is heb ik dus nu maar 1,4 GB vrije ruimte over.
Het slaat nergens op hoe snel je iPhone vol zit. En dan voegen ze in iOS 7 leuk zo'n "momenten"-feature aan de foto's app, waarbij je zelfs op jaar kan sorteren. Nou, als je je iPhone dagelijks gebruikt moet je om de paar maanden al je foto's eraf gooien omdat deze anders vol zit.
Waardeloos.Apple moet veel meer inzetten op iCloud. Vergroot dit naar 50 GB o.i.d., zet *al* je foto's erin, stel gebruikers in staat om gratis hun eigen muziek te streamen, etc.
Wat heb je dan zoal aan muziek, foto's en apps?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:12 schreef Sometimes het volgende:
Mooi, die verschillen.
Ik heb 12,2 Gb beschikbaar van de aanwezige 13,5. Zou niet weten wat ik met de rest van de ruimte aan moet.
iPad hetzelfde verhaal.
Vet kan ik onder de douche hem gebruikenquote:
iTunes Matchquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Join the club. Mijn volgende iPhone wordt minimaal een 32 GB, met minder ga ik geen genoegen nemen. Dan maar wat langer sparen/meer betalen. Ervaar exact hetzelfde met muziek en apps, en dan heb ik ook nog eens een liefde voor het maken, bewaren en overzetten van foto's op mijn iPhone 4S.
Neemt hij alle nummers die je maar ook hebt op?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
iTunes Match![]()
Gewoon de muziek die je niet vaak luistert in iCloud laten staan en als je ernaar luistert, streamen uit iCloud. Zo neemt het geen ruimte in op je iPhone maar kun je er wel altijd bij.
Als je dan iTunes Match uitschakelt voor mobiele data, hoef je ook niet bang te zijn dat je dataverbruik zo ontzettend hoog is.
Zonder internet geen muziek via Match toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
iTunes Match![]()
Gewoon de muziek die je niet vaak luistert in iCloud laten staan en als je ernaar luistert, streamen uit iCloud. Zo neemt het geen ruimte in op je iPhone maar kun je er wel altijd bij.
Als je dan iTunes Match uitschakelt voor mobiele data, hoef je ook niet bang te zijn dat je dataverbruik zo ontzettend hoog is.
Het grootste gedeelte wordt gematched door iTunes en wat niet gematched kan worden omdat het nummer niet bij apple bekend is of omdat het simpelweg niet gematched kan worden, wordt geüpload naar iCloud.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Neemt hij alle nummers die je maar ook hebt op?
Ja. Maar tegenwoordig kun je overal wel internet krijgen en als het moet, kun je altijd via het mobiele netwerk nog downloaden of streamen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonder internet geen muziek via Match toch?
Muziek en foto's onderweg gebruik ik niet, thuis zijn die vanaf de NAS via apps eenvoudig te benaderen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat heb je dan zoal aan muziek, foto's en apps?
Ik zat het ook te overwegen ja, maar hoeveel data verbruikt zoiets? Heb 250mb, in principe gebruik ik maar 75mb per maand. Maar een paar nummers streamen tikt wel aan denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Maar tegenwoordig kun je overal wel internet krijgen en als het moet, kun je altijd via het mobiele netwerk nog downloaden of streamen.
Een aantal albums en mixen staan bijvoorbeeld niet op mijn telefoon. Dit zijn de grootste datavreters terwijl ik de muziek maar weinig beluister. Perfect dus om te streamen als ik er behoefte aan heb.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoeveel je het gebruikt. Ik stream vrijwel nooit die muziek als ik onderweg ben waardoor ik geen mobiele data verbruik. De iPhone geeft aan dat ik 114 MB heb verbruikt aan data via iTunes Match in zo'n 2 maanden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zat het ook te overwegen ja, maar hoeveel data verbruikt zoiets? Heb 250mb, in principe gebruik ik maar 75mb per maand. Maar een paar nummers streamen tikt wel aan denk ik
Ik gebruik een phone 4 met ios 5.1 volgens mij. Nergens last van en connect met iedereenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:39 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik gebruik een phone 4 met ios 5.1 volgens mij. Nergens last van en connect met iedereen!!
iOS 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iOS 6
iOS 7![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Erasmus op 02-10-2013 18:44:25 ]
Mijn iPhone 4 was maar 8GB, maar ik ben (inmiddels) heel erg blij dat mijn 5 een 32GB is!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:46 schreef TC03 het volgende:
ben je er weer?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:39 schreef fantasyboy het volgende:
IOS ZWAAR OVERRATED SYSTEEM
Ik heb een ipad en een ipod en allebei naar de kloten door die tering kleuren...
Gelukkig draait mijn samsung S4 op android
Gewoon doorgaan op deze manier. Dan ben je straks weer een maand weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:43 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja ban van een maand is best wel lang...maar ik heb het weer overleefd
ja en...ik heb een maand goede sex gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan op deze manier. Dan ben je straks weer een maand weg.
Met je hand?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:49 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja en...ik heb een maand goede sex gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |