Hier hou ik wel erg van, eerlijk en open zijn qua informatiequote:Op vrijdag 4 december 2015 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:
De pyra gaat een bazending worden
Dit is zonder 3d driver
zo belabbert vind ik ze niet lopen als je bedenkt dat ze x86 emuleren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier hou ik wel erg van, eerlijk en open zijn qua informatieIk bedoel, al die spellen lopen nu voor geen meter (wat logisch is zonder 3d driver), maar toch laten ze het zien
het tegenovergestelde van marketing
Ja weet ik, maar de gemiddelde gamer kijkt daar niet naarquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zo belabbert vind ik ze niet lopen als je bedenkt dat ze x86 emuleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe idd, dan is het al snel een 1080p slow-motion renderquote:Maar open zijn ze wel dit is trouwens gedaan door mensen met een omap dev board dus staat los van de makers. Maar ze schamen zich iig niet voor alle kleine fouten die ze nog moeten oplossen zo ook bij de test run voor de productie dat de PCBs doorzakten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwestie van een iets steviger frame maken maar dit soort plaatjes zul je van een apple nooit zien
Robert Moog died for our synths
quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar de gemiddelde gamer kijkt daar niet naarDit loopt op wine via exagear en exagear is wel een emulator... wine werkt alleen op x86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hehe idd, dan is het al snel een 1080p slow-motion renderEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
ohja dit is natuurlijk ARM, had ik moeten wetenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit loopt op wine via exagear en exagear is wel een emulator... wine werkt alleen op x86
quote:Op zondag 13 maart 2016 20:25 schreef Gehenna het volgende:
Ziet er goed uit
Maar laat die man zijn bril alsjeblieft even weer recht buigen
Jup maarja ze zijn zich er in iedergeval bewust van opzich is dat waar prototypes voor zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:18 schreef Gehenna het volgende:
Don't mind this, don't mind that, don't mind..
klopt helemaal, maar ik vind die openheid echt tof, maar ook wel grappigquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jup maarja ze zijn zich er in iedergeval bewust van opzich is dat waar prototypes voor zijn natuurlijkZo'n filmpje moeten ze niet maken met de uiteindelijke versie
Dat logo? Het lijkt hier niet heel tof nee, maar misschien dat dit bij de uiteindelijke versie er beter uit ziet (die heeft een andere afwerking, maar ook andere kleur toch?)quote:Ben nog niet zo'n fan van dat metalen plaatje trouwens...
Ja dat wel maar het is zo'n raar vlakje achterop... ik weet het niet... het logo was te lastig voor makkelijke apple oplossing maar dat had er wel beter uit gezien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
klopt helemaal, maar ik vind die openheid echt tof, maar ook wel grappig(gezien hoe al die commerciële jongens het doen)
[..]
Dat logo? Het lijkt hier niet heel tof nee, maar misschien dat dit bij de uiteindelijke versie er beter uit ziet (die heeft een andere afwerking, maar ook andere kleur toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |