Ik word altijd vrolijk van het spel van Ajax.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in de ArenA, kan je lachen

Klopt, die blunders zijn best grappig eigenlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van het spel van Ajax.

Ik wind me er niet over op. Ik zeg gewoon dat je dit niet nodig hebt.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje joh, probeer je er niet te veel over op te winden

Wat?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
Tering, Stijn. Dat was één van de meest verontrustende posts die je ooit hebt gemaakt.

De tegenstander maakt het Ajax graag makkelijk, altijd respect voor de Goden.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Klopt, die blunders zijn best grappig eigenlijk

Wat niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wind me er niet over op. Ik zeg gewoon dat je dit niet nodig hebt.

Dude.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van het spel van Ajax.

Dat plaatje van die persoon die vast erg goed kan koppen.quote:

Danny Koevermans?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat plaatje van die persoon die vast erg goed kan koppen.

Ik probeer me als een creatief iemand op te stellen vanavond. Met jouw ''maar Ajax dan!!!!!'' komen we ook niet verder.quote:

Ajax was geen god aap.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tegenstander maakt het Ajax graag makkelijk, altijd respect voor de Goden.

¡buen provechoquote:

quote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef Morendo het volgende:
Penalty scheids! Dat was een penalty!
In de Arena had je er al 3 gehadquote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef Morendo het volgende:
Penalty scheids! Dat was een penalty!

De volgers van mijn Sierd de Vos kwis (*quiz) weten wellicht dat Eglofino Spaans is voor Schelvis.quote:

In Eindhoven, bedoel je.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef TheSolution het volgende:
[..]
[..]
In de Arena had je er al 3 gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |