Dit is dan ook een buitengewoon grote frikandel.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sommige zijn bezig met hun frikandel
Niks mis met multitalenten .quote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kwam er in voor Mathijsen die centraal staat.
Ga jij maar iets anders doen, discussiëren is je ding niet.
Ik verwacht een recensie van Happie.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is dan ook een buitengewoon grote frikandel.
Dus dat is niet standaard?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Ik heb Pellè 99 algemeen gemaakt op fifa 14
#Livinontheedgequote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Je bent zelf een buitengewoon grote frikandel.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is dan ook een buitengewoon grote frikandel.
*agressieverquote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Van Beek is wel aggresiever dan De Vrij. Maar dat is mijn puntenslijper ook
Het zal hem een groot genoegen zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht een recensie van Happie.
wat is je tactiek? alle ballen op Pelle?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Frikandel in het Spaans is Frikandel.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een buitengewoon grote frikandel.
Ik stel voor dat we een moderator aanstellen die wel verstand van voetbal heeft.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ik geef Elan helemaal gelijk in deze discussie
Ik vind het nogal kansloos om gelijk over Ajax te beginnen bij kritiek op Feyenoord.quote:
Wie kritiek op mijn UI heeft krijgt kritiek op zijn UI terug.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos om gelijk over Ajax te beginnen bij kritiek op Feyenoord.
GGMM is het hiermee eens.
Morgen niet ragequiten tijdens college he? Dan weet ik namelijk wie je bent.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie kritiek op mijn UI heeft krijgt kritiek op zijn UI terug.
Feyenoord is Ajax niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Wat er verder ook gebeurt; Feyenoord mag van zeer veel geluk spreken dat ze hier niet verliezen.
Behalve als hetgeen wat gebeurt is dat ze daadwerkelijk zouden verliezen, dan zou bovenstaande nergens op slaan.
Ja, want Feyenoord speelde echt goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:06 schreef Elan het volgende:
Die GGMM heeft er wel verstand van zeg.
Een wat?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch geen voetbal man. Eerder een verkapte Koefnoenkaap.
Ik weet niet wat ragequiten is, maar ik zal het niet doen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen niet ragequiten tijdens college he? Dan weet ik namelijk wie je bent.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Raptar is spaans voor Schaken.
GGMM vindt dit leerzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |