Oh, zit ik weer te slapenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al, dat is nauwelijks een optie omdat het lichtere gedeelte nogal fijn en gedetailleerd is, ik geloof niet dat het er mooier op zal worden als ik die nog een keer in zwart over laat zetten.
Zover ik weet worden de pigmentdeeltjes aangetast en lossen op, en worden vervolgens met afvalstoffen (transpiratie/ urine) je lichaam uitgevoerd.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:32 schreef Gwywen het volgende:
Maar vorm vervagen gaat waarschijnlijk gelijk op met grijzer worden? Dus als ik 'm alleen maar een paar tinten minder zwart wil blijft de vervaging misschien wel binnen de grenzen van het acceptabele.
En zo niet, dan zal ik door moeten gaan tot hij helemaal weg is.
Hoe precies kunnen ze eigenlijk tattoos weghalen? Als je, zoals ik, een deel van een geheel wilt weghebben, kunnen ze dat, bij wijze van spreken, "pixel voor pixel" doen?
Mit,quote:Op maandag 23 juni 2014 11:03 schreef mit77 het volgende:
Het lekken is bij iedereen verschillend, ik zou het risisco niet nemen.
Ook is het zeer waarschijnlijk dat er op sommige delen van het vervagen/verwijderen vlak van de tattoo meer of minder inkt is gebruikt hetgeen je niet zo kan zien maar bij verwijdering wel zichtbaar kan worden. Met andere woorden, je behandelt een deel van de tattoo ter verwijdering maar een deel daarvan raakt sneller verwijderd dan het andere. Dan krijg je dus een ongelijkheid die e.e.a. niet mooier maakt.
Plus, je lichaam kan nog wel maandenlang doorgaan met afvoeren waardoor je bv. na 6 maanden pas het definitieve eindresultaat ziet van je behandeling. Vandaar dat vaak wordt aangeraden om minstens 3 maanden tussen een behandeling te laten zitten. Je huid is ws. al wel eerder hersteld maar het afbreken kan nog makkelijk plaatsvinden.
Helder. Stel nou dat ik nog 5 behandelingen nodig heb. Dan zou het ook met 4 kunnen en wat meer geduld. Persoonlijke afweging.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:11 schreef mit77 het volgende:
@NerdPride: nou, het is zo dat de huid er dus klaar voor is maar het effect nog niet helemaal uitgewerkt. Dan is het zonde om alweer te gaan. Het kan ook uiteindelijk een behandeling schelen. Niet dat ik het daarvoor doe maar toch. Mijn reden is dat ik geen haast heb en het maximale uit een behandeling wil halen.
Volgende behandeling pas over 3 maanden (15 sept.). Even over de zon van de zomer heengetild.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Was helaas ook mijn ervaring na heel veel behandelingen, dus ik heb het weg laten snijden, gelukkig was dit bij mij wel een optie. Heb daar geen dag spijt van gehad
stuur maar een PMquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:09 schreef Jklooster21 het volgende:
Hi Samson,
Ik las dat jij je tattoo hebt verwijderd middels chirurgische ingreep.
Ik zou je hier graag wat vragen over stellen. Zou je mij daarbij kunnen helpen!
Ik hoor graag van je! Dank.
[..]
Samson, dank voor je reactie!quote:
Ik ben ook klant bij Lasercentrum Eindhoven, kun je foto's plaatsen van je behandeling? Voor en na?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:30 schreef SHMD het volgende:
Ik ben nu 5x geweest.
Na 4x keer laseren al een wereld van verschil.
De 5e x met een nieuwe lasertechniek die als het goed is 2 x zo snel zal werken.
Ik kan dit nog niet helemaal goed beoordelen, omdat het in het begin al meteen zo snel ging.
Wel had ik de laatste keer meer last...
De hele tattoo voelde aan als een grote korst en deed zeker een week lang pijn met douchen (warmte)
en als ik er op ging liggen.
Desalniettemin ben ik blij met de resultaten tot nu toe.
Met dank aan lasercentrum in Eindhoven en hun vriendelijke personeel!
dat verzacht de pijn ook wel een beetje...haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |