Dat maakt hetn iet veel beterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Goed verhaal![]()
Oh en dit is een Italiaan
Hij is ook daar gebouwd, onderstellen enzo werden geleverd door Peug.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:19 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Kwa Pininfarina vormgeving wel ja...
I think we are trolled...quote:
De 406 coupe heeft niet hetgeen wat een Epica wel heeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Susteren het volgende:
Liever geen Franse auto, die Peug heeft niet echt de gewenste uitstraling imho
Een 406 zie je vaker, en ziet minder modern uit imhoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De 406 coupe heeft niet hetgeen wat een Epica wel heeft![]()
![]()
Mini
Volvo C30
Laguna Coupe (al is die iets te duur denk ik)
Omdat?quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:25 schreef Susteren het volgende:
Die Epica vind ik toch echt wel wat hebben moet ik toegeven.
Wat is mis daarmee? Ik vind het zowel van binnen als van buiten een erg mooie wagen.quote:
Tja, dan moet je niet vreemd opkijken als mensen denken dat je aan het trollen bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat is mis daarmee? Ik vind het zowel van binnen als van buiten een erg mooie wagen.
De Coupe zie je je amper en deelt wat carrosserie betreft niets met de sedan/break. Die zie je wel veel ja. Degelijk ditdatquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een 406 zie je vaker, en ziet minder modern uit imho
Mini liever niet, Volvo C30 ook niet. Laguna Coupé is een van de weinige Franse wagens die me aanstaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Januariquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:39 schreef fathank het volgende:
Wanneer gaat de definitieve beslissing vallen?
Mwah, vind alleen de nieuwe Forester mooi, maar die is natuurlijk te duur.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:51 schreef fathank het volgende:
Pff zo lang nog.
Ontopic: Subaru Forester. 4wd, boxer in 't vooronder en genoeg laadruimte. Kun je nog eens het bos in voor een fotoshoot zonder 10x op en neer te lopen met je spullen.
Misschien moet je gewoon een driewieler kopen. Je weet wel, totdat je echt een keuze hebt gemaakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mwah, vind alleen de nieuwe Forester mooi, maar die is natuurlijk te duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |