Ben daar wel blij om alleen valt de vervanging tot nu toe nog tegenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:02 schreef Heufd het volgende:
Blijft een topserie, maar dat Ann en Chris weg zijn is toch wel een gemis vind ik.
Toen ze Tom ontmoette stond ze op het punt om voor langere tijd weg te gaan naar het buitenland. Weet niet meer precies hoe het zat. En aangezien ze de hoofdrolspeelster is van Orphan Black en in letterlijk iedere scène speelt zal ze daar wel druk mee zijnquote:
Wat een enthousiasme zo vroeg op de ochtend...quote:
Die gasten van animal control zijn echt geweldigquote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik mis Jean Realphio en Animal Control meer dan Ann en Chris
In het begin vond ik ze irri (JR nog steeds) maar die gasten van die radio show vind ik nu ook echt hilarisch zo af en toequote:Op zondag 6 april 2014 14:28 schreef BasvB het volgende:
[..]
Die gasten van animal control zijn echt geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja, was een mooi einde van de serie geweestquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Steve het volgende:
Aflevering van gister voelde een beetje als het einde van de serie.. Geweldige aflevering.
.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was dat nou Jon Hamm op 't einde of een lookalike?
En ze waren op 't einde in Pawnee, toch?
Ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Steve het volgende:
Aflevering van gister voelde een beetje als het einde van de serie.. Geweldige aflevering.
.
En dit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, was een mooi einde van de serie geweest
Niet dat ik zou willen dat het al was afgelopen hoor, daar niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |