Is een nogal aparte opmerking? Wat zijn volgens jou "normale prijzen"? Als je in die "veel grotere wereld dan Nederland" hebt rondgekeken dan zie je dat overal de prijzen voor Picosure hoger liggen dan bij "normale" behandelingen? Dat lijkt me ook gewoon common sense en economie: een apparaat is even duur (of duurder, geen idee), maar het aantal behandelingen zou minder worden?quote:"Aesthetic in Veldhoven gaat deze zomer ook Pico laserbehandelingen uitvoeren maar dan voor normale prijzen."
Als ze er al 6 jaar mee werken, waarom gaan ze dan na de zomer met Picosure beginnen?quote:Picosure schijnt een alexandrite laser te zijn waar al lang laserbehandelingen mee worden uitgevoerd. Bij Aesthetic werken ze hier volgens hun al 6 jaar mee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Ontopic maar weer: volgende week voor de tweede keer PicoSure
[ Bericht 21% gewijzigd door matthijst op 02-05-2014 13:29:34 ]Haters everywhere but I don't really care.
goeie site!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:06 schreef Shenk het volgende:Wat mischien leuk is voor mensen die hier mee lezen is de site realself.com hier worden behoorlijk wat ervaringen met fotos gedeeld door mensen die in de zelfde ellende zitten.
Aesthetic Beauty Clinics. Uit persoonlijke ervaring een geweldige kliniek zowel qua behandelingen, nacontrole, en personeel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:00 schreef Maastoren het volgende:
Ik wil een tattoo laten verwijderen maar ik vind het moeilijk om de keuze te maken waar ik dat precies wil laten doen. Het belangrijkste is natuurlijk dat ik niet meer behandelingen onderga dan nodig, de tattoo (voor zover mogelijk) verdwijnt en dat ik niet meer betaal dan nodig. Op dit moment twijfel ik tussen Aesthetic Beauty Clinics en Lasercentrum Veldhoven. Wat adviseren jullie mij? Gewoon bij beide klinieken een verkennend gesprek aangaan? Ze gaan mij natuurlijk allebei mooie verhalen voorschotelen en of ik dat allemaal moet geloven...
Ik heb bij hun ook een prettiger gevoel eerlijk gezegd. Ik vind de prijs niet het allerbelangrijkst. Ik wil gewoon dat het goed, veilig en op een professionele manier wordt gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Aesthetic Beauty Clinics. Uit persoonlijke ervaring een geweldige kliniek zowel qua behandelingen, nacontrole, en personeel.
Met allebei een gesprek aangaan is het meest verstandig denk ik inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:13 schreef matthijst het volgende:
Gewoon bij allebei langsgaan en je laten informeren over de behandelingen en prijzen? Beide zijn goede ervaringen mee, je moet gewoon zelf bepalen welke jij je goed bij voelt lijkt me en als je slim bent doe je dat nalv. een gesprek en niet alleen op basis van wat wij hier roepen
Qua behandeling: lasercentrum heeft de Picosure laser sinds kort, je moet zelf bepalen of je daar graag mee behandeld wilt worden (zie de site die Shenk noemde). "Oude" lasers hebben ze allebei ook.
Witte plekken is mooi natuurlijk: hoe minder dik, des te makkelijker je er vanaf zou moeten kunnen komen
Duidelijk. Ik ga maandag actie ondernemen en dan zal ik hier wel updates gaan posten. Tof dat hier zo'n topic is met veel nuttige informatie en ervaringen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:37 schreef matthijst het volgende:
Ik bedoelde hoe "dik" de inkt is. Is het zwart-zwart, of dunnetjes gezet zeg maar. Als er al witte plekke in zitten lijkt het erop dat het niet heel "dik" gezet is.
Hallo Shenk (en iedereen),quote:Op zondag 11 mei 2014 13:14 schreef Shenk het volgende:
Ik ga het is bespreken volgende behandeling.
Op realself heeft iedereen blaren dat hoort erbij.... Zeggen ze daar.
Als t dan sneller gaat, heb ik wel een btje last er voor over.
Vind de picosure ook wel tegenvallen als je ziet dat je 2x zoveel betaald. Het gaat op zeker niet 2 keer zo snel. Ik lees hierboven ook dat ze dat inmiddels niet meer roepen maar 1/3de sneller.
Mag de prijs ook wel aangepast worden.....
Even uploaden via imgur of tinypic.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:45 schreef NerdPride het volgende:
Mensen, hoe moet je een foto posten? Als ik afbeelding klik moet ik een url invoeren, maar de afbeelding staat gewoon op mijn pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |