abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:12:59 #81
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142367505
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:

[..]

Daarom ben ik van plan een stage te lopen, natuurlijk moet het relevant aan mijn studie zijn. Ik kan mijn huidige bijbaan niet opgeven en zoeken naar een relevante bijbaan, ik werk er al best lang en het verdient erg lekker. Dus een stage zou hiermee wel wat helpen.

(natuurlijk, als ik een relevante bijbaan kan vinden dat ook nog eens goed betaald.. stap ik zo over hoor.. maar dat is lastig, helaas)
Snap ik, maar je hebt nog 4 jaar om het te proberen. En via je stage kan je misschien een bijbaan regelen. 8-)
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:28:19 #82
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_142368100
Alsof je je persé moet houden aan een huisje boompje beestje scenario. :') Lekker doen waar jij je goed bij voelt. Ik voelde me ook oud op hbo als 20-jarige tussen vele 17-jarigen...maar ik had ook klasgenoten van 31 jaar oud. ^O^
  woensdag 16 juli 2014 @ 23:51:29 #83
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142383985
Niks mis mee om op je 26ste aan een studie te beginnen. Al begin je op je 30ste of 40ste aan een studie, prima toch.

Vraag is wel wat je de jaren daarvoor hebt gedaan... Dat kan, naarmate de leeftijd oploopt, een grote rol spelen bij het vinden van een (nieuwe) baan.

-edit-
Oh het is een oud topic met update.

Naja iig positief om te lezen die update ^O^
Krekker is de bom!
  woensdag 16 juli 2014 @ 23:55:39 #84
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142384159
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bijbaantjes heeft elke student, dus dat is niet echt heel bijzonder. Het compenseert je leeftijd iig niet.
Och ja, als 't het dezelfde baantje is dat hij had toen hij nog niet studeerde gaat hij er met studie alleen maar op vooruit :)
Krekker is de bom!
pi_142384178
Omdat: Darude - Sandstorm
Dé keizer van FOK!, en koning van de klaagbaak. Dus negeer HCFeestbeest maar.
pi_142384213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 01:45 schreef Cosmo. het volgende:
Man up.. waarom trek je je iets aan van die jonkies.
Gewoon die naieve smatjes ballen ja toch
  donderdag 17 juli 2014 @ 00:29:10 #87
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_142385181
Hart onder de riem!
Eerste jaar WO afgerond op m'n 25e. Alles in 1 keer gehaald. Komt mede omdat ik er heel anders in stond dan 7 jaar geleden (na een half jaartje HBO gestopt).
Ik lach me nu een krul in m'n lul, pik af en toe een studentenfeestje mee en het is toch wel een van de geniaalste beslissingen van mijn leven geweest.

Enige tip die ik jou kan geven. Zorg ervoor dat je blijft focussen op je einddoel. Ik hoop voor m'n 30e mijn master te hebben en daarom probeer ik zo gedisciplineerd mogelijk alles te volgen en halen. De levenservaring heb je al, nu is de tijd om je te bewijzen.

En de andere tip was al gegeven. Kijk je ogen uit. En vooral niet storen aan het feit dat zij nog op de basisschool zaten toen jij je eindexamen deed. *O*
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_142385640
Iemand die ik heeft op zijn 53e nog een hbo afgerond

Je moet tot je 70e werken ofzo, dus neem de tijd
pi_142387827
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef KreKkeR het volgende:
Niks mis mee om op je 26ste aan een studie te beginnen. Al begin je op je 30ste of 40ste aan een studie, prima toch.

Vraag is wel wat je de jaren daarvoor hebt gedaan... Dat kan, naarmate de leeftijd oploopt, een grote rol spelen bij het vinden van een (nieuwe) baan.

-edit-
Oh het is een oud topic met update.

Naja iig positief om te lezen die update ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 23:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Och ja, als 't het dezelfde baantje is dat hij had toen hij nog niet studeerde gaat hij er met studie alleen maar op vooruit :)
Zelfde baan idd.. ik ben blij met mijn keuze. gaat erg positief tot nu toe, thanks ^O^
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:29 schreef Rave_NL het volgende:
Hart onder de riem!
Eerste jaar WO afgerond op m'n 25e. Alles in 1 keer gehaald. Komt mede omdat ik er heel anders in stond dan 7 jaar geleden (na een half jaartje HBO gestopt).
Ik lach me nu een krul in m'n lul, pik af en toe een studentenfeestje mee en het is toch wel een van de geniaalste beslissingen van mijn leven geweest.

Enige tip die ik jou kan geven. Zorg ervoor dat je blijft focussen op je einddoel. Ik hoop voor m'n 30e mijn master te hebben en daarom probeer ik zo gedisciplineerd mogelijk alles te volgen en halen. De levenservaring heb je al, nu is de tijd om je te bewijzen.

En de andere tip was al gegeven. Kijk je ogen uit. En vooral niet storen aan het feit dat zij nog op de basisschool zaten toen jij je eindexamen deed. *O*
Ik ben ook gefocust op mijn einddoel, wat gemakkelijk gaat tot nu toe. leeftijd verschil vind ik heel erg meevallen.. had het wel anders verwacht. Ik ben nu wel 27 maar kan makkelijk opschieten met mijn klasgenoten, hier en daar ook een studentenfeestje mee pikken vind ik leuk.. O-)

Bedankt voor de tips. ^O^
pi_142388078
Succes chef!

begon dit topic te lezen zonder gezien te hebben dat de OP ongeveer een jaar oud is. Mooi om verrast te worden dat het allemaal goed gaat! Komt helemaal goed met die studie. Denk trouwens ook dat naarmate je verder komt de verschillen kleiner worden: ten eerste wordt iedereen ouder, en naar mijn gevoel viel naar verhouding een groter deel van de 'jongere' studenten af
  Forum Admin donderdag 17 juli 2014 @ 06:58:54 #91
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142388296
Mooie update. Zet em op
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_142390119
Ik doe een hbo studie en zit met een man van 37 in de klas, was een beetje apart in het begin maar wat een baas!
Moet je dikke schijt aan hebben job, die opgeschoten kut studentjes
pi_142390245
Ja ach, ik was 17 als eerstejaars en ben toen na drie jaar gestopt :') Jonger beginnen is niet altijd beter.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_142446144
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 05:33 schreef Kapsalon het volgende:
Succes chef!

begon dit topic te lezen zonder gezien te hebben dat de OP ongeveer een jaar oud is. Mooi om verrast te worden dat het allemaal goed gaat! Komt helemaal goed met die studie. Denk trouwens ook dat naarmate je verder komt de verschillen kleiner worden: ten eerste wordt iedereen ouder, en naar mijn gevoel viel naar verhouding een groter deel van de 'jongere' studenten af
Thanks! ^O^ en idd ik heb ook het gevoel dat de verschillen steeds kleiner worden.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 06:58 schreef Pharkus het volgende:
Mooie update. Zet em op
Thanks! komt helemaal goed ;)
pi_142446733
18-jarige studentes neuken
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_142584159
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:08 schreef LookAtMe het volgende:
18-jarige studentes neuken
Je hoeft daarvoor niet te studeren toch? O-) :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')