Is een nogal aparte opmerking? Wat zijn volgens jou "normale prijzen"? Als je in die "veel grotere wereld dan Nederland" hebt rondgekeken dan zie je dat overal de prijzen voor Picosure hoger liggen dan bij "normale" behandelingen? Dat lijkt me ook gewoon common sense en economie: een apparaat is even duur (of duurder, geen idee), maar het aantal behandelingen zou minder worden?quote:"Aesthetic in Veldhoven gaat deze zomer ook Pico laserbehandelingen uitvoeren maar dan voor normale prijzen."
Als ze er al 6 jaar mee werken, waarom gaan ze dan na de zomer met Picosure beginnen?quote:Picosure schijnt een alexandrite laser te zijn waar al lang laserbehandelingen mee worden uitgevoerd. Bij Aesthetic werken ze hier volgens hun al 6 jaar mee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Ontopic maar weer: volgende week voor de tweede keer PicoSure
[ Bericht 21% gewijzigd door matthijst op 02-05-2014 13:29:34 ]Haters everywhere but I don't really care.
goeie site!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:06 schreef Shenk het volgende:Wat mischien leuk is voor mensen die hier mee lezen is de site realself.com hier worden behoorlijk wat ervaringen met fotos gedeeld door mensen die in de zelfde ellende zitten.
Aesthetic Beauty Clinics. Uit persoonlijke ervaring een geweldige kliniek zowel qua behandelingen, nacontrole, en personeel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:00 schreef Maastoren het volgende:
Ik wil een tattoo laten verwijderen maar ik vind het moeilijk om de keuze te maken waar ik dat precies wil laten doen. Het belangrijkste is natuurlijk dat ik niet meer behandelingen onderga dan nodig, de tattoo (voor zover mogelijk) verdwijnt en dat ik niet meer betaal dan nodig. Op dit moment twijfel ik tussen Aesthetic Beauty Clinics en Lasercentrum Veldhoven. Wat adviseren jullie mij? Gewoon bij beide klinieken een verkennend gesprek aangaan? Ze gaan mij natuurlijk allebei mooie verhalen voorschotelen en of ik dat allemaal moet geloven...
Ik heb bij hun ook een prettiger gevoel eerlijk gezegd. Ik vind de prijs niet het allerbelangrijkst. Ik wil gewoon dat het goed, veilig en op een professionele manier wordt gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Aesthetic Beauty Clinics. Uit persoonlijke ervaring een geweldige kliniek zowel qua behandelingen, nacontrole, en personeel.
Met allebei een gesprek aangaan is het meest verstandig denk ik inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:13 schreef matthijst het volgende:
Gewoon bij allebei langsgaan en je laten informeren over de behandelingen en prijzen? Beide zijn goede ervaringen mee, je moet gewoon zelf bepalen welke jij je goed bij voelt lijkt me en als je slim bent doe je dat nalv. een gesprek en niet alleen op basis van wat wij hier roepen
Qua behandeling: lasercentrum heeft de Picosure laser sinds kort, je moet zelf bepalen of je daar graag mee behandeld wilt worden (zie de site die Shenk noemde). "Oude" lasers hebben ze allebei ook.
Witte plekken is mooi natuurlijk: hoe minder dik, des te makkelijker je er vanaf zou moeten kunnen komen
Duidelijk. Ik ga maandag actie ondernemen en dan zal ik hier wel updates gaan posten. Tof dat hier zo'n topic is met veel nuttige informatie en ervaringen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:37 schreef matthijst het volgende:
Ik bedoelde hoe "dik" de inkt is. Is het zwart-zwart, of dunnetjes gezet zeg maar. Als er al witte plekke in zitten lijkt het erop dat het niet heel "dik" gezet is.
Hallo Shenk (en iedereen),quote:Op zondag 11 mei 2014 13:14 schreef Shenk het volgende:
Ik ga het is bespreken volgende behandeling.
Op realself heeft iedereen blaren dat hoort erbij.... Zeggen ze daar.
Als t dan sneller gaat, heb ik wel een btje last er voor over.
Vind de picosure ook wel tegenvallen als je ziet dat je 2x zoveel betaald. Het gaat op zeker niet 2 keer zo snel. Ik lees hierboven ook dat ze dat inmiddels niet meer roepen maar 1/3de sneller.
Mag de prijs ook wel aangepast worden.....
Even uploaden via imgur of tinypic.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:45 schreef NerdPride het volgende:
Mensen, hoe moet je een foto posten? Als ik afbeelding klik moet ik een url invoeren, maar de afbeelding staat gewoon op mijn pc.
Je moet via een site uploaden en dan krijg je een url die je hier kunt plakken.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef NerdPride het volgende:
[..]
Al de functionaliteit van fok! en ik kan niet eens een afbeelding van mijn pc uploaden?
Thx voor je hulp, maar ik vind het een beetje jammer dat Fok! hierin tekort schiet. Zal binnenkort eens kijken op welke site ik een foto zal plaatsen, zodat die link kan gebruiken voor Fok.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je moet via een site uploaden en dan krijg je een url die je hier kunt plakken.
Niemand herkent je aan een tatoege lijkt me?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef BroR het volgende:
Foto's die zet ik er nog liever even niet op. Baal gewoon van dat 'ding' en zet het liever even nog niet op het internet.
Klopt. Maar ik zet er liever geen foto op. Daarbij zie je na 1 behandeling toch bijna geen verschil. Misschien dat ik het wel doe als je straks verschil gaat zien. Een foto is geen must lijkt me?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Niemand herkent je aan een tatoege lijkt me?
Dat snap ik. Misschien binnenkort.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:42 schreef matthijst het volgende:
Nee, uiteraard niet, maar een foto zegt meer dan 1000 woorden ofzo....
Handig voor andere gebruikers en toekomstige tatoeageverwijderaars.
Edit: ik verwar je met een andere user. Na hoeveel behandelingen is dit? Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:42 schreef NerdPride het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Resultaat tot nu toe. Klik op preview van deze foto bovenaan deze pagina voor een kleiner, scherper voorbeeld van de afbeelding hieronder:
[ afbeelding ]
Hi Maastoren,quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Edit: ik verwar je met een andere user. Na hoeveel behandelingen is dit? Ziet er goed uit!
Zelden zo goed resultaat gezien, ziet er goed uit. Geeft de burger moed haha.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:42 schreef NerdPride het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Resultaat tot nu toe. Klik op preview van deze foto bovenaan deze pagina voor een kleiner, scherper voorbeeld van de afbeelding hieronder:
[ afbeelding ]
Shenk,quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef Shenk het volgende:
[..]
Zelden zo goed resultaat gezien, ziet er goed uit. Geeft de burger moed haha.
Nice!! Dat het er maar gauw op zit! Of af eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef matthijst het volgende:
Heb ook 't idee dat het sneller gaat. Nu 5 weken geleden. Zal van het weekend eens wat foto's proberen te maken
Hey Mit,quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:45 schreef mit77 het volgende:
Korte update: Ben gister weer geweest voor m'n heup. Pijn was aanzienlijk minder. Mogelijk doordat de zenuwen iets gewend danwel beschadigd zijn (door het zetten en de eerste laserbehandeling). Dit komt vaker voor dat de pijn minder wordt schijnt. Iets hogere stand ingezet ditmaal, een paar hele kleine blaren. Thuis met wat ijswater op een washandje gekoeld. vanaf vandaag weer calendulam zalf smeren. En a.s. donderdag weer terug voor de 2e behandeling van m'n schouder. Dan zal ik weer foto's plaatsen. Tot zover!
Hey,quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:32 schreef mit77 het volgende:
Zou dat onmogelijk zijn NerdPride?
Er lopen toch zenuwen door je huid en je pakt de huid best flink aan.
En ja ach, 2-3 mini blaren, goed gekoeld na de behandeling zodat de hitte eruit kwam.
En de dag erna begonnen met calendulam zalf. Nu ziet het aardig geel van de bloeduitstortinkjes trouwens.
Hey goedenavond,quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:24 schreef mit77 het volgende:
Nou, hij gaf aan dat het vaker voorkomt (minder pijn ervaren na verloop van tijd ) en een gevolg van gewenning is en/of misschien zenuwbeschadiging. Dit klinkt ernstig wellicht maar dit heb je op allerlei niveaus natuurlijk. Het is wat anders dan een hernia waarbij je grote beenzenuw bekneld raakt en je bv. uitval ondervindt. Er is toch een bepaalde littekenvorming denk ik, al dan niet zichtbaar, aangezien je de huid aanpakt en best wel weer even moet helen. En ik heb wel meer littekens die anders (of helemaal niet) aanvoelen.
Tot zover mijn idee
Let wel op dat mattijst daarvoor ik meen 10 keer is behandeld door een yag laser.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:59 schreef rotterdam0010 het volgende:
@mt77 sorry voor mijn late reactie,was een weekje op vakantie.
Ik heb van de tattoo geen spijt dat wil zeggen dat ik nog wel steeds chinese karakters wil( ben zelf gedeeltelijk aziatisch en vind het een mooi geschrift) alleen deze tattoo is niet mooi gezet,te dik en te groot gezet.
Mijn planning is om het te vervagen zodat ik er wat anders overheen kan laten zetten,ik heb de kliniek gemaild waar jij ook heen gaat en die zeiden mij dat de tattoo 10maanden oud moet zijn voordat ze aan een behandeling kunnen beginnen,eventuele prijzen zou ik pas te weten komen als ik een afspraak heb over 10 maanden.
Ik heb ook contact gehad met een kliniek die de picosure laser heeft en als ik de foto's van Mattijst zie na 2x behandelen dan vind ik dat echt verbluffend.
Hiervoor zaten ook "normale" behandelingen hehquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:59 schreef rotterdam0010 het volgende:
Ik heb ook contact gehad met een kliniek die de picosure laser heeft en als ik de foto's van Mattijst zie na 2x behandelen dan vind ik dat echt verbluffend.
Maar wordt de tattoo dan alleen grijzer of ook vager?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:24 schreef matthijst het volgende:
Klopt. Zie bv. dat plaatje van mij in de op.
Ik zou natuurlijk gewoon kunnen beginnen met laseren en ofwel na een paar sessies besluiten dat-ie zo wel goed is, ofwel toch maar doorgaan tot hij helemaal weg is. Hoewel ik dat toch wel jammer zou vinden, geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:41 schreef matthijst het volgende:
Oh. Ook wat vager uiteraard, aangezien dat normaal het plan is
Is het een optie om de boel van de andere kant te benaderen? Kleurverschil oplossen door het lichtere gedeelte ook extra te laten inkleuren, in plaats van het zwartere gedeelte te vervagen.. Is maar een ideetje..quote:Op zondag 22 juni 2014 09:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk gewoon kunnen beginnen met laseren en ofwel na een paar sessies besluiten dat-ie zo wel goed is, ofwel toch maar doorgaan tot hij helemaal weg is. Hoewel ik dat toch wel jammer zou vinden, geloof ik.
Ik heb die aanvulling er immers niet voor niets bij laten zetten en vind hem - behalve dan dat hij zo veel zwarter is dan het eerdere deel - nog steeds mooi.
Het gaat me puur om het kleurverschil (zwartverschil) tussen het origineel en de aanvulling.
Heb ook al overwogen om het eerste deel opnieuw te laten inkleuren met zwart maar omdat die nogal fijn en gedetailleerd is durf ik dat niet aan eigenlijk.
Ja, dat zei ik al, dat is nauwelijks een optie omdat het lichtere gedeelte nogal fijn en gedetailleerd is, ik geloof niet dat het er mooier op zal worden als ik die nog een keer in zwart over laat zetten.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:12 schreef NerdPride het volgende:
[..]
Is het een optie om de boel van de andere kant te benaderen? Kleurverschil oplossen door het lichtere gedeelte ook extra te laten inkleuren, in plaats van het zwartere gedeelte te vervagen.. Is maar een ideetje..
iddquote:Op zondag 22 juni 2014 10:24 schreef WRH het volgende:
Als ik naar mijn eigen tatoeage kijk dan wordt deze inderdaad steeds vager en is van diepzwart via grijs naar nu echt al lichtgrijs gegaan, echter zie ik ook dat de vorm aan het vervagen is, dus niet alleen de kleur.
Denk dat je hier serieus rekening mee moet houden. De tatoeage is nu bij mij qua tekening lang niet meer zo scherp als hij was. De lijnen zijn niet scherp, de tekening wordt nu meer vlekkerig.
Oh, zit ik weer te slapenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al, dat is nauwelijks een optie omdat het lichtere gedeelte nogal fijn en gedetailleerd is, ik geloof niet dat het er mooier op zal worden als ik die nog een keer in zwart over laat zetten.
Zover ik weet worden de pigmentdeeltjes aangetast en lossen op, en worden vervolgens met afvalstoffen (transpiratie/ urine) je lichaam uitgevoerd.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:32 schreef Gwywen het volgende:
Maar vorm vervagen gaat waarschijnlijk gelijk op met grijzer worden? Dus als ik 'm alleen maar een paar tinten minder zwart wil blijft de vervaging misschien wel binnen de grenzen van het acceptabele.
En zo niet, dan zal ik door moeten gaan tot hij helemaal weg is.
Hoe precies kunnen ze eigenlijk tattoos weghalen? Als je, zoals ik, een deel van een geheel wilt weghebben, kunnen ze dat, bij wijze van spreken, "pixel voor pixel" doen?
Mit,quote:Op maandag 23 juni 2014 11:03 schreef mit77 het volgende:
Het lekken is bij iedereen verschillend, ik zou het risisco niet nemen.
Ook is het zeer waarschijnlijk dat er op sommige delen van het vervagen/verwijderen vlak van de tattoo meer of minder inkt is gebruikt hetgeen je niet zo kan zien maar bij verwijdering wel zichtbaar kan worden. Met andere woorden, je behandelt een deel van de tattoo ter verwijdering maar een deel daarvan raakt sneller verwijderd dan het andere. Dan krijg je dus een ongelijkheid die e.e.a. niet mooier maakt.
Plus, je lichaam kan nog wel maandenlang doorgaan met afvoeren waardoor je bv. na 6 maanden pas het definitieve eindresultaat ziet van je behandeling. Vandaar dat vaak wordt aangeraden om minstens 3 maanden tussen een behandeling te laten zitten. Je huid is ws. al wel eerder hersteld maar het afbreken kan nog makkelijk plaatsvinden.
Helder. Stel nou dat ik nog 5 behandelingen nodig heb. Dan zou het ook met 4 kunnen en wat meer geduld. Persoonlijke afweging.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:11 schreef mit77 het volgende:
@NerdPride: nou, het is zo dat de huid er dus klaar voor is maar het effect nog niet helemaal uitgewerkt. Dan is het zonde om alweer te gaan. Het kan ook uiteindelijk een behandeling schelen. Niet dat ik het daarvoor doe maar toch. Mijn reden is dat ik geen haast heb en het maximale uit een behandeling wil halen.
Volgende behandeling pas over 3 maanden (15 sept.). Even over de zon van de zomer heengetild.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Was helaas ook mijn ervaring na heel veel behandelingen, dus ik heb het weg laten snijden, gelukkig was dit bij mij wel een optie. Heb daar geen dag spijt van gehad
stuur maar een PMquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:09 schreef Jklooster21 het volgende:
Hi Samson,
Ik las dat jij je tattoo hebt verwijderd middels chirurgische ingreep.
Ik zou je hier graag wat vragen over stellen. Zou je mij daarbij kunnen helpen!
Ik hoor graag van je! Dank.
[..]
Samson, dank voor je reactie!quote:
Ik ben ook klant bij Lasercentrum Eindhoven, kun je foto's plaatsen van je behandeling? Voor en na?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:30 schreef SHMD het volgende:
Ik ben nu 5x geweest.
Na 4x keer laseren al een wereld van verschil.
De 5e x met een nieuwe lasertechniek die als het goed is 2 x zo snel zal werken.
Ik kan dit nog niet helemaal goed beoordelen, omdat het in het begin al meteen zo snel ging.
Wel had ik de laatste keer meer last...
De hele tattoo voelde aan als een grote korst en deed zeker een week lang pijn met douchen (warmte)
en als ik er op ging liggen.
Desalniettemin ben ik blij met de resultaten tot nu toe.
Met dank aan lasercentrum in Eindhoven en hun vriendelijke personeel!
dat verzacht de pijn ook wel een beetje...haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |