Net binnengesjokt en gestart.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:12 schreef superworm het volgende:
Is everybody alweer in the center of the ring, just like a circus? (Ben even weg, vandaar.)
Ja, verkiezingen op dit moment gaat echt wat oplossen.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:07 schreef Morendo het volgende:
Dit is toch een heilloze weg aan het worden?! Schrijf maar nieuwe verkiezingen uit.
Dat is het domste wat we nu kunnen doen.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:07 schreef Morendo het volgende:
Dit is toch een heilloze weg aan het worden?! Schrijf maar nieuwe verkiezingen uit.
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, verkiezingen op dit moment gaat echt wat oplossen.
Een kabinet zonder draagvlak in de Staten Generaal laten doormodderen is inderdaad veel beter. Maar goed, ik was vanaf het begin tegen een, de facto, minderheidskabinet.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:20 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is het domste wat we nu kunnen doen.
Iedere keer als de coalitie in peilingen van Maurice de Hondt onder de 75 zetels zakt.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:23 schreef De_Coulance het volgende:
Hoe vaak wil je nieuwe verkiezingen uitschrijven?
Verder geeft geen hond om die pleidooien, dus het valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:24 schreef De_Coulance het volgende:
Jammer dat het landsbestuur een mediacircus is geworden. Als de peilingen omlaag gaan, moeten er plots verkiezingen komen.
Men heeft geen meerderheid! Ze mogen ook het kabinet met meerdere partijen uitbreiden, vind ik prima, maar dat zullen D66, CU e.a. niet doen.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:24 schreef De_Coulance het volgende:
Jammer dat het landsbestuur een mediacircus is geworden. Als de peilingen omlaag gaan, moeten er plots verkiezingen komen.
Heb je de laatste peilingen gezien? Noem mij eens 1 stabiele coalitie die je daarvan kunt maken.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Een kabinet zonder draagvlak in de Staten Generaal laten doormodderen is inderdaad veel beter. Maar goed, ik was vanaf het begin tegen een, de facto, minderheidskabinet.
Elke 2 maanden dus?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iedere keer als de coalitie in peilingen van Maurice de Hondt onder de 75 zetels zakt.
Iedereen, behalve SP, PVV, 50plus, PvdD en GL.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Heb je de laatste peilingen gezien? Noem mij eens 1 stabiele coalitie die je daarvan kunt maken.
In 2015 mag men de eerste kamer weer vullen, in 2017 de tweede.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Een kabinet zonder draagvlak in de Staten Generaal laten doormodderen is inderdaad veel beter. Maar goed, ik was vanaf het begin tegen een, de facto, minderheidskabinet.
nou ik ben wel voorquote:Op donderdag 26 september 2013 14:20 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is het domste wat we nu kunnen doen.
Als ze maar naar verwachting constructief samen kunnen werken met de eerste kamer is er niet zoveel aan de hand.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Men heeft geen meerderheid! Ze mogen ook het kabinet met meerdere partijen uitbreiden, vind ik prima, maar dat zullen D66, CU e.a. niet doen.
De Eerste Kamer is steeds meer een lakei geworden van de zusterpartijen in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als ze maar naar verwachting constructief samen kunnen werken met de eerste kamer is er niet zoveel aan de hand.
De vergeten bijkantoren.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:27 schreef waht het volgende:
En volgend jaar de gemeenteraad en Europese fracties.
Ach, dat valt nog wel een klein beetje mee.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
De Eerste Kamer is steeds meer een lakei geworden van de zusterpartijen in de Tweede Kamer.
Vooral de belangrijkste wordt goed vergeten.quote:
Het Europees Parlement bestaat enkel omdat de goelag niet meer opportuun wordt geacht, en je toch een plaats moet hebben waar je ongewenste types naar kunt verbannen.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:30 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral de belangrijkste wordt goed vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |