Dit is dan ook een buitengewoon grote frikandel.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sommige zijn bezig met hun frikandel
Niks mis met multitalenten .quote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kwam er in voor Mathijsen die centraal staat.
Ga jij maar iets anders doen, discussiëren is je ding niet.
Ik verwacht een recensie van Happie.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is dan ook een buitengewoon grote frikandel.
Dus dat is niet standaard?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Ik heb Pellè 99 algemeen gemaakt op fifa 14
#Livinontheedgequote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Je bent zelf een buitengewoon grote frikandel.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is dan ook een buitengewoon grote frikandel.
*agressieverquote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Van Beek is wel aggresiever dan De Vrij. Maar dat is mijn puntenslijper ook
Het zal hem een groot genoegen zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht een recensie van Happie.
wat is je tactiek? alle ballen op Pelle?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Frikandel in het Spaans is Frikandel.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een buitengewoon grote frikandel.
Ik stel voor dat we een moderator aanstellen die wel verstand van voetbal heeft.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ik geef Elan helemaal gelijk in deze discussie
Ik vind het nogal kansloos om gelijk over Ajax te beginnen bij kritiek op Feyenoord.quote:
Wie kritiek op mijn UI heeft krijgt kritiek op zijn UI terug.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos om gelijk over Ajax te beginnen bij kritiek op Feyenoord.
GGMM is het hiermee eens.
Morgen niet ragequiten tijdens college he? Dan weet ik namelijk wie je bent.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie kritiek op mijn UI heeft krijgt kritiek op zijn UI terug.
Feyenoord is Ajax niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Wat er verder ook gebeurt; Feyenoord mag van zeer veel geluk spreken dat ze hier niet verliezen.
Behalve als hetgeen wat gebeurt is dat ze daadwerkelijk zouden verliezen, dan zou bovenstaande nergens op slaan.
Ja, want Feyenoord speelde echt goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:06 schreef Elan het volgende:
Die GGMM heeft er wel verstand van zeg.
Een wat?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch geen voetbal man. Eerder een verkapte Koefnoenkaap.
Ik weet niet wat ragequiten is, maar ik zal het niet doen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen niet ragequiten tijdens college he? Dan weet ik namelijk wie je bent.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Raptar is spaans voor Schaken.
GGMM vindt dit leerzaam.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ragequitquote:Op donderdag 26 september 2013 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ragequiten is, maar ik zal het niet doen.
Schaken
Zie je toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord speelde echt goed.
JA EN WAT GISTEREN GEBEURDE!!!!quote:Op donderdag 26 september 2013 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je toch?
Nummer 1 van de Jupilerleague en gewoon 2-0 dat van gisteren leek nergens op.
Het is nog geen 2-2 hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Dus maak jezelf niet belachelijk aub.
melkboer?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand wat een 'batido de leche' is?
Misschien is hij niet zo goed als iedereen denkt.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:10 schreef TheSolution het volgende:
Waarom mag JP niet rechtsbuiten? Het ís een rechtsbuiten
Achterlijke, jij begrijpt er ook niks van hequote:Op donderdag 26 september 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is hij niet zo goed als iedereen denkt.
Iets met melk.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eis een moderator met voetbalverstandquote:Op donderdag 26 september 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, je bent echt dom.
Dag Ritmo.
Na drie keer kampioen.. opeens een zielig clubje geworden.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Duidelijk ja.
En de Ajacieden zijn jaloers.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hint: het heeft iets met Boëtius te maken.
quote:
Als het talent in zijn beugel zat zou het wel eens niet permanent kunnen zijnquote:Op donderdag 26 september 2013 22:12 schreef TheSolution het volgende:
Boetiüs heeft meer talent in zn haar dan Fischer in heel z'n lichaam
Ik moet zeggen dat je vrij hard gaat, ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjonge, die cursus werpt zijn fruta wel af zeg
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:12 schreef TheSolution het volgende:
Boetiüs heeft meer talent in zn haar dan Fischer in heel z'n lichaam
Ik heb vandaag weer les gehad ja. Maar er zitten ook nogal domme figuren bij aan wie alles van les 1 nog een keer herhaald willen horen van de profesora. Dus dan kan de rest geen voortgang maken.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je vrij hard gaat, ja.
Een effectieve manier om van deze mensen af te komen is ze vermoorden.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer les gehad ja. Maar er zitten ook nogal domme figuren bij aan wie alles van les 1 nog een keer herhaald willen horen van de profesora. Dus dan kan de rest geen voortgang maken.
Weet je zeker dat je niet bij GGMM in de klas zit?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer les gehad ja. Maar er zitten ook nogal domme figuren bij aan wie alles van les 1 nog een keer herhaald willen horen van de profesora. Dus dan kan de rest geen voortgang maken.
Ik vond je leuker toen je nog overal topics kaapte en Humberto Tan er in zette.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij GGMM in de klas zit?
Houden iig de 0quote:Op donderdag 26 september 2013 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 goals hele goals tegen Dordrecht, Ze kunnen zo de CL in
Knap dat hij hem uit het doel wist te houden, de commentator noemde het zelfs een cadeautje.quote:
Tja, als je hem zo inschiet gaat hij er nooit in natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knap dat hij hem uit het doel wist te houden, de commentator noemde het zelfs een cadeautje.
De domme types zijn vooral vrouwen en Duitsers, maar het kan nog steeds.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij GGMM in de klas zit?
Gisteren was het behoorlijk dood in de Kuip idd.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:20 schreef Elan het volgende:
Wat een verschil in sfeer met gisteren.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren was het behoorlijk dood in de Kuip idd.
Toen waren er geen frikandellen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:20 schreef Elan het volgende:
Wat een verschil in sfeer met gisteren.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
Toen was er geen wedstrijd hoor
Daarom.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |