Daar gaat het niet om, het ging me om die "actie".quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moest wel snel. Heb je gezien hoe vol dat stadion al zit?
Voor je het weet komt er weer iemand het veld op lopen of ze dat willen laten.
O nee, die is dood.
Jullie hadden een verlosser die op water kon lopen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moest wel snel. Heb je gezien hoe vol dat stadion al zit?
Voor je het weet komt er weer iemand het veld op lopen of ze dat willen laten.
O nee, die is dood.
Ach, is toch geinig. Straks gaan ze er waarschijnlijk met een nulletje of 8 af. Hebben ze in ieder geval nog iets te lachen gehad. Helemaal als ze dan reacties als die van ene Mike Verweij lezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het ging me om die "actie".
Oh prima ook verder, ik zeg alleen dat ik iets heel treurigs vind hebben als je daar om moet lachen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, is toch geinig. Straks gaan ze er waarschijnlijk met een nulletje of 8 af. Hebben ze in ieder geval nog iets te lachen gehad. Helemaal als ze dan reacties als die van ene Mike Verweij lezen.
Alleen de reacties maken het al een geslaagde actie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh prima ook verder, ik zeg alleen dat ik iets heel treurigs vind hebben als je daar om moet lachen.
Leuk man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen de reacties maken het al een geslaagde actie.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig Feyenoord zonder " Te triest natuurlijk.
ok manquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer dan Feyenoorders die hun eigen clubnaam verkeerd spellen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Men heeft zelfs allemaal een brief meegekregen dat het streng verboden is om clubuitingen (van Feyenoord dus) mee te nemen.
Maar daar hebben de spelers dan weer maling aan.
[ afbeelding ]
Tsja, je moet je toch afdrogen na het douchen.
Zoals jij je plezier haalt uit FOK!, halen hun het plezier daaruit. Laat lekker gaan joh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Paar gozertjes van een amateurteam die een foto maken met een Feyenoordhanddoek in het Ajaxstadion.
Nog steeds snap ik de zogenaamde humor niet.
Ga naar het stadion en zeg er wat van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Paar gozertjes van een amateurteam die een foto maken met een Feyenoordhanddoek in het Ajaxstadion.
Nog steeds snap ik de zogenaamde humor niet.
*zijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoals jij je plezier haalt uit FOK!, halen hun het plezier daaruit. Laat lekker gaan joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |