quote:From Emmy Award-winning executive producers Greg Daniels (NBC's "The Office," "King of the Hill") and Michael Schur (NBC's "The Office," "Saturday Night Live") comes a new mockumentary that looks at the exciting world of local government. The new half-hour comedy will examine the mundane but necessary ways that people interact with their government, and ask why it's frequently so complicated -- as everyone knows from standing in line at the DMV, applying for home construction permits, or trying to get the city to fix a pothole.
The documentary cameras follow Leslie Knope (Amy Poehler, NBC's "Saturday Night Live," "Baby Mama") a mid-level bureaucrat in the Parks and Recreation Department of Pawnee, Indiana. In an attempt to beautify her town -- and advance her career -- Leslie takes on what should be a fairly simple project: help local nurse Ann Perkins (Rashida Jones, NBC's "The Office," "Unhitched") turn an abandoned construction pit into a community park. Opposing them are defensive bureaucrats, selfish neighbors, real estate developers, and single-issue fanatics -- whose weapons are lawsuits, the jumble of city codes, and the very democratic process that Leslie loves so much.
Leslie is alternately helped and undermined by her colleague, Tom Haverford (Aziz Ansari, "Human Giant," "Scrubs"), who cheerfully exploits his government position for personal gain. She is also thwarted by her boss Ron Swanson, who is philosophically opposed to government in any form.
Helping Leslie and Ann navigate the Pawnee bureaucracy is charismatic city planner Mark Brendanawicz, whose outlook has been soured by 15 years of public service.
If they can pull it off, Leslie hopes that she also will have inspired her uninterested college intern April (Aubrey Plaza, "Mayne Street") and April's whole generation - all the while moving one step closer to her ultimate goal: becoming the first female president of the United States.
"Parks and Recreation" is a production of Deedle-Dee Productions and Universal Media Studios. Along with Daniels and Schur, Howard Klein also serves as executive producer for the series.
Goeie, ik ga 'm ook nog een keer kijken dadelijk. Ik kwam de eerste keer soms niet meer bij van het lachen, met name bij de verhaallijn van Andy.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:48 schreef YogaLove het volgende:
Ik heb de nieuwe dubbel-aflevering vandaag al 2 keer gekeken
Topgifjequote:
Ja! Had je dr niet herkend?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:18 schreef JDx het volgende:
M'n vriendin wist trouwens te vertellen dat die Deense chick dus Heidi Klum was
Of Barry Zuckerkornquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ja! Had je dr niet herkend?
Die gynaecoloog was The Fonz voor de 'wat ouderen' onder ons
Hij speelt min of meer zichzelf dus in P&R.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor wie ook een beetje Ron Swanson-swag wil krijgen: http://www.amazon.com/Pad(...)entals/dp/052595421X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door YogaLove op 04-10-2013 10:40:54 ]
"Erase all pictures of Ron"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:41 schreef shiznuts het volgende:
Parks & recs is altijd eigenlijk wel lachen.
Die Ron-selfie op Vine en Donna en Tom daarna.
Idd, Chris Pratt's filmcarriere begint ook van de grond te komen. Dus die kan niet meer elke aflevering opdraven.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef YogaLove het volgende:
Andy is toch in Londen gebleven of niet?
Hopelijk gaat April niet naar die dierenarts opleiding want dan zal ze ook wel minder te zien zijn..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Idd, Chris Pratt's filmcarriere begint ook van de grond te komen. Dus die kan niet meer elke aflevering opdraven.
Afgelopen week was de ep met Aziz Ansari in Hong Kong. Was erg leuk. Alsof je gewoon 3 kwartier naar een speciale ep met Tommy Haverford aka Tommy Spielberg aka RentASwagHustler zat te kijkenquote:Op zondag 29 september 2013 17:49 schreef Tim86 het volgende:
Esquire is deze week begonnen met een nieuw reis-programma. Het idee is vrij simpel. Ze benaderen een celebrity en laten die persoon de locatie uitkiezen en vervolgens het programma presenteren.
De eerste aflevering was met Joel McHale (Community, The Soup) en hij ging naar Belfast (waar zijn vrouw vandaan komt). Was erg leuk om te zien.
De komende weken komen o.a. Aziz Ansari (![]()
![]()
), Eve, Seth Myers (naar Amsterdam
), Ryan Kwanten (True Blood) en Rashida Jones nog langs. Zitten ook leuke locaties bij. Belfast beviel me ook wel (Schema: http://tv.esquire.com/shows/the-getaway#castncrew-wrapper)
http://tv.esquire.com/shows/the-getaway
Wat geweldig zeg, ik ga het zo ook even kijken. Vind het altijd leuk om meer van de acteurs en actrices uit mijn favoriete series te zienquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:15 schreef Tim86 het volgende:
Even een crosspostje:
[..]
Afgelopen week was de ep met Aziz Ansari in Hong Kong. Was erg leuk. Alsof je gewoon 3 kwartier naar een speciale ep met Tommy Haverford aka Tommy Spielberg aka RentASwagHustler zat te kijken
Serie is wel een beetje aan het afzakken jammer genoeg, vond de london afleveringen wel leuk maar het word me allemaal net wat te saai.quote:
Al die nieuwelingen zijn in no time weer weg lijkt me..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:53 schreef Daskaar het volgende:
oh shit, it kicked up a notch!
geweldige nieuwe karakters!
dit is echt heel slim, steeds nieuw bloed erin, houdt het verassend.
denk t niet. ook al zijn er aan t eind van deze aflevering idd al een aantal afgeschreven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die nieuwelingen zijn in no time weer weg lijkt me..
En Andy is onmisbaar
Ik bedoel Chris Traegerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:06 schreef Dos37 het volgende:
Chris Pratt gaat nog niet weg, hij mist er alleen een paar
Helemaal op het einde (16:22), lig ik elke keer weer van in een deuk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:39 schreef YogaLove het volgende:
OMG OMG OMG Ron z'n snor is nep!!!![]()
![]()
![]()
Bij 7.30.
Leuk blooperfilmpje verder
Andy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel frappant dat al die nieuwe characters ook echt gelijk weer als sneeuw voor de zon zijn verdwenen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef YogaLove het volgende:
Fuck it ik ga gewoon nog een keer kijken!![]()
Ik ben zó blij dat het na vorige ep niet downhill is gegaan.![]()
Dat was echt de meest matige aflevering van alle seizoenen, vond ik.
Dat goud heeft natuurlijk jaren lang in waarde lopen stijgenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:02 schreef BasvB het volgende:
Leuke episode!
"I'd never lose to a boar"![]()
Hoe fucking rijk is Ron als zijn 3 kinderen nooit hoeven te werken
Jean Ralphioquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef znarch het volgende:
Zit pas bij seizoen 4. Maar wat een bazenserie zegVind alleen Jean Ralphio beetje een clown (is ook de bedoeling maar dan nog).
Daar ben ik nog niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 07:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jean RalphioEn dan vooral de scenes met Mona Lisa
![]()
2 afleveringen in november en dan pas weer in 2014quote:Late on Friday, NBC announced a slew of schedule changes, as well as the cancellations of newbies Ironside and Welcome to the Family. Somewhat lost among all the shifting was this sad fact: Parks and Recreation is going on hiatus, effective immediately. This week's planned episode is being replaced by a repeat of The Voice, next week will feature an SNL Halloween clip show, and November 7 will offer a long-scheduled live episode of The Voice. Parks will then return on November 14, but only for two weeks, with back-to-back episodes airing that night and on November 21. (This means the show's planned Halloween/election episode will now air two weeks after Halloween and a week after Election Day.) After its two-week return, Parks disappears again, this time staying off the air completely until early 2014. NBC will fill the Parks time slot until then with a mix of football, a live broadcast of The Sound of Music, two weeks of The Sing-Off, and the hour-long return of Community on January 2. Unless NBC changes its mind, Parks will be back on January 9 in its new/old 8:30 p.m. time slot.
If you're wondering why NBC is futzing with Parks, it's actually pretty simple: The network desperately wants to get more viewers to sample 9 p.m. comedy Sean Saves the World. It's betting that all of the special programming it's planned for the 8 p.m. hour will do better than Parks, thus boosting Sean. It's also a very clear sign than NBC, perhaps not unreasonably, has given up on the idea that Parks will ever grow its audience. What this doesn't mean, at least not yet, is that this will be the final season for Parks. The failure, so far, of NBC's new comedies means that the Peacock has not yet proven it can do better than Parks on Thursdays. That doesn't mean NBC still won't decide to move on, but for now, its comedy choices are pretty limited.
Neequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:56 schreef Markeerstift het volgende:
Parks and Rec moet ruimte maken voor een andere serie:
[..]
2 afleveringen in november en dan pas weer in 2014
Was niet al te serieus bedoeldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:53 schreef shiznuts het volgende:
Heuh...Je gaat een drama met een comedy vergelijken omdat het beide over politiek gaat?
Voor mij is juist het politieke randje wat het zo goed maakt, voor mij erg herkenbaar, en onlosmakelijk verbonden met de serie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:08 schreef shiznuts het volgende:
Dat is imho helemaal het sterke punt niet, dat het om politiek gaat. Daar kijk ik inderdaad wel een House of Cards of The Newsroom voor.Wil ik knotsgekke random humor dan ga ik Parks & Recreation kijken voor Tom, Ron, April, Andy en de rest.
Het had ook over het runnen van een supermarktketen kunnen gaan en dan had ik het nog steeds gekeken.
Orphan Black.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij had Tom een Brits accent als knipoog naar Orphan black, de serie waarin Tatiana Maslany (de nieuwe love interest van Tom en hoofdrolspeler in die serie) ook constant moet switchen van Brits naar Amerikaans. Als dat zo is: briljant.
Of dat was juist net de comic relief.quote:
Zelfde geldde voor Community.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee![]()
Waarom ziet de rest van de wereld niet hoe geniaal het is? Bijna iedereen die ik ken (en het kijkt) vindt het de beste comedy van dit moment...
Community kent een aantal geniale episodes, maar laatste seizoen was maar matig. P&R levert een veel hoger en constant niveau imho.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef YogaLove het volgende:
Ik heb Community een paar keer geprobeerd maar kan niet tegen dat hoofd van Chevy Chase
Je moet hem ook eigenlijk niet leuk vinden in de serie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef YogaLove het volgende:
Ik heb Community een paar keer geprobeerd maar kan niet tegen dat hoofd van Chevy Chase
Chase is dan ook uit de serie vertrokken omdat hij zichzelf eveneens een vreselijk figuur vond.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet hem ook eigenlijk niet leuk vinden in de serie.Verschrikkelijk figuur.
Dat er een dunne scheidslijn tussen Chase en Pierce zit bedoel je?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Chase is dan ook uit de serie vertrokken omdat hij zichzelf eveneens een vreselijk figuur vond.
Tot welke aflevering staat het op Netflix?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een leuke serie! Volg het nu via netflix. Ideaal
De Amerikaanse dan, want op de NLse staat die niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een leuke serie! Volg het nu via netflix. Ideaal
2 afleveringen zelfsquote:Op maandag 11 november 2013 16:38 schreef YogaLove het volgende:
Ah yes nog maar een paar nachtjes tot de nieuwe aflevering!
Zijn shows, ooit op Comedy Central uitgezonden, zijn ook de moeite waardquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net de stand-up special van Aziz Ansari gekeken op netflix, was erg grappig.
Is dat deze?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net de stand-up special van Aziz Ansari gekeken op netflix, was erg grappig.
Dat is niet de meest recente. Buried Alive is de nieuwste.quote:
OMGquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:40 schreef OMG het volgende:
Ik woon in Indiana, volg Parks & Rec, maar vanavond zend de lokale NBC de hele avond football uit, en dus niet de nieuwe afleveringen (maar in andere staten wel). De ironie..
Nee, net als April mis ik Andy ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het was wel leuk maar het niveau van het vorige seizoen hebben ze nog niet gevonden.
De fuck? Serieus?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het mooiste is dat het Offerman zijn echt lach is, dus niet gespeeld
Te gaafquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
In het begin, en rond 2:30 een paar keer
die kerel is echt briljantquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
In het begin, en rond 2:30 een paar keer
2 zelfsquote:
Haha, en zijn ex (wat is de naam van zijn exen ook alweer) is dus zijn echte vrouwquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het mooiste is dat het Offerman zijn echt lach is, dus niet gespeeld
Zo'n heerlijke feelgood vibequote:Op zaterdag 16 november 2013 21:21 schreef katindeboom het volgende:
Dit is beter dan The Office?
Nigga please
Tammy toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Haha, en zijn ex (wat is de naam van zijn exen ook alweer) is dus zijn echte vrouw
quote:
Die accountants waren wel meesterlijk ja, Ben die daar echt de alpha isquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:42 schreef Markeerstift het volgende:
Die accountantfan van Ben was zo aandoenlijk.
"Oh Ben you are too late! hihhihi"
Niiiice! Maar weer stom dat het niet gewoon primetime op tv komt. Als Big Bang dat mag, P&R dan ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:57 schreef YogaLove het volgende:
Om het wachten wat te verzachten..... door de weeks RTL5 16.30 uur P&R afleveringen!
Het valt me altijd op dat ik de momenten waar ze Larry belachelijk maken toch wel het leukst vindtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Larry die bijna stikte tijdens het huwelijksaanzoek
Dat was toch ook, of hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:30 schreef Sautor het volgende:
[..]
Trouwens had ik ook nog wel een prank, in de prank, van Ben verwacht.
Toen Ben naar buiten wou voor zijn prank, maar er mee stopte, was het Andy die het einde van die prank doorzette. Ik had verwacht dat er, nog iets anders bij zou komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:39 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dat was toch ook, of hoe bedoel je?
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:02 schreef Franktastic1984 het volgende:
NBC predicts 'Parks and Recreation' renewal
http://insidetv.ew.com/2014/01/19/nbc-park-and-recreation/
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:02 schreef Franktastic1984 het volgende:
NBC predicts 'Parks and Recreation' renewal
http://insidetv.ew.com/2014/01/19/nbc-park-and-recreation/
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:03 schreef YogaLove het volgende:
http://www.funnyordie.com/videos/c3eedbabde/rob-lowe-goes-nuts
De serie wordt niet vak vergeleken met de Britse The Office, maar de US versie. Voornamelijk omdat de makers hetzelfde zijn.Maar dat zijn maar detailsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:27 schreef YogaLove het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)arks-and-recreation/
Volgens mij gewoon 22 deze maanden is het altijd rustig met series door Basketbal volgens mijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:51 schreef DUK het volgende:
Nog 2 eps dit seizoen? Of vergis ik me?
Komt er een seizoen 7?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. to Make Special Appearance on 'Parks and Recreation'
http://tvbythenumbers.zap(...)%28TVbytheNumbers%29
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:47 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik zag het net op Facebook. Die reacties, zo triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. to Make Special Appearance on 'Parks and Recreation'
http://tvbythenumbers.zap(...)%28TVbytheNumbers%29.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
Ben daar wel blij om alleen valt de vervanging tot nu toe nog tegenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:02 schreef Heufd het volgende:
Blijft een topserie, maar dat Ann en Chris weg zijn is toch wel een gemis vind ik.
Toen ze Tom ontmoette stond ze op het punt om voor langere tijd weg te gaan naar het buitenland. Weet niet meer precies hoe het zat. En aangezien ze de hoofdrolspeelster is van Orphan Black en in letterlijk iedere scène speelt zal ze daar wel druk mee zijnquote:
Wat een enthousiasme zo vroeg op de ochtend...quote:
Die gasten van animal control zijn echt geweldigquote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik mis Jean Realphio en Animal Control meer dan Ann en Chris
In het begin vond ik ze irri (JR nog steeds) maar die gasten van die radio show vind ik nu ook echt hilarisch zo af en toequote:Op zondag 6 april 2014 14:28 schreef BasvB het volgende:
[..]
Die gasten van animal control zijn echt geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja, was een mooi einde van de serie geweestquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Steve het volgende:
Aflevering van gister voelde een beetje als het einde van de serie.. Geweldige aflevering.
.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was dat nou Jon Hamm op 't einde of een lookalike?
En ze waren op 't einde in Pawnee, toch?
Ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Steve het volgende:
Aflevering van gister voelde een beetje als het einde van de serie.. Geweldige aflevering.
.
En dit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, was een mooi einde van de serie geweest
Niet dat ik zou willen dat het al was afgelopen hoor, daar niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |