Was niet al te serieus bedoeldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:53 schreef shiznuts het volgende:
Heuh...Je gaat een drama met een comedy vergelijken omdat het beide over politiek gaat?
Voor mij is juist het politieke randje wat het zo goed maakt, voor mij erg herkenbaar, en onlosmakelijk verbonden met de serie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:08 schreef shiznuts het volgende:
Dat is imho helemaal het sterke punt niet, dat het om politiek gaat. Daar kijk ik inderdaad wel een House of Cards of The Newsroom voor.Wil ik knotsgekke random humor dan ga ik Parks & Recreation kijken voor Tom, Ron, April, Andy en de rest.
Het had ook over het runnen van een supermarktketen kunnen gaan en dan had ik het nog steeds gekeken.
Orphan Black.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij had Tom een Brits accent als knipoog naar Orphan black, de serie waarin Tatiana Maslany (de nieuwe love interest van Tom en hoofdrolspeler in die serie) ook constant moet switchen van Brits naar Amerikaans. Als dat zo is: briljant.
Of dat was juist net de comic relief.quote:
Zelfde geldde voor Community.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee![]()
Waarom ziet de rest van de wereld niet hoe geniaal het is? Bijna iedereen die ik ken (en het kijkt) vindt het de beste comedy van dit moment...
Community kent een aantal geniale episodes, maar laatste seizoen was maar matig. P&R levert een veel hoger en constant niveau imho.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef YogaLove het volgende:
Ik heb Community een paar keer geprobeerd maar kan niet tegen dat hoofd van Chevy Chase
Je moet hem ook eigenlijk niet leuk vinden in de serie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef YogaLove het volgende:
Ik heb Community een paar keer geprobeerd maar kan niet tegen dat hoofd van Chevy Chase
Chase is dan ook uit de serie vertrokken omdat hij zichzelf eveneens een vreselijk figuur vond.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet hem ook eigenlijk niet leuk vinden in de serie.Verschrikkelijk figuur.
Dat er een dunne scheidslijn tussen Chase en Pierce zit bedoel je?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Chase is dan ook uit de serie vertrokken omdat hij zichzelf eveneens een vreselijk figuur vond.
Tot welke aflevering staat het op Netflix?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een leuke serie! Volg het nu via netflix. Ideaal
De Amerikaanse dan, want op de NLse staat die niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een leuke serie! Volg het nu via netflix. Ideaal
2 afleveringen zelfsquote:Op maandag 11 november 2013 16:38 schreef YogaLove het volgende:
Ah yes nog maar een paar nachtjes tot de nieuwe aflevering!
Zijn shows, ooit op Comedy Central uitgezonden, zijn ook de moeite waardquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net de stand-up special van Aziz Ansari gekeken op netflix, was erg grappig.
Is dat deze?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net de stand-up special van Aziz Ansari gekeken op netflix, was erg grappig.
Dat is niet de meest recente. Buried Alive is de nieuwste.quote:
OMGquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:40 schreef OMG het volgende:
Ik woon in Indiana, volg Parks & Rec, maar vanavond zend de lokale NBC de hele avond football uit, en dus niet de nieuwe afleveringen (maar in andere staten wel). De ironie..
Nee, net als April mis ik Andy ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het was wel leuk maar het niveau van het vorige seizoen hebben ze nog niet gevonden.
De fuck? Serieus?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het mooiste is dat het Offerman zijn echt lach is, dus niet gespeeld
Te gaafquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
In het begin, en rond 2:30 een paar keer
die kerel is echt briljantquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
In het begin, en rond 2:30 een paar keer
2 zelfsquote:
Haha, en zijn ex (wat is de naam van zijn exen ook alweer) is dus zijn echte vrouwquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het mooiste is dat het Offerman zijn echt lach is, dus niet gespeeld
Zo'n heerlijke feelgood vibequote:Op zaterdag 16 november 2013 21:21 schreef katindeboom het volgende:
Dit is beter dan The Office?
Nigga please
Tammy toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Haha, en zijn ex (wat is de naam van zijn exen ook alweer) is dus zijn echte vrouw
quote:
Die accountants waren wel meesterlijk ja, Ben die daar echt de alpha isquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:42 schreef Markeerstift het volgende:
Die accountantfan van Ben was zo aandoenlijk.
"Oh Ben you are too late! hihhihi"
Niiiice! Maar weer stom dat het niet gewoon primetime op tv komt. Als Big Bang dat mag, P&R dan ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:57 schreef YogaLove het volgende:
Om het wachten wat te verzachten..... door de weeks RTL5 16.30 uur P&R afleveringen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |