abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 september 2013 @ 23:11:34 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131694830
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind de gate te lang duren, mijn aandachtscurve vlakt af. :{
Nog 1½ week dan begint de rechtszaak en vliegen de rechtbanktweets je weer om de oren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 30 september 2013 @ 06:48:58 #127
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131699804
Maandag 30 September 2013 | 06:44:59

Crimesite Camilleri
HomeColofonTipsChatVacaturesAdverteren
U bent nu hier Home » Actueel » Niet alleen Badr Hari was de weg kwijt
Follow Us on FacebookFollow Us on TwitterFollow Us on RSSFollow Us on YouTube
Niet alleen Badr Hari was de weg kwijt
Recherche stapelt fout op fout in onderzoek

Geplaatst op: 27 september 2013 om 12:31 door Sonja Veldthuis Updated: 27 september 2013 om 14:15
BadrHari_gr
AMSTERDAM (NH) – Forensisch onderzoekers Richard en Selma Eikelenboom staan versteld van de blunders die gemaakt zijn in het onderzoek naar de mishandeling van Koen Everink waarvoor vechtsporter Badr Hari verantwoordelijk zou zijn. Ook oud rechercheur Dick Gosewehr laat geen spaan heel van zijn voormalig collega’s en hun onderzoek. Hoewel…collega’s…onderzoek… Dat is nou net één van de punten die in KRO’s Brandpunt Reporter goed belicht werden. Er hééft wel onderzoek plaatsgevonden, maar niet op de manier zoals dat zou moeten. Hieronder een samenvatting van deel 2 van ‘Skybox 233’ dat gisteren werd uitgezonden.

Over de klap zijn zowel Hari als Everink het eens: die bestaat. Die is gegeven en door Everink ontvangen. Hari houdt het op een ‘vaderlijke corrigerende tik met de vlakke hand’. Als de foto, getoond in Reporter, het resultaat is dan wil je niet weten wat het resultaat van een ‘echte mishandeling’ is. Everink’s gezicht is ernstig toegetakeld en dat komt niet van een ‘vaderlijke tik’. Wel van een mishandeling, maar is die dan ook door Hari gepleegd? Koen Everink weet zeker van wel, Badr Hari houdt het op de ‘vaderlijke tik’ en de verwondingen van Everink komen van Ferhat Y. aldus Hari. Y. was één van de aanwezigen in de skybox en wordt ook door het slachtoffer aangewezen als één van de daders, de ander is Badr Hari, zo verklaart hij. Beelden van de mishandeling zelf zijn er niet. Getuigenverklaringen zijn er wel en die zijn niet zo gunstig voor de vechtsporter. De Belgische Saskia Martens, ook in de skybox aanwezig en getuige van het incident verklaart dat zij heeft gezien dat Badr Hari forse klappen uitdeelde. Behalve deze ooggetuige en een aantal anderen zijn er ook zogenaamde ‘stille getuigen’ zoals het aanwezige meubilair in de skybox. Ook deze zouden aan een onderzoek onderworpen moeten worden. Grondig en direct.

Toch is dat allemaal niet gebeurd. Pas uren na de mishandeling kwam een sporenonderzoek op gang terwijl in de tussentijd zelfs al toestemming was verleend, nota bene door een politiecommandant, dat de skybox opgeruimd mocht worden door het bedrijf dat voorzag in de catering. De meeste getuigen waren toen al weg, net als de vechtsporter zelf die met hulp van beveiligingspersoneel naar buiten was geloodst. Everink lag inmiddels op de intensive care. Dát er klappen waren uitgedeeld is zeker, maar door wíe is niet helder. De sprekende getuigen, dus Everink en Martens weten het zeker. Maar is dat genoeg? De plaats delict is ernstig verstoord en vervuild door allerlei sporen die later door anderen zijn achtergelaten waardoor mogelijk cruciaal bewijs verloren is gegaan. Zo is er bijvoorbeeld sprake van een bebloede theedoek die wel is opgemerkt maar niet direct is meegenomen voor onderzoek. Deze theedoek lag nog steeds in de -voor de rest opgeruimde- skybox toen agenten daar de volgende ochtend aankwamen. De medewerkster die de agenten ontving verklaart dat zij hen wees op de theedoek en dat ze naar haar mening niet echt geïnteresseerd waren in de skybox. Omdat ze op Crimesite het verhaal al had gelezen vond ze dat de agenten dan in ieder geval de theedoek mee moesten nemen. Helaas verpakte de medewerkster deze in plastic, wat funest kan zijn voor sporen. Natuurlijk valt haar niets te verwijten en moet de betrokken politie en recherche zich afvragen wie wel.

Ook de kleding die het slachtoffer droeg is niet bruikbaar voor onderzoek. Sterker nog: die is er niet meer want het AMC waar Everink naar toe was gebracht vernietigde deze. De kleding die Hari die avond en nacht droeg is door Estelle Cruijff overhandigd aan de recherche maar dat was pas enkele dagen nadat de mishandeling had plaatsgehad. Het is volgens onderzoeker Eikelenboom maar de vraag of het hierbij wel om de bewuste kleding gaat en niet om een vervangend stel kledingstukken. Hoe dan ook is dit wederom een gemiste kans want hadden de rechercheurs die nacht hun werk goed gedaan dan zouden zij Hari én zijn kleding al in de verhoorkamer hebben gehad nog voordat het hele verhaal de volgende ochtend de persen haalde. Maar waarschijnlijk hebben zij toen pas in de gaten gekregen dat de zaak iets groter was dan zij vermoedden of wilden. Het lijkt er bovendien op dat die bijna passieve houding daarna is overgecompenseerd door allerlei ‘bewijs’ te verzamelen over Hari om zo duidelijkheid te kunnen krijgen over wat er zich die nacht heeft afgespeeld in skybox 233.

Vele telefoongesprekken werden afgeluisterd maar die bewuste nacht kwam niet aan de orde. Wel hoorden de rechercheurs hoe links en rechts mensen indirect bedreigd werden door Hari als zij bijvoorbeeld een vervelende opmerking over zijn liefje maakten. Maar goed, zegt niet
iedereen die zich gekwetst voelt door een ander wel eens dat hij die ander wel even een lesje zal leren? Dat niet iedereen dat vervolgens ook doet mag duidelijk zijn maar zelfs al zou Hari het wel doen, het zegt ook weer niet dat Hari dús daarom wel verantwoordelijk zal zijn voor de mishandeling van Everink.

De recherche kan nog met zoveel dingen komen die Hari in een kwaad daglicht stellen, de zaken die ze verprutst hebben kunnen ze er niet mee goedmaken. En juist daar gaat het nu om want die spelen een rol in de rechtbank.

Wie ook een rol speelt volgens KRO’s Brandpunt Reporter is Peter Steenbakkers. Hij huurde de skybox waar Badr Hari ook was uitgenodigd. Volgens getuige Saskia Martens belde Steenbakkers haar op terwijl zij bij Everink in de ambulance zat, op weg naar het ziekenhuis. Steenbakkers zou tegen haar hebben gezegd dat het ‘beter is dat je niets gezien hebt’. Met andere woorden: ze moest zich stilhouden tegen de politie. De recherche ziet aan de telefoongegevens van Martens dat zij inderdaad door Steenbakkers gebeld is maar niemand vraagt hem daarnaar. Wel verklaart hij niets van de vechtpartij meegekregen te hebben omdat hij helemaal niet in de skybox was. Zowel Everink als Martens zegt dat hij wel degelijk in de skybox aanwezig was. Ook hierin lijkt de recherche een kans te missen door een mogelijke getuige niet goed aan de tand te voelen. Misschien dat het OM dat wel doet in de rechtbank maar dat zal moeten blijken.
  Trouwste user 2022 maandag 30 september 2013 @ 08:24:17 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_131700293
Goeie samenvatting

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † maandag 30 september 2013 @ 08:43:40 #129
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131700491
Best wel erg allemaal. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 30 september 2013 @ 16:07:03 #130
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131710760
Driek Opstokers is ook weer lekker bezig geweest op de frontpage zag ik.
Ik heb nog nooit zoveel onzin in 1 column gezien _O-
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  maandag 30 september 2013 @ 16:27:59 #131
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_131711391
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:07 schreef schizovreemd het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel onzin in 1 column gezien
Wijs hem op dit topic. :+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 04:22:20 #132
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131731981
Gossip Badr Hari maakt lol in talkshow
Zaterdag 28 september 2013 13:20 - Foto: Frank Buis/AT5 48 reacties
Bokser Badr Hari is binnenkort te gast in de Marokkaanse talkshow de Rachid Show.

Hari slingerde een tweet de wereld in dat het Marokkaanse televisieprogramma een fantastische talkshow is en dat hij veel lol heeft gehad met de programmamakers. In de show probeert een lachende Badr kleren te strijken met zijn bokshandschoenen aan.

Niet alleen in de talkshow heeft Badr het naar zijn zin, ook op Ibiza vermaakt hij zich prima met Estelle in een mini-bikini.

Bron:AT5
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 04:24:25 #133
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131731983
Badr Hari @Team_Badr_Hari
Soon on the Rachid Show!! Great show and i had a lot of fun with the team#legendashow 8november Moscow!! http://m.youtube.com/watch?v=IbLj_i56YnE
7:28 PM - 26 Sep 2013

Badr Hari twitter
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 04:38:08 #134
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131731990
Een mini bikini? bikinis zijn altijd mini....
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 05:08:08 #135
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131732005
Niet altijd ;)

Moderator / Miss SHO dinsdag 1 oktober 2013 @ 05:24:20 #136
22592 crew  Ole
pi_131732022
Sjees 8)7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 05:43:13 #137
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131732037
Dat is zeker geen bikini,dat is een soort tankini.
pi_131732476
quote:
0s.gif
Op dinsdag 1
oktober 2013 05:08
schreef
schizovreemd het
volgende:

Niet altijd ;)

[
afbeelding
]
Pffft ook een goedemorgen :D
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 08:39:29 #139
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_131732937
Ben een stukje tegen gekomen waar wat quotes uit Badrs eigen boek zouden staan. O.a dat hij Tyson aan wilde pakken maar toch niet durfde en dat hij ooit met de vrouw van de trainer van een tegenstander wilde zoenen, er schijnen ook types geweest te zijn die wilden dat een tegenstander voor een hoop geld iets bij Badr zou breken. Dat is tegenwoordig niet nodig, voor veel geld wil Badr best wel de verliezer zijn ;)

http://badrhariboxer.com/(...)ry-in-his-biography/
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 08:40:36 #140
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_131732943
Denk dat Estelle tegenwoordig 3 keer in die 'tankini' past :P
pi_131733058
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 07:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Pffft ook een goedemorgen :D
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 09:02:07 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131733241
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 05:43 schreef Paule33 het volgende:
Dat is zeker geen bikini,dat is een soort tankini.
Een tankini is een bikinibroekje met een tanktop-achtige top. Hence de naam.
Dit is een 50-ies inspired bikini, helemaal de trend nu.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 oktober 2013 @ 09:49:26 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_131733926
Nu de herhaling op ned-2

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:08:44 #144
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131734252
[

Een tankini is een bikinibroekje met een tanktop-achtige top. Hence de naam.
Dit is een 50-ies inspired bikini, helemaal de trend nu.
[/quote]

Tankini

tankini
Een tankini is een tweedelig zwempak voor dames, voor het eerst op de markt gekomen rond 1990. Het is een tussenvorm tussen de bikini en het eendelige zwempak: het bovendeel strekt zich naar beneden toe uit, soms net nog de navel bedekkend, soms tot net boven de heupen. Deze badkleding wordt door sommige draagsters als een decentere vorm van bikini beschouwd. Groot voordeel boven het eendelige badpak is dat het bij toiletbezoek niet in zijn geheel hoeft te worden uitgetrokken (wat nog lastiger is als men meer kleding, een shirt of jurk, over het zwempak draagt).
Er zijn tankini’s in een grote variëteit aan stijlen, kleuren en vormen, sommige modellen hebben ook een ingenaaide push-upbeha om de boezem beter te doen uitkomen. Er is ook een model voor zwangere vrouwen, open aan de voorzijde ter navelhoogte; de Engelse naam ervoor is peekaboo tankini.

een tankini is ook zoals in de bovenstaande foto.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:12:30 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131734311
Wat jij wil. Grappig ook dat deze bikini's met hoge heupbroek al sinds de fifties bestaan maar toch pas in de nineties op de markt verschijnen ... Maar be my guest en noem die bikini een tankini. Kunnen we weer on topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:36:57 #146
163650 Greys
pi_131738451
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:08 schreef Paule33 het volgende:
tankini
Een tankini is een tweedelig zwempak voor dames, voor het eerst op de markt gekomen rond 1990. Het is een tussenvorm tussen de bikini en het eendelige zwempak: het bovendeel strekt zich naar beneden toe uit, soms net nog de navel bedekkend, soms tot net boven de heupen.
Zoals zelfs in je eigen tekst staat, bij een tankini is het bovenstuk een soort hemdje, minimaal tot over de navel en vaak nog langer. Niet een soort bh, zoals op de foto.

quote:
een tankini is ook zoals in de bovenstaande foto.
Dat is gewoon een bikini dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:38:34 #147
163650 Greys
pi_131738504
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 04:22 schreef Paule33 het volgende:
Gossip Badr Hari maakt lol in talkshow
Zaterdag 28 september 2013 13:20 - Foto: Frank Buis/AT5 48 reacties
Bokser Badr Hari is binnenkort te gast in de Marokkaanse talkshow de Rachid Show.

Hari slingerde een tweet de wereld in dat het Marokkaanse televisieprogramma een fantastische talkshow is en dat hij veel lol heeft gehad met de programmamakers. In de show probeert een lachende Badr kleren te strijken met zijn bokshandschoenen aan.

Niet alleen in de talkshow heeft Badr het naar zijn zin, ook op Ibiza vermaakt hij zich prima met Estelle in een mini-bikini.

Bron:AT5
Die Badr toch, zulks een koddige lolbroek O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:52:05 #148
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131740531
Jullie hebben het allemaal fout... het is een fatkini :+
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:01:25 #149
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_131740773
_O-
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:03:09 #150
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131740813
Het lijkt erop dat Badr motivatie zoekt in rocky-films, het bekijken van oude bekers en nu denkt hij ook dat een nummer van Lafouine hem aan K.O.'s gaat helpen :o

Lijkt me geen goed teken :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')