SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel heel veel geld voor zo'n speler, zeker als je verder de hand op de knip houdtquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook niet direct fan van vd Hoorn, maar met alleen Veltman, Denswil en Moisander heb je simpelweg te weinig verdedigers. Dan is een 4e toch wel fijn als deze zich niet direct in de jeugd aan biedt. Gravenberch is nou ook niet bepaald een topper
die is nu al basisspeler. daarachter heb je nog maar 1 jeugdspeler, veltman, die nu mee zou kunnenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Degene die hem nu passeert, Densil.
Veltman.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:39 schreef Adames het volgende:
[..]
die is nu al basisspeler. daarachter heb je nog maar 1 jeugdspeler, veltman, die nu mee zou kunnen
Je hebt inderdaad de hoofdprijs betaald helaas, maar de aankoop van een jonge verdediger is nog steeds logisch. Een half jaar zware training en af en toe een wedstrijdje meepakken zal die jongen wel veel goeds doen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel heel veel geld voor zo'n speler, zeker als je verder de hand op de knip houdt
Dat weet ik niet. Wanneer hij een slechte fysiek had was dat misschien het geval. Maar Hoorny kan voetballend, verdedigen met ruimte in je rug, druk zetten, gewoon niet mee.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:41 schreef Adames het volgende:
Een half jaar zware training en af en toe een wedstrijdje meepakken zal die jongen wel veel goeds doen.
Blijkbaar ziet de staf daar gewoon potentie in. Wat ik overigens niet uit sluit..quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel heel veel geld voor zo'n speler, zeker als je verder de hand op de knip houdt
We moeten toch onze hoop op iemand vestigen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu de Fischer hype een beetje tegenvalt kunnen we nu massaal op hem overstappen ja
De Cilgod is al bekend gemaakt. Kan niet wachten. Nu met Jasper in het doel wordt het ongetwijfeld 5-0.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zaterdag Cilgod op doel? Of vermeer?
Flauwekul. Frank is ook de man die Siggie haalt en nota bene nog rechtsbuiten laat spelen ook. Janssen en Schone op vm. Zijn beoordelingsvermogen vind ik niet groot.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Frank er wat in ziet dan zal het vast wel wat zijn. Verder heeft hij potentie genoeg om een vaste waarde te worden voor Ajax.
Een centrum met Veltman en Denswil kan echt niet man. Bij elkaar 95 kilo en bij elkaar opgeteld 2.05.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klopt, daar zie ik niet een supertalent in.
Aan Van der Hoorn wordt gesleuteld door opperbaas Stam en Frank.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Flauwekul. Frank is ook de man die Siggie haalt en nota bene nog rechtsbuiten laat spelen ook. Janssen en Schone op vm. Zijn beoordelingsvermogen vind ik niet groot.
Frank ook niet, maar kan niettemin een degelijke speler wordenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klopt, daar zie ik niet een supertalent in.
Voordat Van der Hoorn was gehaald had ik graag Van Dijk zien komen. Met een duo Denswil-Van Dijk kon je zo vier jaar vooruit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een centrum met Veltman en Denswil kan echt niet man. Bij elkaar 95 kilo en bij elkaar opgeteld 2.05.
Dit project heeft veel weg van een verloren weddenschap.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Aan Van der Hoorn wordt gesleuteld door opperbaas Stam en Frank.
Gewoon met Blind samen trainen. Die is het afgelopen jaar gigantisch vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:46 schreef Seam het volgende:
Denswil heeft wel een aardig fysiek voor een voetballer van die leeftijd hoor. Veltman kan wel wat krachttraining gebruiken ja.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voordat Van der Hoorn was gehaald had ik graag Van Dijk zien komen. Met een duo Denswil-Van Dijk kon je zo vier jaar vooruit.
Ja, die TT maakt inderdaad een hele hoop uit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:39 schreef GGMM het volgende:
Verzin dan op z'n minst een nieuwe TT als je een topic kaapt.
Wie het snelst het topic opent is stukken belangrijker inderdaad.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, die TT maakt inderdaad een hele hoop uit.
Nu weer on-topic.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie het snelst het topic opent is stukken belangrijker inderdaad.
Cillessen en Vermeer was voor het seizoen al om het even, als Vermeer dan een paar keer blundert, dan kan je het bijna niet maken om Cillessen nog steeds te passerenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:57 schreef Scarface88 het volgende:
Beetje opportunistisch om Vermeer te passeren.
Cillessen gaat ook niet foutloos keepen dat kan ik nu al voorspellen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Cillessen en Vermeer was voor het seizoen al om het even, als Vermeer dan een paar keer blundert, dan kan je het bijna niet maken om Cillessen nog steeds te passeren
Er zijn 6 wedstrijden te noemen waarin hij cruciale fouten maakt, prima beslissing. Iedereen wordt gewisseld als hij zolang op rij kut speelt, zie niet in waarom dat voor een keeper anders zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:57 schreef Scarface88 het volgende:
Beetje opportunistisch om Vermeer te passeren.
Bij Vermeer waren het gewoon teveel fouten in een te kort tijdsbestek.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Cillessen gaat ook niet foutloos keepen dat kan ik nu al voorspellen.
En?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je meent het!quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zouden wij ook moeten doen.quote:In een land als China, waar de gemiddelde lichaamslengte ongeveer 165 centimeter is, betekent 10 centimeter extra een enorme winst. Praktisch gezien is een langere lengte in China ook geen overbodige luxe. Veel bedrijven eisen dat hun werknemers langer zijn dan 170 centimeter. Als je korter bent maak je dus geen kans om aangenomen te worden. Dit betekent dus dat veel mensen bij voorbaat al afvallen. Het zijn juist deze mensen die een uitvlucht zoeken naar de beenverlenging klinieken, die tevens vaak geen licenties hebben en grote bedragen vragen voor de ingreep.
Nog altijd beter dan deze """""sfeer"""""quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Bedankt voor de beargumentatie, wil je een museum als stadion dan? voor 2004/2005 was er helemaal niks te beleven in de arena
Hadden ze beter Blind of Siem kunnen doen wat dat betreft. Maar wel leuke actie.quote:
Leuk om te zien hoe Ajax dit soort kleine dingen doetquote:
Je verhuist gewoon mee naar Londen als hij straks gesetteld is?quote:
Wanneer ik klaar ben met school inderdaad.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je verhuist gewoon mee naar Londen als hij straks gesetteld is?
Je kunt ook de wijken in gaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe Ajax dit soort kleine dingen doet
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je kunt ook de wijken in gaan.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:52 schreef Assassin92 het volgende:
Nu Cillessen op doel staat mag Blind ook eindelijk wel eens op het middenveld geprobeerd worden (op de plek van Poulsen), met Boilesen op linksback.
Omdat ik denk dat Blind het overzicht heeft wat een nummer 6 moet hebben, Poulsen daar eigenlijk gewoon niet werkt en het voor Schone ook niet zijn favoriete plek is. Misschien moet Duarte daar wel komen, ik weet het niet, maar ik zie Blind het daar eigenlijk ook goed doen. Toen Blind 2 jaar geleden totaal niet uit de verf kwam op linksback zag ik het al als optie, misschien nu eens tijd om te proberen.quote:
eens. De moeite van t proberen waardquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:01 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat Blind het overzicht heeft wat een nummer 6 moet hebben, Poulsen daar eigenlijk gewoon niet werkt en het voor Schone ook niet zijn favoriete plek is. Misschien moet Duarte daar wel komen, ik weet het niet, maar ik zie Blind het daar eigenlijk ook goed doen. Toen Blind 2 jaar geleden totaal niet uit de verf kwam op linksback zag ik het al als optie, misschien nu eens tijd om te proberen.
Van mij mag hij lekker linksback blijven staan je hebt genoeg opties voor die plek in het eerste en in de jeugd heb je nog Sporkie en Bazoer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:01 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat Blind het overzicht heeft wat een nummer 6 moet hebben, Poulsen daar eigenlijk gewoon niet werkt en het voor Schone ook niet zijn favoriete plek is. Misschien moet Duarte daar wel komen, ik weet het niet, maar ik zie Blind het daar eigenlijk ook goed doen. Toen Blind 2 jaar geleden totaal niet uit de verf kwam op linksback zag ik het al als optie, misschien nu eens tijd om te proberen.
Sporkslede wordt volgens mij vaker opgesteld als CV dan als CVM. Lobotka wil ik wel eens zien op CVM in het 1e. Prima spelertje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mij mag hij lekker linksback blijven staan je hebt genoeg opties voor die plek in het eerste en in de jeugd heb je nog Sporkie en Bazoer.
Klopt maar dat wil niet zeggen dat hij daar niet kan spelen. Vind het wel een leuke speler en bovendien een Nederlanderquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sporkslede wordt volgens mij vaker opgesteld als CV dan als CVM. Lobotka wil ik wel eens zien op CVM in het 1e. Prima spelertje.
Ik ook hoor, ik zie liever een speler als Sporkslede daar dan een Schöne of Poulsen. Wie weet kan hij uitgroeien tot een nieuwe Anita.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar dat wil niet zeggen dat hij daar niet kan spelen. Vind het wel een leuke speler en bovendien een Nederlander
Blind speelde in de jeugd ook altijd op 6 hoor. En je hebt juist helemaal niet genoeg opties op 6. Alleen Duarte is interessant, anders niets. Sporkslede gaat het niet redden en, hoe graag ik 'm ook al zie, Bazoer is nog te jong.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar dat wil niet zeggen dat hij daar niet kan spelen. Vind het wel een leuke speler en bovendien een Nederlander
Sporkslede komt nog wel wat te kortquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind zal die positie van CVM niet willen ivm WK waar hij toch wel een grote kans op heeft heen te gaan als LBquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Blind speelde in de jeugd ook altijd op 6 hoor. En je hebt juist helemaal niet genoeg opties op 6. Alleen Duarte is interessant, anders niets. Sporkslede gaat het niet redden en, hoe graag ik 'm ook al zie, Bazoer is nog te jong.
Maar Blind zal ook niet willen banken. Het is aan Frank waar hij hem neerzet, in de praktijk hebben spelers niet zo veel te willen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind zal die positie van CVM niet willen ivm WK waar hij toch wel een grote kans op heeft heen te gaan als LB
Die gaat ook niet veel banken want zoveel kan Boilesen niet spelenquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar Blind zal ook niet willen banken. Het is aan Frank waar hij hem neerzet, in de praktijk hebben spelers niet zo veel te willen.
Daarom, het zijn wel leuke experimenten voor het laatste half uur als je gewoon een keertje in de eerste 20 minuten 2-0 maakt en de deur op slot houdt zoals Ajax hoort te voetballen, zeker tegen een tegenstander waar je nog nooit een punt tegen verloren hebt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat ook niet veel banken want zoveel kan Boilesen niet spelen
Tot nu toe valt dat erg mee, dus daar zou je wel eens ongelijk in kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat ook niet veel banken want zoveel kan Boilesen niet spelen
Dat kwam door de blessure van Blind, Boilesen heeft daardoor meer gespeeld dan geplandquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tot nu toe valt dat erg mee, dus daar zou je wel eens ongelijk in kunnen krijgen.
Als rechtshalf dus? Ik weet niet of dat zo verstandig is...quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:14 schreef marp0 het volgende:
Ligeon mag van mij ook boven van Rhijn worden opgesteld.
Er waren zelfs mensen die hem rechtsbuiten wilden omdat hij zo'n goeie voorzet heeft, met ruimte hebben ze allemaal wel een aardige voorzetquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als rechtshalf dus? Ik weet niet of dat zo verstandig is...
Maar op zich zonder problemen toch? Er wordt bij jong langdurig geblesseerde spelers vaak meteen er vanuit gegaan dat ze extreem blessuregevoelig zijn, maar toeval/omstandigheden kunnen ook een rol gespeeld hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kwam door de blessure van Blind, Boilesen heeft daardoor meer gespeeld dan gepland
Ik weet niet of Blind wel zo'n held in de omschakeling is, op die positie. Maar dat is Poulsen ook niet meer in dat geval zou ik altijd kiezen voor de voetballer en in de winterstop misschien bellen naar Anita of Maduro.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:01 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
So far so good inderdaad, dat is alleen maar mooiquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar op zich zonder problemen toch? Er wordt bij jong langdurig geblesseerde spelers vaak meteen er vanuit gegaan dat ze extreem blessuregevoelig zijn, maar toeval/omstandigheden kunnen ook een rol gespeeld hebben natuurlijk.
Hij zal heus niet alles spelen, maar wel de grote meerderheid van de wedstrijden mocht hij de voorkeur krijgen, denk ik.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet niet of Blind wel zo'n held in de omschakeling is, op die positie. Maar dat is Poulsen ook niet meer in dat geval zou ik altijd kiezen voor de voetballer en in de winterstop misschien bellen naar Anita of Maduro.
Ik ben het gewoon zat om niets te doen in Sevilla.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..], zou bijna denken dat je er financieel belang bij hebt
Feit dat hij weg kon voor weinig afgelopen zomer en dat niet gelukt is zal toch wel met zijn salaris te maken hebben gehad, dus gewoon niet haalbaar voor Ajax.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zat om niets te doen in Sevilla.
Oops.![]()
of ze dachten genoeg kwaliteit te hebben. Is niet alsof maduro zo'n geweldenaar isquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feit dat hij weg kon voor weinig afgelopen zomer en dat niet gelukt is zal toch wel met zijn salaris te maken hebben gehad, dus gewoon niet haalbaar voor Ajax.
Goeie zaakquote:
Europese subtop denk ik al heb ik hem tijd niet gezien, zou toch wel wat toevoegen aan Ajaxquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:00 schreef Adames het volgende:
[..]
of ze dachten genoeg kwaliteit te hebben. Is niet alsof maduro zo'n geweldenaar is
Ook lekker makkelijk tegen mensjes die toch niks terug durven te zeggenquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:52 schreef ClementVI het volgende:
De boer gaat wel iets te hard te keer tegen schone (bekerwedstrijd dacht ik). Schreeuwen en tieren is altijd zo'n teken van gebrek aan sociale intelligentie. Als hij dat bij mij had geflikt had ik hem nooit meer aangekeken.
Wat een onzin, tegen een Schone mag dat, als hij dat tegen een jochie als Andersen zou doen is het wat anders.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:52 schreef ClementVI het volgende:
De boer gaat wel iets te hard te keer tegen schone (bekerwedstrijd dacht ik). Schreeuwen en tieren is altijd zo'n teken van gebrek aan sociale intelligentie. Als hij dat bij mij had geflikt had ik hem nooit meer aangekeken.
Ben je Belg, dat je zo weinig incasseringsvermogen hebt?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:52 schreef ClementVI het volgende:
Zo, daar zou ie van geschrokken zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:52 schreef ClementVI het volgende:
Ik zie De Boer al op zijn knietjes gaan en smeken om vergeving bij de grote Clement de zesdequote:Op zaterdag 28 september 2013 16:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo, daar zou ie van geschrokken zijn.
Nee hoor Clement schenkt de boer vergiffenis.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie De Boer al op zijn knietjes gaan en smeken om vergeving bij de grote Clement de zesde
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 19:31:35Ajax - Go Ahead Eagles (20:45); Cillessen, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen; De Jong, Poulsen, Duarte; De Sa, Krkic, Fischer #ajagae reageer retweet
Waarom Poulsen erinquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:32 schreef TJV het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 19:31:35Ajax - Go Ahead Eagles (20:45); Cillessen, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen; De Jong, Poulsen, Duarte; De Sa, Krkic, Fischer #ajagae reageer retweet
Duarte op VM en Schone dan als halfspeler. Desnoods had hij Lobotka erbij moeten halen ofzo. Of Bazoer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:34 schreef Seam het volgende:
Nou benieuwd hoe Lesley het gaat doen dan. Leuk dat Bojan in de spits staat. Hopelijk nog 30 minuten voor Andersen, heeft hij inmiddels ook wel verdiend.
Zonde dat Poulsen erin staat, maar Schone is ook hopeloos uit vorm.
Nee, zeker niet met het oog op het WK.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hadden ze prima kunnen uitproberen op VM.
Ajax doet niet mee aan het WK hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet met het oog op het WK.
Ik vind hem beter dan Boilesen... en als je dan bedenkt dat Van Rhijn wel blijft staan vind ik het vreemdquote:
What the fuck did i readquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem beter dan Boilesen...
Nee dus heb je er nog geen flikker aan. Misschien dat hij hoopt op de Jong die de 16 ingaat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef w00h00 het volgende:
Lekker, eindelijk goede voorzetten vanaf de rechterkant.
Maar ik zie Bojan ze nog niet binnen koppen.
Spuitelf.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:50 schreef Stiggie het volgende:
Opstelling #Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen; De Jong, Poulsen, Duarte; De Sa, Krkic, Fischer #ajagae
Wat een pauper opstelling.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:50 schreef Stiggie het volgende:
Opstelling #Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen; De Jong, Poulsen, Duarte; De Sa, Krkic, Fischer #ajagae
Een voorzet hoeft niet hoog te zijn hoor. En daarbij staat hij er denk ik vooral in omdat hij meer een 'klassieke' buitenspeler is en daar heeft Ajax wel wat baat bij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dus heb je er nog geen flikker aan. Misschien dat hij hoopt op de Jong die de 16 ingaat.
We hadden ook best een pittig programma hoor. Maar Ajax mag eerst eens vertrouwen gaan tanken, vandaag te beginnen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Boilessen vandaag en Blind dinsdag in de basis ?
Winnen en we staan waarschijnlijk maar op 1 punt van de koploper. En dat na zo'n slechte competitiestart.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:24 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Echt, Ik vind De Boer een topcoach, maar soms snap ik hem niet. Zet je eindelijk een echte rechtsbuiten voor een voorzet neer. Laat je Sigthorsson op de banK. Geef die jongen dan ook een kans met echte voorzetten!!
Ik ben ook geen fan van Sigthorsson, maar je kan niet ontkennen dat hij wel weet hoe hij een voorzet in het doel moet werken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]Sigthorsson kan er geen klote van
Jongen is uit vorm en krijgt totaal geen bal. Ik weet zeker als het team beter draait dat dit echt een goede spits voor Ajax kan zijn. Echter begrijp de keuze voor Bojan nu wel hoor...quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]Sigthorsson kan er geen klote van
True.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Sigthorsson, maar je kan niet ontkennen dat hij wel weet hoe hij een voorzet in het doel moet werken.
Misschien moet ie even met Eriksen bellenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:52 schreef Heeinz het volgende:
Kan De Jong niet meer schieten ofzo?
Pas in de tweede seizoenshelft.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:52 schreef Heeinz het volgende:
Kan De Jong niet meer schieten ofzo?
Zou kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:08 schreef ClementVI het volgende:
Blind uit de basis gespeeld door Boilesen?
Naderhand zal iedereen Siggy alsnog de schuld geven, dat staat in ieder geval vastquote:
Tot nu toe wel enige welke een goede voorzet heeft gegeven + de bal van de lijn. Duarte etc. bieden zich geeneens aan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:32 schreef wieisboos het volgende:
Poulsen er alsjeblieft zo snel mogelijk uit. Voor altijd.
Vraag ik me iedere keer ook af.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe houd jij jezelf wakker dan?
Hoi meneer Verheijen. Ik kijk met smart uit naar de column.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vraag ik me iedere keer ook af.
Belachelijk die blessure van Bojan trouwens als hij goed warm loopt is er niets aan de hand.
Jij wil dit ook weer goed praten?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi meneer Verheijen. Ik kijk met smart uit naar de column.
Theo Reitsma helpt dan ook niet echtquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedere minuut sterft er iets in mij. De ogen vallen langzaam dicht. Alle ingrediënten voor een kutpot dus, en dat is het ook. Het is niet anders dat we het alleen maar met pure middelmaat moeten doen. Onze volprezen god Bojan ook nog eens weggevallen. Dozen tissues vliegen er doorheen.
ja hieroquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:55 schreef Pedroso het volgende:
Je zal maar even naar de WC zijn en je opeens 4-0 ipv 0-0 ziet staan.
of tegen psvquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
het lijkt wel die wedstrijd tegen werder bremen
Bochumquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
het lijkt wel die wedstrijd tegen werder bremen
Mwoah...quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Goede wedstrijd van Siggy, mag ook wel eens gezegd worden.
Dat zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Pedroso het volgende:
Als het het nog heel erg meezit dan haal je gewoon nog dubbele cijfers ...
En dat na een 0-0 bij rust.
Speler van het niveau RKC of NEC.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die moeten ze maar verkopen
Paar ton en je mag tevreden zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speler van het niveau RKC of NEC.
2 dingen moeten doen deze wedstrijd en 2x onder de bal door gegaanquote:
Speelde de 1e helft wel erg zwak hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Duarte bevalt me wel. Die gaat slagen bij Ajax.
Vond ik ook. Zijn harde werken werd gelukkig een keer beloond. Al moest GAE hem de bal wel geven aangezien enkel De Sa het als Ajacied doet.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tweede helft wel ja. Maar scoort hij niet, is het al een stuk minder.
Zou op VM als een soort Anita kunnen spelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Duarte bevalt me wel. Die gaat slagen bij Ajax.
Super veel rust ja. Voornamelijk toen Cillessen tot 2x toe volledig naast de bal tastte tijdens 2 van 3 drie pogingen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:39 schreef WEST het volgende:
Ook lekker om een keer weer de 0 te houden. Je ziet wel dat er wel wat meer rust achterin is. Ook al hadden ze van de Egels geen echte last.
Ja maar we houden wel de 0 dus Cillessen is een goede keuze geweestquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Super veel rust ja. Voornamelijk toen Cillessen tot 2x toe volledig naast de bal tastte tijdens 2 van 3 drie pogingen.
Keeper ligt nu sowieso onder een vergrootglas, dus de druk is hoog. Cilissen deed het prima, de verdediging straalde rust uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja maar we houden wel de 0 dus Cillessen is een goede keuze geweest![]()
Maar we wisten ook al dat Cillessen ook niet geweldig is.
Jij ziet liever Vermeer heb ik het ideequote:Op zaterdag 28 september 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Super veel rust ja. Voornamelijk toen Cillessen tot 2x toe volledig naast de bal tastte tijdens 2 van 3 drie pogingen.
Wat een hoop willekeurigheid in deze post...quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Keeper ligt nu sowieso onder een vergrootglas, dus de druk is hoog. Cilissen deed het prima, de verdediging straalde rust uit.
Nee. Terecht dat Cillessen een kans krijgt, maar wees dan wel objectief. Hem nu al de grond in trappen heeft geen zin, maar dit is gewoon oneerlijk ten opzichte van Vermeer. (Niet dat hij Fok! leest maar toch)quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet liever Vermeer heb ik het idee.
Hoe bedoel je willekeurigheid? Vond je niet dat de verdediging rustiger was, dan in de afgelopen wedstrijden met Vermeer?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een hoop willekeurigheid in deze post...
De bal is rond, dus hij rolde. De bal verdween in het doel, Ajax won.
[..]
Nee. Terecht dat Cillessen een kans krijgt, maar wees dan wel objectief. Hem nu al de grond in trappen heeft geen zin, maar dit is gewoon oneerlijk ten opzichte van Vermeer. (Niet dat hij Fok! leest maar toch)
Absoluut niet, of beter gezegd. GAE is vandaag 6x over de helft gekomen en elke corner was gevaarlijk door zijn toedoen. Dit mag je best aan Cillessen toedichten, maar dat is natuurlijk op niks gebaseerd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je willekeurigheid? Vond je niet dat de verdediging rustiger was, dan in de afgelopen wedstrijden met Vermeer?
Dat ben ik zeker met je eens. Ik vind Cillessen ook geen geweldenaar, maar ik kijk toch een stuk rustiger met Jasper in de goal dan met Kenneth.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Terecht dat Cillessen een kans krijgt, maar wees dan wel objectief. Hem nu al de grond in trappen heeft geen zin, maar dit is gewoon oneerlijk ten opzichte van Vermeer. (Niet dat hij Fok! leest maar toch)
Je kan ook zeggen dat Cilissen de rust uit straalde, waardoor de verdediging het aandurfde om ruimte achter zich te laten en dus tot de middenlijn durfde doordekken...quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet, of beter gezegd. GAE is vandaag 6x over de helft gekomen en elke corner was gevaarlijk door zijn toedoen. Dit mag je best aan Cillessen toedichten, maar dat is natuurlijk op niks gebaseerd.
Dat mag je zeker doen. Ik geloof er alleen helemaal niks van. Het is mijn mening tegenover de jouwe daar waar ik met zijn eigen spel kom en jij hypothetisch stelt dat het best weleens door hem kunnen komen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat Cilissen de rust uit straalde, waardoor de verdediging het aandurfde om ruimte achter zich te laten en dus tot de middenlijn durfde doordekken...
Mjah, het was ook Volendam thuis... Een jupiler clubje he... En daar deden ze het niet... Het is beide een hypothese, maar het zou kunnenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag je zeker doen. Ik geloof er alleen helemaal niks van. Het is mijn mening tegenover de jouwe daar waar ik met zijn eigen spel kom en jij hypothetisch stelt dat het best weleens door hem kunnen komen.
Je beseft dat het GAE thuis was he?
En nu genoeg gejankt. Ajax heeft gelukkig niet veel krachten hoeven te gebruiken en er hopelijk vertrouwen uit geput voor Milan
Milan gaat gewoon weer op zijn Italiaans spelen joh. Niks aan het handje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mjah, het was ook Volendam thuis... Een jupiler clubje he... En daar deden ze het niet... Het is beide een hypothese, maar het zou kunnen
Ik ben blij met Cillissen, zodra het vergrootglas een beetje weg is, zal hij nog rustiger worden.
Overigens vrees ik wel met grote vrezen voor Milan, al deden ze het tegen Sampdoria niet al te best...
Tegen Volendam speelde Cillessen ook?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mjah, het was ook Volendam thuis... Een jupiler clubje he... En daar deden ze het niet... Het is beide een hypothese, maar het zou kunnen
Ik ben blij met Cillissen, zodra het vergrootglas een beetje weg is, zal hij nog rustiger worden.
Overigens vrees ik wel met grote vrezen voor Milan, al deden ze het tegen Sampdoria niet al te best...
Lees de posts van LR nog eens.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jasper zat er ook twee keer naast maar daar hoor ik niemand over
Klopt, ik vind Jasper ook niet zo overtuigend hij verdiend een kans maar of hij nou zoveel beter dan Vermeer is....quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees de posts van LR nog eens.
Dat weet ik ook niet hoor, anders had hij wel eerder basis gestaan. Ik kijk alleen een stuk rustiger met Jasper dan Vermeer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, ik vind Jasper ook niet zo overtuigend hij verdiend een kans maar of hij nou zoveel beter dan Vermeer is....
Waarom? Hij gaat ook gewoon 2 keer onder een bal doorquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet hoor, anders had hij wel eerder basis gestaan. Ik kijk alleen een stuk rustiger met Jasper dan Vermeer.
Vermeer komt altijd als een achterlijke uit en met terugspeelballen zit ik dan ook vaak met samengeknepen billen te kijken. Dat ze beide onder hoge ballen doorduiken is wel minder jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom? Hij gaat ook gewoon 2 keer onder een bal door
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 23:09:44Sigthórsson werd met oog op AC Milan aanstaande dinsdag 25 minuten voor tijd gewisseld. #ajagae reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 23:08:26Over Bojan: 'Hij was zo gefocust op dit jaar. Nu zal hij er zeker paar weken uit zijn.' #ajagae reageer retweet
Precies. Gewoon een boete geven wegens onprofessioneel gedrag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Loop je goed warm dan krijg je dat soort blessures niet in het begin van een wedstrijd. Kwalijke zaak eigenlijk
Je kan ook gewoon pech hebben hè. Ook als je goed warm hebt gelopen kan dit in het begin gebeuren. Kans is alleen wel kleiner ja..quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Loop je goed warm dan krijg je dat soort blessures niet in het begin van een wedstrijd. Kwalijke zaak eigenlijk
Kans is miniem als je goed warm bentquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon pech hebben hè. Ook als je goed warm hebt gelopen kan dit in het begin gebeuren. Kans is alleen wel kleiner ja..
Daarom gebruik ik ook altijd tijgerbalsem.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kans is miniem als je goed warm bent
Milan speelt ook echt super slecht de laatste tijd. Daaruit kunnen we toch wel enige hoop putten, al zal Milan het wel op het fysiek gaan gooien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:24 schreef Againzender het volgende:
Beetje raar dat het trappenhuis waar wij op noord altijd door naar buiten gaan was afgesloten. Heb nog heel vriendeljk aan zo'n stewart gevraagd waarom het dicht was: 'daar mag ik niets over zeggen'
Drie minuten later ging het weer open
Maar goed, 6-0, ik klaag niet, op naar Milan!
Milan is fysiek zoveel sterker, maar je weet het nooit, het blijft voetbalquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Milan speelt ook echt super slecht de laatste tijd. Daaruit kunnen we toch wel enige hoop putten, al zal Milan het wel op het fysiek gaan gooien.
Dan gaan we gewoon tikkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Milan speelt ook echt super slecht de laatste tijd. Daaruit kunnen we toch wel enige hoop putten, al zal Milan het wel op het fysiek gaan gooien.
naast een goede WU gebruik ik ook een soort van tijgerbalsem maar dan in spray vorm werkt erg goed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook altijd tijgerbalsem.
We hebben Lerin toch. Die zorgt er echt wel voor dat we over Milan heen denderen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon tikken.
Oohja, we hebben geen Eriksen meer
Is niet echt een creatieveling hèquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
We hebben Lerin toch. Die zorgt er echt wel voor dat we over Milan heen denderen.
Middelste 3 hoeven wat mij betreft nooit meer voor Ajax te voetballenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:42 schreef GwaiLow het volgende:
We moeten gewoon 3-5-2 gaan spelen. Middenveld met Lerin, Thulani, Cristian, Lasse en Siem.
Serero is een prima speler hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Middelste 3 hoeven wat mij betreft nooit meer voor Ajax te voetballen
Serero is een zwak kereltje wat leuk eruitziet maar 0 rendement heeftquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is een prima speler hoor.
Wat mij betreft komt de Jong nooit meer op het middenveld te staan. In de spits of bankie.
Beetje overdreven. Zijn alle 3 gewoon Ajax waardig. Zeker het Ajax van dit moment. Thulani is sowieso een hele goede voetballer. Poulsen heeft ook bewezen vaak waardevol te zijn, maar zakt ook iets te vaak door het ijs. En Schone was vorig seizoen heel belangrijk en goed, maar heeft het nu totaal nog niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Middelste 3 hoeven wat mij betreft nooit meer voor Ajax te voetballen
Serero is een prima speler voor ADO dat klopt jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is een prima speler hoor.
Wat mij betreft komt de Jong nooit meer op het middenveld te staan. In de spits of bankie.
die 3 voetballen mee als het goed draait, ze beslissen niks voor je . En Poulsen is over de heel . Die wordt alleen maar minderquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Zijn alle 3 gewoon Ajax waardig. Zeker het Ajax van dit moment. Thulani is sowieso een hele goede voetballer. Poulsen heeft ook bewezen vaak waardevol te zijn, maar zakt ook iets te vaak door het ijs. En Schone was vorig seizoen heel belangrijk en goed, maar heeft het nu totaal nog niet.
Hij is een briljante speler. Heel weinig balverlies, maar ook inderdaad te weinig rendement. Maar dat komt omdat hij al meerdere stappen vooruit kan denken waardoor veel geniale ingevingen door medespelers niet begrepen worden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero is een prima speler voor ADO dat klopt ja
Siem de Jong voetbalt ook alleen maar mee. Die trekt de kar ook niet. En die wordt hier aanbeden als een soort Godquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die 3 voetballen mee als het goed draait, ze beslissen niks voor je . En Poulsen is over de heel . Die wordt alleen maar minder
Tja Siem blinkt niet uit in iets . Maar maakt wel de nodige goals . Serero kan je zo breken als een rietjequote:Op zaterdag 28 september 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong voetbalt ook alleen maar mee. Die trekt de kar ook niet. En die wordt hier aanbeden als een soort God
Die goals maakt hij in de spits ja. En op het middenveld als heel het team lekker draait. Maar als Ajax slecht speelt onttrekt hij zich niet aan de malaise. Daarom moet hij in de spits. Kan hij van waarde zijn, zeker nu Bojan geblesseerd is. En Kolbeinn en Hoesen het niveau niet hebben. Kan Serero als half spelen samen met Duarte en Blind op VM. Kan prima.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Siem blinkt niet uit in iets . Maar maakt wel de nodige goals . Serero kan je zo breken als een rietje
Mocht Ajax spelers vinden die net zo snel combinaties zien als dat Serero dat ziet, kan Ajax gewoon hoge ogen gooien in de CL, hele hoge ogen zelfs.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Siem blinkt niet uit in iets . Maar maakt wel de nodige goals . Serero kan je zo breken als een rietje
Ik ben het hier mee eens . Al moet Serero het krachthonk inquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die goals maakt hij in de spits ja. En op het middenveld als heel het team lekker draait. Maar als Ajax slecht speelt onttrekt hij zich niet aan de malaise. Daarom moet hij in de spits. Kan hij van waarde zijn, zeker nu Bojan geblesseerd is. En Kolbeinn en Hoesen het niveau niet hebben. Kan Serero als half spelen samen met Duarte en Blind op VM. Kan prima.
Serero ziet alleen de vastlopersquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mocht Ajax spelers vinden die net zo snel combinaties zien als dat Serero dat ziet, kan Ajax gewoon hoge ogen gooien in de CL, hele hoge ogen zelfs.
Duarte en Serero zijn zekerheidjes inderdaad, meer nog zelfs: het zijn pareltjes die over drie jaar vast schitteren bij Real Madrid of FC Barcelona.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die goals maakt hij in de spits ja. En op het middenveld als heel het team lekker draait. Maar als Ajax slecht speelt onttrekt hij zich niet aan de malaise. Daarom moet hij in de spits. Kan hij van waarde zijn, zeker nu Bojan geblesseerd is. En Kolbeinn en Hoesen het niveau niet hebben. Kan Serero als half spelen samen met Duarte en Blind op VM. Kan prima.
Serero zijn kracht is juist dat hij soepel wegdraait, ik denk niet dat het veel zin heeft om hem helemaal zwaar te gaan trainen. Haal je zijn kracht weg.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens . Al moet Serero het krachthonk in
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mocht Ajax spelers vinden die net zo snel combinaties zien als dat Serero dat ziet, kan Ajax gewoon hoge ogen gooien in de CL, hele hoge ogen zelfs.
Ja ga lekker cynisch zitten doen. Maar het is het beste wat we op dit moment hebben. Tot de jeugd eraan komt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Duarte en Serero zijn zekerheidjes inderdaad, meer nog zelfs: het zijn pareltjes die over drie jaar vast schitteren bij Real Madrid of FC Barcelona.
Tja of hij raakt om de 4 wedstrijden geblesseerdquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero zijn kracht is juist dat hij soepel wegdraait, ik denk niet dat het veel zin heeft om hem helemaal zwaar te gaan trainen. Haal je zijn kracht weg.
Ik vind Serero helemaal niet zo goed. Boilesen en Denswil zijn goed, Fischer en Andersen zijn talentvol en verder valt het vies tegen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ga lekker cynisch zitten doen. Maar het is het beste wat we op dit moment hebben. Tot de jeugd eraan komt.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij is een briljante speler. Heel weinig balverlies, maar ook inderdaad te weinig rendement. Maar dat komt omdat hij al meerdere stappen vooruit kan denken waardoor veel geniale ingevingen door medespelers niet begrepen worden.
Dat is wel minder, maar met zijn bouw zal hij ook niet opeens heel stevig worden. Hij heeft niet dezelfde bouw als een Duarte bijvoorbeeld. Maar hij kan wel geweldig voetballen, en is de meest creatieve middenvelder die we nu hebben samen met Andersen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja of hij raakt om de 4 wedstrijden geblesseerd
Schaar Boilesen en Denswil ook maar onder talentvol. Die moeten ook nog flink wat stappen maken voor ze echt goed zijn. En Serero is een van de weinige spelers bij Ajax die mee kan in een hoger tempo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Serero helemaal niet zo goed. Boilesen en Denswil zijn goed, Fischer en Andersen zijn talentvol en verder valt het vies tegen.
Qua rendement kan die nog heel veel vooruit . Maarja voorlopig is het ook niet geweldigquote:Op zondag 29 september 2013 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel minder, maar met zijn bouw zal hij ook niet opeens heel stevig worden. Hij heeft niet dezelfde bouw als een Duarte bijvoorbeeld. Maar hij kan wel geweldig voetballen, en is de meest creatieve middenvelder die we nu hebben samen met Andersen.
Duarte gaat het niet redden. Denk dat Ajax het eindstation is van Duarte, of heel misschien nog ergens in een kut competitie een beetje cashen. Serero zal over een tijdje makkelijk mee kunnen met Barcelona of Real inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Duarte en Serero zijn zekerheidjes inderdaad, meer nog zelfs: het zijn pareltjes die over drie jaar vast schitteren bij Real Madrid of FC Barcelona.
quote:Op zondag 29 september 2013 00:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Duarte gaat het niet redden. Denk dat Ajax het eindstation is van Duarte, of heel misschien nog ergens in een kut competitie een beetje cashen. Serero zal over een tijdje makkelijk mee kunnen met Barcelona of Real inderdaad.
Hoe vaak heeft hij nu basis gespeeld? Als hij zich daar eenmaal in heeft gespeeld komt het rendement vanzelf wel. Ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 29 september 2013 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua rendement kan die nog heel veel vooruit . Maarja voorlopig is het ook niet geweldig
Tja door zijn zwakke lichaampje niet veelquote:Op zondag 29 september 2013 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij nu basis gespeeld? Als hij zich daar eenmaal in heeft gespeeld komt het rendement vanzelf wel. Ben ik van overtuigd.
Gaat nooit gebeuren dus geniet van de spaarzame minuten die hij krijgtquote:Op zondag 29 september 2013 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij nu basis gespeeld? Als hij zich daar eenmaal in heeft gespeeld komt het rendement vanzelf wel. Ben ik van overtuigd.
En omdat meneer de Jong altijd moet spelen, ook al prutst hij daar genoeg.quote:Op zondag 29 september 2013 00:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja door zijn zwakke lichaampje niet veel
Hangt er vanaf of hij fit blijft ja. Anders is het wel afgelopen met hem. Aan de kwaliteit zal het niet liggen.quote:Op zondag 29 september 2013 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren dus geniet van de spaarzame minuten die hij krijgt
Aan de kwaliteit ligt het ook anders hadden ze Duarte niet gekochtquote:Op zondag 29 september 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of hij fit blijft ja. Anders is het wel afgelopen met hem. Aan de kwaliteit zal het niet liggen.
Oohja, dat komt natuurlijk ook helemaal niet omdat onze beste speler wegging.quote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan de kwaliteit ligt het ook anders hadden ze Duarte niet gekocht
Als ze veel vertrouwen hadden gehad in hem dan was er geen aankoop nodigquote:Op zondag 29 september 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja, dat komt natuurlijk ook helemaal niet omdat onze beste speler wegging.
De posities moesten toch dubbel bezet zijn, daarom hebben ze Mike ook gehaald.quote:Op zondag 29 september 2013 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze veel vertrouwen hadden gehad in hem dan was er geen aankoop nodig
Tja maar meer omdat die in de lappenmand ligtquote:Op zondag 29 september 2013 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En omdat meneer de Jong altijd moet spelen, ook al prutst hij daar genoeg.
Die positie kun je ook dubbel bezetten zonder aankoopquote:Op zondag 29 september 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De posities moesten toch dubbel bezet zijn, daarom hebben ze Mike ook gehaald.
Ja dat hij blessuregevoelig is zal hij zelf ook wel niet gewild hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja maar meer omdat die in de lappenmand ligt
Haha toch niet door Davy Klaassen mag ik hopen? Die kan er geen klote van namelijk.quote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die positie kun je ook dubbel bezetten zonder aankoop
Tja hierdoor gaat die nooit de echte top behalenquote:Op zondag 29 september 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat hij blessuregevoelig is zal hij zelf ook wel niet gewild hebben.
[..]
Dat gaat geen enkele middenvelder die we nu hebben denk ik. Tenzij je Andersen als middenvelder ziet.quote:Op zondag 29 september 2013 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja hierdoor gaat die nooit de echte top behalen
Andersen zie ik als allesquote:Op zondag 29 september 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat geen enkele middenvelder die we nu hebben denk ik. Tenzij je Andersen als middenvelder ziet.
Rent ook achter een kansloze kutbal van Duarte aan. Helaas, hoop voor hem dat ie snel weer fit is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon pech hebben hè. Ook als je goed warm hebt gelopen kan dit in het begin gebeuren. Kans is alleen wel kleiner ja..
de debielste post in 44 ajax topics, je gaat door voor de wasmachinequote:Op zondag 29 september 2013 02:25 schreef Shreyas het volgende:
Het goede nieuws van gisteren was natuurlijk niet alleen de 6-0 overwinning. Ook niet dat we de nul hebben gehouden, ook niet dat we tweede staan met een punt achter op PSV en ook niet dat we weer een positief doelsaldo hebben, máár dat we de komende wedstrijden zonder Bojan spelen![]()
Hoewel het zeer sneu en triest is voor die jongen, is het goed nieuws voor Ajax, want als er één speler in alle 7 wedstrijden zwaar heeft lopen prutsen en helemaal niets heeft gepresteerd dan is het die overdreven opgehemelde nietsnut uit Barcelona. De Sa heeft vandaag al meer laten zien dan Bojan in al zijn 7 wedstrijden.
Dat is nog is een nachtbagger post. Teringquote:Op zondag 29 september 2013 02:25 schreef Shreyas het volgende:
Het goede nieuws van gisteren was natuurlijk niet alleen de 6-0 overwinning. Ook niet dat we de nul hebben gehouden, ook niet dat we tweede staan met een punt achter op PSV en ook niet dat we weer een positief doelsaldo hebben, máár dat we de komende wedstrijden zonder Bojan spelen![]()
Hoewel het zeer sneu en triest is voor die jongen, is het goed nieuws voor Ajax, want als er één speler in alle 7 wedstrijden zwaar heeft lopen prutsen en helemaal niets heeft gepresteerd dan is het die overdreven opgehemelde nietsnut uit Barcelona. De Sa heeft vandaag al meer laten zien dan Bojan in al zijn 7 wedstrijden.
quote:Op zondag 29 september 2013 03:39 schreef Shreyas het volgende:
Je mag de post bagger vinden, of desnoods debiel, daar zit ik niet mee. Maar ik voorspel dat Ajax komende wedstrijden aanvallend beter en meer verzorgd zal gaan voetballen. Eindelijk komen er weer acties en voorzetten van de vleugels en gaat het spel weer op dat van Ajax lijken. Bojan verpest met zijn spel een hoop, falende acties (als die er al komen), veel dom balverlies, bereikt nooit de spits, hij doet eigenlijk alles verkeerd. Ajax is beter af zonder hem, van mij mag hij terug naar Barcelona, vandaag nog zelfs, desnoods betalen we zijn huur voor de rest van het seizoen door.
Wat heeft hij dan precies laten zien bij Ajax wat jij hoopgevend vindt?quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 03:39 schreef Shreyas het volgende:
Je mag de post bagger vinden, of desnoods debiel, daar zit ik niet mee. Maar ik voorspel dat Ajax komende wedstrijden aanvallend beter en meer verzorgd zal gaan voetballen. Eindelijk komen er weer acties en voorzetten van de vleugels en gaat het spel weer op dat van Ajax lijken. Bojan verpest met zijn spel een hoop, falende acties (als die er al komen), veel dom balverlies, bereikt nooit de spits, hij doet eigenlijk alles verkeerd. Ajax is beter af zonder hem, van mij mag hij terug naar Barcelona, vandaag nog zelfs, desnoods betalen we zijn huur voor de rest van het seizoen door.
Seizoen is net begonnen man , dat soort uitspraken kan je beter in april / mei doenquote:Op zondag 29 september 2013 04:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan precies laten zien bij Ajax wat jij hoopgevend vindt?
Rare beslissing, het is geen pleintjes voetbalquote:Op zondag 29 september 2013 08:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, die van Sichem kan zomaar ons kampioenschap hebben verstierd met het niet-geven van die penalty bij hands van Falkenburg (wat sowieso overduidelijk was).
Bulthuis is ook geschorst (al weet ik niet of Ajax daar blij mee moet zijn). Duplan heeft net de training hervat dus zal ook niet spelen waarschijnlijk. Niet dat Ajax daar naar moet kijken, ze moeten er voor zorgen dat ze zelf gewoon op niveau voetballen.quote:Op zondag 29 september 2013 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht mist al sterspeler Willem Janssen volgende week zondag. In de door Shreyas gevreesde 12:30-wedstrijd komt de formatie van Jan Wouters op bezoek. Ze missen ook al Yoshi Takagi, die heeft 2x geel gekregen.
Godverdomme, wat ben jij een grote rasmongool.quote:Op zondag 29 september 2013 02:25 schreef Shreyas het volgende:
Utrecht thuis is toch altijd lastig. Sinds 2009/2010 niet meer gewonnen thuis.quote:Op zondag 29 september 2013 11:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bulthuis is ook geschorst (al weet ik niet of Ajax daar blij mee moet zijn). Duplan heeft net de training hervat dus zal ook niet spelen waarschijnlijk. Niet dat Ajax daar naar moet kijken, ze moeten er voor zorgen dat ze zelf gewoon op niveau voetballen.
Die pieken altijd tegen Ajax, wordt wel weer eens tijd om dat te doorbreken.quote:Op zondag 29 september 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht thuis is toch altijd lastig. Sinds 2009/2010 niet meer gewonnen thuis.
Bulthuis is wel een echte benenbreker.
Heeft een slechte techniek aldus JR-Stylequote:Op zondag 29 september 2013 11:36 schreef Kopsterk het volgende:
Siem had een paar hele goede 'one-touch-passes'.
Thnx, zag er leuk uit.quote:Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1368328
Even skippen naar 24 min
Eigenlijk zegt hij dat hij kwalitatief wel minder is, dat is hij momenteel ook nog, kan nog wel wat worden.quote:Op zondag 29 september 2013 13:12 schreef stoeltafel het volgende:
Maher overtuigd van zichzelf: 'Kwalitatief ben ik niet minder dan Eriksen'
Zondag, 29 september 2013 om 11:25
Gertjan Verbeek zei vorig seizoen dat Adam Maher moeiteloos zou kunnen meedraaien bij Arsenal en de middenvelder ontving afgelopen zomer ook wel wat aanbiedingen van Europese topclubs. Maher koos er echter bewust voor om niet naar het buitenland te vertrekken: hij wilde eerst naar een Nederlandse topclub en ging naar PSV. Maher werd ook in verband gebracht met Ajax, als mogelijke opvolger voor Christian Eriksen, maar de Amsterdammers vonden hem te duur.
Eriksen ging uiteindelijk naar Tottenham Hotspur en maakt in zijn eerste weken in Engeland veel indruk, heeft ook Maher gezien. "Eriksen kwam bij Tottenham binnen met ontzettend veel wedstrijden, drie kampioenschappen en Champions League-ervaring op zak", zegt hij op de website van AZ, Mahers oude werkgever en zaterdagavond de tegenstander van zijn nieuwe club PSV. "Dan kijken ze bij zo’n buitenlandse topclub anders tegen je aan. Kwalitatief ben ik niet minder dan Eriksen, maar ik mis die bagage nog. Die hoop ik bij PSV te krijgen."
Maher moest tegen AZ genoegen nemen met een invalbeurt: de middenvelder zoekt nog naar zijn oude vorm en Phillip Cocu koos in Alkmaar voor een middenveld met Stijn Schaars, Oscar Hiljemark en Ola Toivonen. "Ik denk dat de buitenwacht het erger maakt dan het is", reageert de twintigjarige Maher in gesprek met NUsport over zijn vermeende vormcrisis. "Iedereen krijgt een keer zo'n terugslag. Als dit de enige terugslag is uit mijn carrière dan ben ik blij. Maar er zullen er nog meer komen."
Grapjas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |