Ajax loot vast wel JVC Cuijk of EVV, tenminste dat heeft Ajax altijd.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hopelijk een Fey-psv, psv-Fey, Fey-aja oid
Behalve in de CL.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax loot vast wel JVC Cuijk of EVV, tenminste dat heeft Ajax altijd.
ja amateurclubs zouden altijd thuis moeten speken en een vrije loting, net als Engeland Man United-Liverpool of Arsenal-Chelsea vroeg in de League Cup.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:54 schreef Fargo het volgende:
Ik dacht ook dat die onzin voorbij was. Kut KNVB ook... Zitten we dus over een maandje live op Fox naar Ajax -ASWH en Feyenoord - Hoek te kijken. Briljant!
Afgelopen weekend gemist? Elke wedstrijd is spannend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Alleen maar kutwedstrijden, zelfs iets simpels als de beker weet de knvb te verneuken dankzij die geplaatste loting
Het is tegenwoordig Feyenoord zonder " Te triest natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:45 schreef Grifte het volgende:
Veel Feijenoorders zeker in het ASWH-vak
Dat boeit tegen deze tegenstander echt verschrikkelijk ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:16 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker middenveld weer met Poulsen, De Jong en Klaassen
Nouja een beetje creativiteit is wel leuk om naar te kijken lijkt me.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat boeit tegen deze tegenstander echt verschrikkelijk ja.
Als je dat niet hebt wordt het lastig he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja een beetje creativiteit is wel leuk om naar te kijken lijkt me.
Wat hypocriet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:38 schreef tong80 het volgende:
Na de grote VBL-rel 3 jaar geleden post ie helaas niet meer in VBL. Wel nog in MUZ.
Je zou die Andersen eens op het middenveld kunnen proberen in zo'n wedstrijd. Daar hoort hij toch ook te spelen normaal gesproken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt wordt het lastig he.
Meer dan Feyenoorders die hun eigen clubnaam verkeerd spellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:45 schreef Grifte het volgende:
Tja, hij zou wmb spelers sowieso gewoon op hun juiste positie neer moeten zetten...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zou die Andersen eens op het middenveld kunnen proberen in zo'n wedstrijd. Daar hoort hij toch ook te spelen normaal gesproken?
Bennie Jolingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zou die Andersen eens op het middenveld kunnen proberen in zo'n wedstrijd. Daar hoort hij toch ook te spelen normaal gesproken?
Wie zoal ? Het is allemaal kut om kut. Vroeger kon een Fischer rijpen tussen sterren. Nu wordt van hem als 20jarige verwacht de kar te trekken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, hij zou wmb spelers sowieso gewoon op hun juiste positie neer moeten zetten...
Klopt. Men heeft zelfs allemaal een brief meegekregen dat het streng verboden is om clubuitingen (van Feyenoord dus) mee te nemen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:45 schreef Grifte het volgende:
Ach joh lekker boeiend. Als ik (met mijn reserve 4e klasse teamquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Men heeft zelfs allemaal een brief meegekregen dat het streng verboden is om clubuitingen (van Feyenoord dus) mee te nemen.
Maar daar hebben de spelers dan weer maling aan.
[ afbeelding ]
Tsja, je moet je toch afdrogen na het douchen.
Andersen, Fischer, Blind, Schöne.quote:
Boeiend, dat werd van Eriksen en Vertonghen ook op die leeftijd verwacht. Welkom bij Ajax.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef tong80 het volgende:
Het is allemaal kut om kut. Vroeger kon een Fischer rijpen tussen sterren. Nu wordt van hem als 20jarige verwacht de kar te trekken.
Tuurlijk. Is toch humor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ach joh lekker boeiend. Als ik (met mijn reserve 4e klasse team) in de kuip zou spelen zou ik ook zoiets doen.
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 18:27:32Vreemde actie van @uKnowVoetbal en spelers @vv_ASWH reageer retweet
Schijnt ludiek te zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie de humor er eerlijk gezegd niet van in.
Het moest wel snel. Heb je gezien hoe vol dat stadion al zit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het iets heel treurigs hebben om stiekem je Feyenoord-handdoek uit je tas te halen om er stiekem snel een foto van te nemen.
Maar dat geheel terzijde.
Ik lig dubbel zei de Siamese tweeling.quote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lig dubbel zei de Siamese tweeling.
Daar gaat het niet om, het ging me om die "actie".quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moest wel snel. Heb je gezien hoe vol dat stadion al zit?
Voor je het weet komt er weer iemand het veld op lopen of ze dat willen laten.
O nee, die is dood.
Jullie hadden een verlosser die op water kon lopen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moest wel snel. Heb je gezien hoe vol dat stadion al zit?
Voor je het weet komt er weer iemand het veld op lopen of ze dat willen laten.
O nee, die is dood.
Ach, is toch geinig. Straks gaan ze er waarschijnlijk met een nulletje of 8 af. Hebben ze in ieder geval nog iets te lachen gehad. Helemaal als ze dan reacties als die van ene Mike Verweij lezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het ging me om die "actie".
Oh prima ook verder, ik zeg alleen dat ik iets heel treurigs vind hebben als je daar om moet lachen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, is toch geinig. Straks gaan ze er waarschijnlijk met een nulletje of 8 af. Hebben ze in ieder geval nog iets te lachen gehad. Helemaal als ze dan reacties als die van ene Mike Verweij lezen.
Alleen de reacties maken het al een geslaagde actie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh prima ook verder, ik zeg alleen dat ik iets heel treurigs vind hebben als je daar om moet lachen.
Leuk man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen de reacties maken het al een geslaagde actie.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig Feyenoord zonder " Te triest natuurlijk.
ok manquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer dan Feyenoorders die hun eigen clubnaam verkeerd spellen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Men heeft zelfs allemaal een brief meegekregen dat het streng verboden is om clubuitingen (van Feyenoord dus) mee te nemen.
Maar daar hebben de spelers dan weer maling aan.
[ afbeelding ]
Tsja, je moet je toch afdrogen na het douchen.
Zoals jij je plezier haalt uit FOK!, halen hun het plezier daaruit. Laat lekker gaan joh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Paar gozertjes van een amateurteam die een foto maken met een Feyenoordhanddoek in het Ajaxstadion.
Nog steeds snap ik de zogenaamde humor niet.
Ga naar het stadion en zeg er wat van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Paar gozertjes van een amateurteam die een foto maken met een Feyenoordhanddoek in het Ajaxstadion.
Nog steeds snap ik de zogenaamde humor niet.
*zijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoals jij je plezier haalt uit FOK!, halen hun het plezier daaruit. Laat lekker gaan joh.
Waarom zou ik er in het stadion wat van moeten zeggen? Ik vraag me alleen af wat de humor er van is. Dat verstandelijk beperkten dit soort dingen grappig vinden, vind ik alleen een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga naar het stadion en zeg er wat van.
Oh wacht.
Was geen grapquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik er in het stadion wat van moeten zeggen? Ik vraag me alleen af wat de humor er van is. Dat verstandelijk beperkten dit soort dingen grappig vinden, vind ik alleen een beetje vreemd.
Zegt genoeg over jou dat je over mij een stadiongrap moet maken.
Succes in europa verder.quote:
OOOOWWWWWquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes in europa verder.
Was wel een grap.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Alan_Bastard het volgende:
Nou, Caland en Ajacied422 een sticker in het schriftje en klaar, ok?
Wedstrijd is begonnen, hup ASWH!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes in europa verder.
Was wel een grap.
Grappen over Feyenoord en Europees voetbal zijn altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes in europa verder.
Was wel een grap.
Insgelijksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes in europa verder.
Was wel een grap.
Klaus zit op het paard.quote:
Ik kijk niet. Zijn er verder wel interessante wedstrijden vanavond?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Alan_Bastard het volgende:
Nou, Caland en Ajacied422 een sticker in het schriftje en klaar, ok?
Wedstrijd is begonnen, hup ASWH!
Barcelona moet om 22.00 nog.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Zijn er verder wel interessante wedstrijden vanavond?
Cambuur - NAC heeft potentie, de rest is allemaal ERE vs JL/AMAquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bulls @ Heatquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |