Snap ik, maar je hebt nog 4 jaar om het te proberen. En via je stage kan je misschien een bijbaan regelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Daarom ben ik van plan een stage te lopen, natuurlijk moet het relevant aan mijn studie zijn. Ik kan mijn huidige bijbaan niet opgeven en zoeken naar een relevante bijbaan, ik werk er al best lang en het verdient erg lekker. Dus een stage zou hiermee wel wat helpen.
(natuurlijk, als ik een relevante bijbaan kan vinden dat ook nog eens goed betaald.. stap ik zo over hoor.. maar dat is lastig, helaas)
Och ja, als 't het dezelfde baantje is dat hij had toen hij nog niet studeerde gaat hij er met studie alleen maar op vooruitquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bijbaantjes heeft elke student, dus dat is niet echt heel bijzonder. Het compenseert je leeftijd iig niet.
Gewoon die naieve smatjes ballen ja tochquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:45 schreef Cosmo. het volgende:
Man up.. waarom trek je je iets aan van die jonkies.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef KreKkeR het volgende:
Niks mis mee om op je 26ste aan een studie te beginnen. Al begin je op je 30ste of 40ste aan een studie, prima toch.
Vraag is wel wat je de jaren daarvoor hebt gedaan... Dat kan, naarmate de leeftijd oploopt, een grote rol spelen bij het vinden van een (nieuwe) baan.
-edit-
Oh het is een oud topic met update.
Naja iig positief om te lezen die update![]()
Zelfde baan idd.. ik ben blij met mijn keuze. gaat erg positief tot nu toe, thanksquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Och ja, als 't het dezelfde baantje is dat hij had toen hij nog niet studeerde gaat hij er met studie alleen maar op vooruit
Ik ben ook gefocust op mijn einddoel, wat gemakkelijk gaat tot nu toe. leeftijd verschil vind ik heel erg meevallen.. had het wel anders verwacht. Ik ben nu wel 27 maar kan makkelijk opschieten met mijn klasgenoten, hier en daar ook een studentenfeestje mee pikken vind ik leuk..quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:29 schreef Rave_NL het volgende:
Hart onder de riem!
Eerste jaar WO afgerond op m'n 25e. Alles in 1 keer gehaald. Komt mede omdat ik er heel anders in stond dan 7 jaar geleden (na een half jaartje HBO gestopt).
Ik lach me nu een krul in m'n lul, pik af en toe een studentenfeestje mee en het is toch wel een van de geniaalste beslissingen van mijn leven geweest.
Enige tip die ik jou kan geven. Zorg ervoor dat je blijft focussen op je einddoel. Ik hoop voor m'n 30e mijn master te hebben en daarom probeer ik zo gedisciplineerd mogelijk alles te volgen en halen. De levenservaring heb je al, nu is de tijd om je te bewijzen.
En de andere tip was al gegeven. Kijk je ogen uit. En vooral niet storen aan het feit dat zij nog op de basisschool zaten toen jij je eindexamen deed.
Thanks!quote:Op donderdag 17 juli 2014 05:33 schreef Kapsalon het volgende:
Succes chef!
begon dit topic te lezen zonder gezien te hebben dat de OP ongeveer een jaar oud is. Mooi om verrast te worden dat het allemaal goed gaat! Komt helemaal goed met die studie. Denk trouwens ook dat naarmate je verder komt de verschillen kleiner worden: ten eerste wordt iedereen ouder, en naar mijn gevoel viel naar verhouding een groter deel van de 'jongere' studenten af
Thanks! komt helemaal goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |