Dit is dan ook een buitengewoon grote frikandel.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sommige zijn bezig met hun frikandel
Niks mis met multitalenten .quote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kwam er in voor Mathijsen die centraal staat.
Ga jij maar iets anders doen, discussiëren is je ding niet.
Ik verwacht een recensie van Happie.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is dan ook een buitengewoon grote frikandel.
Dus dat is niet standaard?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Ik heb Pellè 99 algemeen gemaakt op fifa 14
#Livinontheedgequote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Je bent zelf een buitengewoon grote frikandel.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is dan ook een buitengewoon grote frikandel.
*agressieverquote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Van Beek is wel aggresiever dan De Vrij. Maar dat is mijn puntenslijper ook
Het zal hem een groot genoegen zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht een recensie van Happie.
wat is je tactiek? alle ballen op Pelle?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Frikandel in het Spaans is Frikandel.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een buitengewoon grote frikandel.
Ik stel voor dat we een moderator aanstellen die wel verstand van voetbal heeft.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ik geef Elan helemaal gelijk in deze discussie
Ik vind het nogal kansloos om gelijk over Ajax te beginnen bij kritiek op Feyenoord.quote:
Wie kritiek op mijn UI heeft krijgt kritiek op zijn UI terug.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos om gelijk over Ajax te beginnen bij kritiek op Feyenoord.
GGMM is het hiermee eens.
Morgen niet ragequiten tijdens college he? Dan weet ik namelijk wie je bent.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie kritiek op mijn UI heeft krijgt kritiek op zijn UI terug.
Feyenoord is Ajax niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Wat er verder ook gebeurt; Feyenoord mag van zeer veel geluk spreken dat ze hier niet verliezen.
Behalve als hetgeen wat gebeurt is dat ze daadwerkelijk zouden verliezen, dan zou bovenstaande nergens op slaan.
Ja, want Feyenoord speelde echt goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:06 schreef Elan het volgende:
Die GGMM heeft er wel verstand van zeg.
Een wat?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch geen voetbal man. Eerder een verkapte Koefnoenkaap.
Ik weet niet wat ragequiten is, maar ik zal het niet doen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen niet ragequiten tijdens college he? Dan weet ik namelijk wie je bent.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Raptar is spaans voor Schaken.
GGMM vindt dit leerzaam.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ragequitquote:Op donderdag 26 september 2013 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ragequiten is, maar ik zal het niet doen.
Schaken
Zie je toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord speelde echt goed.
JA EN WAT GISTEREN GEBEURDE!!!!quote:Op donderdag 26 september 2013 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je toch?
Nummer 1 van de Jupilerleague en gewoon 2-0 dat van gisteren leek nergens op.
Het is nog geen 2-2 hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Dus maak jezelf niet belachelijk aub.
melkboer?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand wat een 'batido de leche' is?
Misschien is hij niet zo goed als iedereen denkt.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:10 schreef TheSolution het volgende:
Waarom mag JP niet rechtsbuiten? Het ís een rechtsbuiten
Achterlijke, jij begrijpt er ook niks van hequote:Op donderdag 26 september 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is hij niet zo goed als iedereen denkt.
Iets met melk.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eis een moderator met voetbalverstandquote:Op donderdag 26 september 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, je bent echt dom.
Dag Ritmo.
Na drie keer kampioen.. opeens een zielig clubje geworden.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Duidelijk ja.
En de Ajacieden zijn jaloers.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hint: het heeft iets met Boëtius te maken.
quote:
Als het talent in zijn beugel zat zou het wel eens niet permanent kunnen zijnquote:Op donderdag 26 september 2013 22:12 schreef TheSolution het volgende:
Boetiüs heeft meer talent in zn haar dan Fischer in heel z'n lichaam
Ik moet zeggen dat je vrij hard gaat, ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjonge, die cursus werpt zijn fruta wel af zeg
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:12 schreef TheSolution het volgende:
Boetiüs heeft meer talent in zn haar dan Fischer in heel z'n lichaam
Ik heb vandaag weer les gehad ja. Maar er zitten ook nogal domme figuren bij aan wie alles van les 1 nog een keer herhaald willen horen van de profesora. Dus dan kan de rest geen voortgang maken.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je vrij hard gaat, ja.
Een effectieve manier om van deze mensen af te komen is ze vermoorden.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer les gehad ja. Maar er zitten ook nogal domme figuren bij aan wie alles van les 1 nog een keer herhaald willen horen van de profesora. Dus dan kan de rest geen voortgang maken.
Weet je zeker dat je niet bij GGMM in de klas zit?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer les gehad ja. Maar er zitten ook nogal domme figuren bij aan wie alles van les 1 nog een keer herhaald willen horen van de profesora. Dus dan kan de rest geen voortgang maken.
Ik vond je leuker toen je nog overal topics kaapte en Humberto Tan er in zette.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij GGMM in de klas zit?
Houden iig de 0quote:Op donderdag 26 september 2013 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 goals hele goals tegen Dordrecht, Ze kunnen zo de CL in
Knap dat hij hem uit het doel wist te houden, de commentator noemde het zelfs een cadeautje.quote:
Tja, als je hem zo inschiet gaat hij er nooit in natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knap dat hij hem uit het doel wist te houden, de commentator noemde het zelfs een cadeautje.
De domme types zijn vooral vrouwen en Duitsers, maar het kan nog steeds.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij GGMM in de klas zit?
Gisteren was het behoorlijk dood in de Kuip idd.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:20 schreef Elan het volgende:
Wat een verschil in sfeer met gisteren.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren was het behoorlijk dood in de Kuip idd.
Toen waren er geen frikandellen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:20 schreef Elan het volgende:
Wat een verschil in sfeer met gisteren.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
Toen was er geen wedstrijd hoor
Daarom.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
Mi gadoquote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
Zit jij toevallig bij Johannes op Spaanse les?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
Ben dat niveau al ontgroeid vermoed ikquote:Op donderdag 26 september 2013 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit jij toevallig bij Johannes op Spaanse les?
Dat zou kunnen want we beginnen bij cero.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:23 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ben dat niveau al ontgroeid vermoed ik
Das mooi, wij begonnen bij segundo. De tweede verdieping welteverstaanquote:Op donderdag 26 september 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want we beginnen bij cero.
Apart, maar oké.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:25 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Das mooi, wij begonnen bij segundo. De tweede verdieping welteverstaan
Succes daar mee.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook nog op
Hebben jullie geluk.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we zo loten?
Feyenoord - PSV
Ajax - Wilhemina'08
Volgens mij zijn europees spelende ploegen nog vrij.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we zo loten?
Feyenoord - PSV
Ajax - Wilhemina'08
Ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we zo loten?
Feyenoord - PSV
Ajax - Wilhemina'08
Oke.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gedrag verziekt de sfeer wel een klein beetje, maar ik blijf allegre.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gedrag verziekt de sfeer wel een klein beetje, maar ik blijf allegre.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Halve stadion is leeg. Feyenoord
Feyenoord-supporters
In de taalkunde noemen ze Feyenoord ook wel "treurig"quote:Op donderdag 26 september 2013 22:32 schreef TheSolution het volgende:
In de wiskunde noemen ze ploegen als Ajax ook wel ''negatief''
Gaan vast rekken tot 23:30quote:Op donderdag 26 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt toe aan slaap.Hopelijk vindt de loting snel plaats.
Nooit, de fans zijn al weer overgestapt naar een nieuw "groot talent".quote:
Daar ben ik bang voor ja.quote:
nooitquote:Op donderdag 26 september 2013 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer gaat Zanka doorbreken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | Capelle NEC MVV Maastricht SC Cambuur Excelsior Excelsior''31 IJsselmeervogels VVV Venlo Kozakken Boys Achilles'29 Go Ahead Eagles FC Emmen FC Eindhoven JVC Cuijk ADO Den Haag Heracles Almelo Vitesse NAC Breda Roda JC FC Groningen PSV AZ FC Utrecht Hoek PEC Zwolle Noordwijk ASWH Ajax EVV Wilhelmina '08 SC Heerenveen Feyenoord |
Ik heb nooit meegedaan aan dat gegeil op Vilhena. De Boet vanaf minuut 1 in z'n debuut opgehemeld.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit, de fans zijn al weer overgestapt naar een nieuw "groot talent".
Capelle-Kozakken Boys!quote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Kunnen leuke wedstrijdjes uitkomen.
Als het maar met Hansie Hansie is, Lambiek heeft bij mij een ban.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nooit meegedaan aan dat gegeil op Vilhena
pi$vee xDquote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha ajakkus, dat zal ze leren.
Ik hoop voor jou heel erg dat je minstens 2 jaar jonger bent dan Stijn.quote:
Alsof je echt getest wordt tegen Dordrecht.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Toch wel goed gedaan van Van Beek.
Nee, deze aanval bedoel ik.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je echt getest wordt tegen Dordrecht.
Dat is geen gegeil. Vilhena kan nog steeds een grote worden, maar ze staan niet voor niets in die volgorde. Boetius is onbetwist het grootste talent wat mij betreft. Op hem loop ik wel enorm te geilen. Vilhena is imo te dom om een enorm goede speler te worden.quote:
Hoe kan jij zo snel dat soort dingen vinden, heb je dat klaar staan in een tweede scherm?quote:
Capelle - Vitessequote:
quote:
Kapiteintje en René, dit hebben jullie niet nodig.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen gegeil. Vilhena kan nog steeds een grote worden, maar ze staan niet voor niets in die volgorde. Boetius is onbetwist het grootste talent wat mij betreft. Op hem loop ik wel enorm te geilen. Vilhena is imo te dom om een enorm goede speler te worden.
Mooi gedaan wat ik zei.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen gegeil. Vilhena kan nog steeds een grote worden, maar ze staan niet voor niets in die volgorde. Boetius is onbetwist het grootste talent wat mij betreft. Op hem loop ik wel enorm te geilen. Vilhena is imo te dom om een enorm goede speler te worden.
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi gedaan wat ik zei.Dag kapi.
http://fok.nl/sherlock/quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kan jij zo snel dat soort dingen vinden, heb je dat klaar staan in een tweede scherm?
Waar is mede titelfavoriet (volgens GGMM) Twente?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Capelle - Vitesse
NEC - NAC
MVV - Roda JC
SC Cambuur - FC Groningen
Excelsior - PSV
AZ - IJsselmeervogels
Excelsior '31 - FC Utrecht
VVV Venlo - Hoek
Kozakken Boys -PEC Zwolle
Achilles '29 - Norodwijk
GAE - ASWH
FC Eemmen - Ajax
FC Eindhoven - EVV
JVC Cuijk - Wilhelmina
ADO Den Haag - Feyenooord
SC Heerenveen - Heracles Almelo
Sommige mensen hebben echt geen leven.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Capelle - Vitesse
NEC - NAC
MVV - Roda JC
SC Cambuur - FC Groningen
Excelsior - PSV
AZ - IJsselmeervogels
Excelsior '31 - FC Utrecht
VVV Venlo - Hoek
Kozakken Boys -PEC Zwolle
Achilles '29 - Norodwijk
GAE - ASWH
FC Eemmen - Ajax
FC Eindhoven - EVV
JVC Cuijk - Wilhelmina
ADO Den Haag - Feyenooord
SC Heerenveen - Heracles Almelo
Opgedoekt.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is mede titelfavoriet (volgens GGMM) Twente?
JP maakt dan ook leuke liedjesquote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nooit meegedaan aan dat gegeil op Vilhena. De Boet vanaf minuut 1 in z'n debuut opgehemeld.
In deze treurige competitie is Twente gewoon kandidaat hoor. (favoriet heb ik ze nooit genoemd)quote:Op donderdag 26 september 2013 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is mede titelfavoriet (volgens GGMM) Twente?
2 kampioenskandidaten of favorieten is hetzeldequote:Op donderdag 26 september 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In deze treurige competitie is Twente gewoon kandidaat hoor. (favoriet heb ik ze nooit genoemd)
nee, twente is derde kandidaatquote:Op donderdag 26 september 2013 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 kampioenskandidaten of favorieten is hetzelde
Ajakkus hahahahahahahahaha. Ben je de leukste thuis?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ik wil Heerenveen- Ajakkus
Uh, oke.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 kampioenskandidaten of favorieten is hetzelde
Met Eriksen en Toby ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want Feyenoord heeft niet genoeg koek gekregen van Ajax dit jaar?
Alsof die Aboutaleb dat toelaat.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon Feyenoord-AjaxMet publiek.
aboutaleb is een kanjer jood.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof die Aboutaleb dat toelaat.
Nee , en terechtquote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof die Aboutaleb dat toelaat.
Abou is een mocroquote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
aboutaleb is een kanjer jood.
Dit siert je.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
René ik heb mijn reacties terug gelezen in de Sherlock en ik moet je grotendeels gelijk geven. Ik zou het geen gegeil willen noemen overigens. Verschil tussen gegeil en enthousiast zijn over een speler.
In het kader van laat ze elkaar maar afslachten zeker?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Imbecile. Cazzo. Pazza.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Gaat Pellè nog een keer Nederlands leren?
waarom zou ie dat doenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Die staan doordeweeks schepen te lossen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Putaquote:Op donderdag 26 september 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gevraagd om je mening.
Bedankt. Ik probeer me als user te ontwikkelen zodat ik ooit op het niveau van johannes kan komen.quote:
maakt toch ook niks uit, meegaan met de rest van de groep is niet gek. zo heb ik dankzij jordii nog zelfs een jaar gedacht dat Boccara wat zou wordenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
René ik heb mijn reacties terug gelezen in de Sherlock en ik moet je grotendeels gelijk geven. Ik zou het geen gegeil willen noemen overigens. Verschil tussen gegeil en enthousiast zijn over een speler.
Zijn we gelijk van de hoolies afquote:Op donderdag 26 september 2013 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
In het kader van laat ze elkaar maar afslachten zeker?
Leuk dat we toevalligerwijs beide hetzelfde streven hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik probeer me als user te ontwikkelen zodat ik ooit op het niveau van johannes kan komen.
Heel Nederland op zijn kop dan.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
als feyenoord - ajax met publiek is sws daar vlieg ik voor in
Pelle spreekt de taal van de liefde. Die is universeel.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Insomnia is weer in het land.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Nederland op zijn kop dan.
krijg je dat zelfde gelul als met die bekerfinale toen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen die burgemeesters wel niet toestaan en kan ze geen ongelijk geven ook.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn we gelijk van de hoolies af
hahah toen protesteren, was wel mooi als kleine jongen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:45 schreef Okian het volgende:
[..]
krijg je dat zelfde gelul als met die bekerfinale toen.
Op neutraal terrein dan. Het Kasteel.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was op basis van m'n eigen waarnemingen. Ik was overigens in de war met Achahbar. Dat vind ik 3x niks, maar daar zijn velen ook heel enthousiast over.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
maakt toch ook niks uit, meegaan met de rest van de groep is niet gek. zo heb ik dankzij jordii nog zelfs een jaar gedacht dat Boccara wat zou worden
Jordii moet je ook niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
maakt toch ook niks uit, meegaan met de rest van de groep is niet gek. zo heb ik dankzij jordii nog zelfs een jaar gedacht dat Boccara wat zou worden
Die heeft nog geen wedstrijd gespeeld voor Bielefeld. Was in de jeugd altijd wel een groot talent maar zegt dus niks.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was op basis van m'n eigen waarnemingen. Ik was overigens in de war met Achahbar. Dat vind ik 3x niks, maar daar zijn velen ook heel enthousiast over.
twitter:NL__Ozil twitterde op donderdag 26-09-2013 om 19:42:20Vandaag is Kieran Gibbs 24 jaar geworden, RT = Gefeliciteerd! http://t.co/i1F0QvWlEj reageer retweet
twitter:433AFC twitterde op donderdag 26-09-2013 om 22:32:22@NL__Ozil | Bronvermelding? Dank u. reageer retweet
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajacied422 moet je ook niet meer serieus nemen.
Het hoeft van mij ook niet, maar hij heeft nu toch al 4 jaar in Nederland erop zitten. Al die Scandinaviërs kunnen bij wijze van spreken binnen een maand al de troonrede voorlezen.quote:
433 verbod op VBL.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:NL__Ozil twitterde op donderdag 26-09-2013 om 19:42:20Vandaag is Kieran Gibbs 24 jaar geworden, RT = Gefeliciteerd! http://t.co/i1F0QvWlEj reageer retweet
twitter:433AFC twitterde op donderdag 26-09-2013 om 22:32:22@NL__Ozil | Bronvermelding? Dank u. reageer retweet
![]()
top 6 is nog vrij volgens mijquote:Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
maarja het zal wel ajax - evv word en psv - feyenoord
110% anti knjb
meen je deze?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
top 6 is nog vrij volgens mij
Wat is er grappig?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Ontslaan.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het liefst heb ik dat die zooi wordt opgedoekt, uit dat licht.
of hebben gespeeld, dacht ik. Zal Hans wel vertellen zoquote:Op donderdag 26 september 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Kan je geen clubs loten die europees spelen?
Ik hoop op Ajax - Feyenoord.
Ik op Feyenoord - Ajaxquote:Op donderdag 26 september 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ja hoor, loot maar weer een makkelijke tegenstander.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Had je al gezegd dat je graag ziet dat Feyenoord Ajax loot?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn powerrankings die ik wil loten:
1. ajax
2. amateurs clubs
3. jupiler club
4. eredivisie club thuis
90001. eredivisie club uit
Misschien heb je het idee gekregen dat ik graag wilt dat Feyenoord Ajax loot. Dat klopt.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had je al gezegd dat je graag ziet dat Feyenoord Ajax loot?
Bedtquote:Op donderdag 26 september 2013 22:55 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Moet jij dan al niet naar bedt?
* Betquote:Op donderdag 26 september 2013 22:55 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Moet jij dan al niet naar bedt?
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:55 schreef TheSolution het volgende:
[..]
3e persoon enkelvoud toch?
Ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ey smoof nog getrained vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |