Check m'n notes maar.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik gooi er in KLB regelmatig een VI quote in. Maar wordt amper opgemerkt. Sterker nog, noem iemand dorpsidioot en je hebt een FB topic aan je broek hangen
Ik ga niet vragen hoe oud je bent geworden, want dat doe je niet bij vrouwen. Ik ga ook niet raden, want de kans dat ik het goed raad is iets van 1 op 80.quote:
Jij weet hoe het heurtquote:Op donderdag 26 september 2013 22:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen hoe oud je bent geworden, want dat doe je niet bij vrouwen. Ik ga ook niet raden, want de kans dat ik het goed raad is iets van 1 op 80.
Gokje 28.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen hoe oud je bent geworden, want dat doe je niet bij vrouwen. Ik ga ook niet raden, want de kans dat ik het goed raad is iets van 1 op 80.
Ja hoor hier doet hij het gewoon 'snel'.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet mijn OP plaatje het wel, hij laadt een beetje traag hier.
Wat goed dat je het hebt gevondenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
NWS / [SC] All You Need Is Love
toen was ik druk met iets anders geloof ik
nog gefeliciteerd Cnorrie
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
NWS / [SC] All You Need Is Love
toen was ik druk met iets anders geloof ik
nog gefeliciteerd Cnorrie
Kijk Cnorrie eens de NWS mod doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
Maar goed, hiervoor kun je naar de FB. Dit is de SC.
En toch wilden ze me niet, gek he?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Kijk Cnorrie eens de NWS mod doen.
en ze maakte het topic voor de verandering stickyquote:Op donderdag 26 september 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Kijk Cnorrie eens de NWS mod doen.
Jazeker.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet mijn OP plaatje het wel, hij laadt een beetje traag hier.
ow gaan we zo beginnen?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En toch wilden ze me niet, gek he?
Deed ik wel vaker hoor. Maar nu niet meer.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
en ze maakte het topic voor de verandering sticky
Geil.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
en ze maakte het topic voor de verandering sticky
Hij is wel buffquote:Op donderdag 26 september 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja absoluut.
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Deed ik wel vaker hoor. Maar nu niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |