Ik moet zeggen dat je vrij hard gaat, ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjonge, die cursus werpt zijn fruta wel af zeg
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:12 schreef TheSolution het volgende:
Boetiüs heeft meer talent in zn haar dan Fischer in heel z'n lichaam
Ik heb vandaag weer les gehad ja. Maar er zitten ook nogal domme figuren bij aan wie alles van les 1 nog een keer herhaald willen horen van de profesora. Dus dan kan de rest geen voortgang maken.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je vrij hard gaat, ja.
Een effectieve manier om van deze mensen af te komen is ze vermoorden.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer les gehad ja. Maar er zitten ook nogal domme figuren bij aan wie alles van les 1 nog een keer herhaald willen horen van de profesora. Dus dan kan de rest geen voortgang maken.
Weet je zeker dat je niet bij GGMM in de klas zit?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer les gehad ja. Maar er zitten ook nogal domme figuren bij aan wie alles van les 1 nog een keer herhaald willen horen van de profesora. Dus dan kan de rest geen voortgang maken.
Ik vond je leuker toen je nog overal topics kaapte en Humberto Tan er in zette.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij GGMM in de klas zit?
Houden iig de 0quote:Op donderdag 26 september 2013 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 goals hele goals tegen Dordrecht, Ze kunnen zo de CL in
Knap dat hij hem uit het doel wist te houden, de commentator noemde het zelfs een cadeautje.quote:
Tja, als je hem zo inschiet gaat hij er nooit in natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knap dat hij hem uit het doel wist te houden, de commentator noemde het zelfs een cadeautje.
De domme types zijn vooral vrouwen en Duitsers, maar het kan nog steeds.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij GGMM in de klas zit?
Gisteren was het behoorlijk dood in de Kuip idd.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:20 schreef Elan het volgende:
Wat een verschil in sfeer met gisteren.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren was het behoorlijk dood in de Kuip idd.
Toen waren er geen frikandellen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:20 schreef Elan het volgende:
Wat een verschil in sfeer met gisteren.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
Toen was er geen wedstrijd hoor
Daarom.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |