quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:45 schreef Cosmo. het volgende:
Man up.. waarom trek je je iets aan van die jonkies.
Ik voel me dan zo een faal... (had ik niet tijdens het aanmelden, maar voel het nu pas echt.. in de klas omgeving etc.)quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:44 schreef Scuidward het volgende:
Omdat je laat begonnen bent. Maar je bent begonnen, gefeliciteerd.
datquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:45 schreef Cosmo. het volgende:
Man up.. waarom trek je je iets aan van die jonkies.
Don't worry brah, zat mensen van 26 die helemaal niks hebben bereikt en niet nog voor een studie gaan. Heb respect voor mensen die op latere leeftijd toch nog een studie/opleiding oppakken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:43 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Mijn studie is begonnen... zit in het eerste jaar (WO) en ben 26 jaar. Voel me wel heel erg oud! veel jonge studenten in mijn klas. Ik hoor hier en daar dat 26 jarigen al een vaste baan met een mooi huis moet hebben, geld moeten verdienen en ga zo maar door.. (Kennissen, vrienden en van mede studenten krijg ik dit te horen)
Nou, ik kom pas kijken.. over 3 jaar heb ik waarschijnlijk mijn bachelor en dan ben ik alweer 29 jaar.
Ik kan wel huilen, ik voel me nu al als gefaald![]()
Ja, veel zeggen wel leren heeft geen leeftijd.. maar ik voel me zo![]()
![]()
![]()
Waarom zijn er veel jonge studenten!? Waarom ben ik zo oud!?
Nee, vertel eensquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:49 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
Ken je het verhaal van die haas en de schildpad?
quote:
Naast die van jou?quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat
vraag ze over 3 jaar waar hun villa staat
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Don't worry brah, zat mensen van 26 die helemaal niks hebben bereikt en niet nog voor een studie gaan. Heb respect voor mensen die op latere leeftijd toch nog een studie/opleiding oppakken.
Zit zelf ook met 26 jarigen in de klas en vorig jaar zelfs met veel 30'ers die al een halve carriere erop hadden zitten met kids erop en eraan.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:56 schreef IrCute het volgende:
Mijn broer was pas klaar op zijn 31ste, ik zit nu zelf in mijn eerste jaar en ben 22. Al mijn oud-klasgenoten van de middelbare school zijn nu aan het afstuderen en ik ben net begonnenMaarja jammer dan, ik heb nog 4 jaar de tijd voordat ik een loonslaafje ben.
Idd, maar natuurlijk heb ik deze garantie ook nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:53 schreef Amun90 het volgende:
Boeien.. je hebt mensen die op hun 21e/22e klaar zijn met studeren maar absoluut falen in het bedrijfsleven.
Nou, dan maken we van jou 26 -> 27quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:01 schreef IrCute het volgende:
Jij bent klaar als je 29 bent, ik 26 en dan moet ik alweer bijna een kind baren ofzo.
WO ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:14 schreef Degodvader het volgende:
Kutsjaars. Het hbo kent geen studenten.
Thanks! doet me goed natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 02:13 schreef Ensiferum het volgende:
Ik ben 25 en net tweedejaars. Ik ken het gevoel
Wat ik wel merkte is dat ik veel gemotiveerder was dan die broekies die net met de middelbare school klaar waren. Qua zelfontwikkeling zit je wel goed als je iets later begint. Gewoon genieten en schaamteloos naar jonge dames kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |