SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Dan vermeer de penalty killer er in!quote:
Dat jochie bij NAC...Sarpong heet die geloof ik.. dat is ook een goeie jongenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:27 schreef Mavcovic het volgende:
Bij Roda JC speelt nog wel een goeie middenvelder. Donald heet ie.
Poepon wellicht? We hebben immers een topspits nodigquote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Flikker op met je Sarpong en Donald
Te duur waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Poepon wellicht? We hebben immers een topspits nodig
Kost geld , volgens mij is Brutil Hose goedkoperquote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Poepon wellicht? We hebben immers een topspits nodig
Verdommequote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik dacht even dat die linker Vermeer was
Als dat zo was had die de beker losgelatenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
was hij maar zo langquote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Urzaizquote:Op woensdag 25 september 2013 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jullie hebben een type Mariano Bombarda nodig als breekijzer.
Er is geen plan-B bij dat Ajax.
Tuurlijk wel. Alle ballen op Fischerquote:Op woensdag 25 september 2013 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jullie hebben een type Mariano Bombarda nodig als breekijzer.
Er is geen plan-B bij dat Ajax.
In welke categorie valt Duarte?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef kurk_droog het volgende:
Geen aankopen vind ik niet zo heel erg trouwens maar dan moet je wel voor de jeugd kiezen ipv Schone en Poulsen op te stellen. Dan maar spelers die dezelfd fouten maken maar kunnen leren en toekomst hebben.
Die linker kan wel beter meevoetballen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dortmundquote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zijn er voorbeelden van grote clubs die ook zo dramatisch waren als Ajax nudan heb ik een klein beetje hoop voor de toekomst.
Fc Koln, Panathinaikos, Celtic en Feyenoord natuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zijn er voorbeelden van grote clubs die ook zo dramatisch waren als Ajax nudan heb ik een klein beetje hoop voor de toekomst.
Kan hem nog niet plaatsen. Het is geen creatieve middenvelder dus ook niet de opvolger van Chris ( mis jequote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
In welke categorie valt Duarte?
Gewoon geld in die club pompen en dan a la Barca doenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Fc Koln, Panathinaikos, Celtic en Feyenoord natuurlijk
Hij raakt de bal niet eensquote:Op woensdag 25 september 2013 22:40 schreef Gruisman het volgende:
Hoe is dat een geweldige sliding? Hij haalt Anderson neer..
En dan die kale ook echt.. goed gefloten, want ze verdienen het ook
Talent is bij Hoorn en Duarte toch ook ver te zoeken. Ik vind het categorie middelmaat/Schöne.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan hem nog niet plaatsen. Het is geen creatieve middenvelder dus ook niet de opvolger van Chris ( mis je)
Je moet de jeugd de kans geven!!! Geen aankopen!!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gewoon geld in die club pompen en dan a la Barca doen
True, geen spelers die het niveau opkrikken.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Talent is bij Hoorn en Duarte toch ook ver te zoeken. Ik vind het categorie middelmaat/Schöne.
En dan vind ik 3,5 mln veel geld.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
True, geen spelers die het niveau opkrikken.
Weggegooid . Net als vroegerquote:Op woensdag 25 september 2013 22:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dan vind ik 3,5 mln veel geld.
Hij onttrekt zich ook niet aan het niveau hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:45 schreef Mavcovic het volgende:
Siem denkt: "Was ik dit jaar ook maar vertrokken".
Lachenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
Moet ik lachen...huilen? help me?
Vind je het gek na een klaplong, heb je hem wel eens zien ademen in interviews de laatste weken. Die longen zijn nog lang niet goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij onttrekt zich ook niet aan het niveau hoor.
Lachen omdat het zo triest is.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
Moet ik lachen...huilen? help me?
Nou kan er wel om lachen. dit past er wel bijquote:Op woensdag 25 september 2013 22:46 schreef Weston het volgende:
[..]
Als Ajax supporter moet je hier eerder om huilen.
Wordt een lang seizoenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:47 schreef over_hedge het volgende:
Wij zijn Ajax wij zijn de beste.
Genieten van de spanning toch!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
Wat eb een spij at ik in de arena zit...t
Puntjes verspelen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:49 schreef Weston het volgende:
Dit weekend Go Ahead Eagles thuis, altijd lastig
Overmars!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:49 schreef Pedroso het volgende:
Wie gaan we nu de schuld geven nu Vermeer niet mee gedaan heeft ?
Je kan zeggen wat je wilt maar spannend is het wel..quote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
Sterkte man.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
overmarsquote:Op woensdag 25 september 2013 22:49 schreef Pedroso het volgende:
zwaai ffquote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
echt hequote:Op woensdag 25 september 2013 22:49 schreef TLC het volgende:
Thuisspelend nog moeite hebben met FC Volendam![]()
Hoezo? Voor het zelfde geld 30 min extraquote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
over de hele opleiding had ronald de boer hetquote:Op woensdag 25 september 2013 22:50 schreef w00h00 het volgende:
waarom is het echte B-elftal niet opgesteld?
Daar zitten toch 12 of 13 super talenten in.
Hoorn, Schone, Poulsen..kies maar.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:49 schreef Pedroso het volgende:
Wie heeft ze gehaald eigenlijk ?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoorn, Schone, Poulsen..kies maar.
Juist omdat je op automatismen speelt en niet op individuele klasse is het elk seizoen weer moeilijk, de belangrijkste spelers vertrekken steeds. Eriksen was altijd wel een lekkere zekerheid om naar te spelen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:49 schreef marp0 het volgende:
Wat ik gewoon niet snap is dat spelers hun draai niet zo snel kunnen vinden bij dit elftal. Ik bedoel kom op zeg, je bent prof voetballer. Bovendien zie ik helemaal geen automatismen in dit elftal. Is het systeem van Ajax te moeilijk voor deze spelers of zo? Of ligt dit gewoon aan de niveau van de spelers zelf? We zullen geduld moeten hebben, waar blijven die spelers die er gelijk staan als er een vertrekt
Die in dat ene vak he ? die zingen om het zingenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:52 schreef Droathoah het volgende:
Beter dan die lampekappies die je alleen hoort als PSV voor staat.
Van de hoorn is wel een goede keus. Hij kan er echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoorn, Schone, Poulsen..kies maar.
talenten van 14-15 leggen het ook af in zo'n wedstrijdquote:Op woensdag 25 september 2013 22:50 schreef w00h00 het volgende:
waarom is het echte B-elftal niet opgesteld?
Daar zitten toch 12 of 13 super talenten in.
Dat is gewoon een blunder van Ajax. 4 miljoen uitgeven aan een speler die minder is dan iemand uit je eigen jeugd (denswil). Dan ben je lekker bezig.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Van de hoorn is wel een goede keus. Hij kan er echt helemaal niks van.
Nogal ja. Denswil en veltman zijn alle 2 beter.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Weston het volgende:
[..]
Dat is gewoon een blunder van Ajax. 4 miljoen uitgeven aan een speler die minder is dan iemand uit je eigen jeugd (denswil).
Je moet hem eigenlijk vergelijken met Veltman.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Weston het volgende:
[..]
Dat is gewoon een blunder van Ajax. 4 miljoen uitgeven aan een speler die minder is dan iemand uit je eigen jeugd (denswil).
Volgens mij was hij ook om de vage reden gehaald omdat Ajax er altijd van wordt beschuldigd te laat te zijn met aankopen die later voor een mooie prijs van een andere club in NL naar PSV/Feyenoord of een buitenlandse ploeg gaat.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Weston het volgende:
[..]
Ik voel eerder weer een nieuwe onweersbui boven Amsterdam aankomen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef w00h00 het volgende:
Voelen jullie de penalty's ook al aankomen?
Ja, en er maar 2 inschieten!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef w00h00 het volgende:
Alsof de beker een hele grote invloed op het verloop in de competitie heeftquote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
Beter verliest ajax gewoon deze wedstrijd tegen Volendam, want als ajax competitie, beker en CL moet spelen, gaat dat nog loodzwaar worden. en zeker als ze nog 3e worden in de CL poule.
Vraag maar aan THquote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef kurk_droog het volgende:
Hoorn kan niet verdedigen en niet voetballen...wat doet die bij Ajax dan.
Zit in 426quote:
Terecht.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel eerder weer een nieuwe onweersbui boven Amsterdam aankomen.
Die 4 wedstrijdjes iddquote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof de beker een hele grote invloed op het verloop in de competitie heeft.
ik ben al blij als we europees voetbal halenquote:
Hadden beter jong ajax kunnen laten spelen. Die staan hoger.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef Weston het volgende:
Ik vind dat we wel te minachting doen over FC Volendam. Het is wel de nummer 15 van de Jupiler League.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef w00h00 het volgende:
Schijnt goed in de groep te liggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef kurk_droog het volgende:
Hoorn kan niet verdedigen en niet voetballen...wat doet die bij Ajax dan.
Ooh jij was diegene die mij afzeek toen ik dat ook deed.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen bij de aankoop vd Hoorn zet ik mijn vraagtekens.
Klopt. Maar dat is elk jaar rond deze tijd. Staan nog niet zoveel punten achter.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is de Eredivisie, ik weet. Maar het mag wel een stuk beter voor een landskampioen.
I
Maar jij hebt op wel meer dingen kritiek, geloof ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij was diegene die mij afzeek toen ik dat ook deed.
Hij maakte helemaal in het begin een 40-45 opmerkingquote:Op woensdag 25 september 2013 23:00 schreef Adames het volgende:
niet dat het verder wat boeit, maar is die commentator een beetje voor volendam?
Voetbal is wel veel treuriger als de afgelopen jaren in deze periode.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is elk jaar rond deze tijd. Staan nog niet zoveel punten achter.Het valt nog mee
Ajax heeft op dit moment wel een matige selectie, maar zelfs met deze selectie zou je goed voetbal kunnen spelen. Dat de automatismen gelijk wegvallen als er een belangrijke speler vertrekt vind ik te makkelijk gezegd. Als trainer zul je hiervoor toch wel soort van plan b hebben hiervoor. Ik zie dit elftal ook gewoon te veel breien en gewoon geen kansen creëren. Op balbezit spelen is prima, maar dan moet je wel kansen kunnen creëren en dat zie ik gewoon helemaal niet. Spelers die steeds naar binnen lopen, voor eigen succes gaan (Fischer). Ik wordt er gewoon moedeloos van. Toen Eriksen nog speelde werd dit een beetje verdoezelt omdat hij altijd met slimme steekpassen kwam. Dat mis je nu en dan zie je gewoon hoe erg dit team afhankelijk is van bepalende spelers.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Juist omdat je op automatismen speelt en niet op individuele klasse is het elk seizoen weer moeilijk, de belangrijkste spelers vertrekken steeds. Eriksen was altijd wel een lekkere zekerheid om naar te spelen.
Niet dat dat dit goed praat natuurlijk, zelfs met Eriksen was dit vorig jaar al een matige ploeg die door die latere automatismen steeds vrij constant speelde
Dat gevoel kreeg ik ook al een beetje.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:00 schreef Adames het volgende:
niet dat het verder wat boeit, maar is die commentator een beetje voor volendam?
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij maakte helemaal in het begin een 40-45 opmerking
Vind je het gek.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij hebt op wel meer dingen kritiek, geloof ik.
Kansen gehad en te licht bevonden.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe zouden Ozbiliz en Ebecilio zich verhouden tot de huidige voorhoedespelers? Van Ajax dan.
Ozbiliz doet het wel lekker, maar dan op een andere manier.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe zouden Ozbiliz en Ebecilio zich verhouden tot de huidige voorhoedespelers? Van Ajax dan.
Was het ook maar op de een of andere manier blokkeerde hijquote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
Nooit begrepen dat ze die ozbiliz lieten gaan, dat vond ik echt een hele technisch begaafde speler
Lodeiro ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
Nooit begrepen dat ze die ozbiliz lieten gaan, dat vond ik echt een hele technisch begaafde speler
Heeft zijn kansen gehad en niet echt waargemaakt, zowel aan de flanken als even in de spitsquote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef RijstNatie het volgende:
We zitten gewoon met enorm veel 'musampa's/wooter's' opgezadeld. Bij gratie van toppers doen ze goed mee, nu hebben we geen toppers en vallen ze 1 voor 1 uit de mand.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef TIM-846 het volgende:
Het is werkelijk ontluisterend.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, het is wel om te huilen nu. Ik kan het niet ontkennen.
Door, en toon.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
We zitten gewoon met enorm veel 'musampa's/wooter's' opgezadeld. Bij gratie van toppers doen ze goed mee, nu hebben we geen toppers en vallen ze 1 voor 1 uit de mand.
We hebben gelukkig sana nogquote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is werkelijk ontluisterend.
Maar dat krijg je na jaren van die matige aankopen voor 4 miljoen enzo.
Daar moet je het niet op afschuiven, het aankoopbeleid. Eerder de puinhoop voor het klaar hebben staan van opvolgers.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is werkelijk ontluisterend.
Maar dat krijg je na jaren van die matige aankopen voor 4 miljoen enzo.
Tja dan moet je geen slechte spelers kopen hequote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar moet je het niet op afschuiven, het aankoopbeleid. Eerder de puinhoop voor het klaar hebben staan van opvolgers.
Door jarenlang spelers te kopen voor de breedte voor miljoenen ga je niet beter worden. Dan hadden we die betere opvolgers kunnen hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar moet je het niet op afschuiven, het aankoopbeleid. Eerder de puinhoop voor het klaar hebben staan van opvolgers.
Ah, jij bent hun zaakwaarnemer.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
hoesen gol en assist, andersen gol
mijn spelers hebben gewoon randement
Of misschien hadden ze de jeugdopleiding beter moeten organiseren? Veel te laat op de schop gegaan waardoor we nu met een gat zitten.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dan moet je geen slechte spelers kopen he
Opvolgers hoef je niet altijd van buitenaf te halen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door jarenlang spelers te kopen voor de breedte voor miljoenen ga je niet beter worden. Dan hadden we die betere opvolgers kunnen hebben.
Nu maar hopen dat de jeugd zich snel ontwikkeld en zich in het eerste elftal gaan spelen. Dan wil ik dit gepruts wel door de vingers zien.
Waarom koop je dan slechte spelers ipv versterkingen ?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of misschien hadden ze de jeugdopleiding beter moeten organiseren? Veel te laat op de schop gegaan waardoor we nu met een gat zitten.
4-2.
Maar middelmaat kopen voor 4 mln is nooit een goede oplossingquote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of misschien hadden ze de jeugdopleiding beter moeten organiseren? Veel te laat op de schop gegaan waardoor we nu met een gat zitten.
4-2.
Opluchting ondanks het spel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-2.
nee, ik werk bij soren lerby en sjaakquote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah, jij bent hun zaakwaarnemer.
Blijkbaar wel, gezien het niveau.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opvolgers hoef je niet altijd van buitenaf te halen.
Dat is wat ons eerder de das heeft omgedaan vroeger dan 8 miljoen uitgeven aan Suarez en Huntelaar.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar middelmaat kopen voor 4 mln is nooit een goede oplossing
Slechte spelers is jouw mening. Bij het Technisch Hart (waar jij graag op afgeeft) denken ze daar blijkbaar anders over. Dat zijn heus wel mensen met verstand, wat jij niet gelooft. Dat gejank om die absolute versterkingen vind ik maar overdreven. Creatief zijn zonder al dat oeverloze gespendeer, dat kan je veel verder helpen dan zulk PSV-beleid.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom koop je dan slechte spelers ipv versterkingen ?
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechte spelers is jouw mening. Bij het Technisch Hart (waar jij graag op afgeeft) denken ze daar blijkbaar anders over. Dat zijn heus wel mensen met verstand, wat jij niet gelooft. Dat gejank om die absolute versterkingen vind ik maar overdreven. Creatief zijn zonder al dat oeverloze gespendeer, dat kan je veel verder helpen dan zulk PSV-beleid.
80quote:Op woensdag 25 september 2013 23:12 schreef Catch22- het volgende:
Maar je kan geen 50 miljoen op de bank hebben en het tegelijk moeilijk hebben tegen volendam.
hadden ze toen al kleurenfotos joh?quote:
Zonder Suarez & Huntelaar zijn we toch kampioen geworden, met die spelers niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wat ons eerder de das heeft omgedaan vroeger dan 8 miljoen uitgeven aan Suarez en Huntelaar.
Zo creatief vind ik het niet hoor. Duarte en vd Hoorn kon iedereen halen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechte spelers is jouw mening. Bij het Technisch Hart (waar jij graag op afgeeft) denken ze daar blijkbaar anders over. Dat zijn heus wel mensen met verstand, wat jij niet gelooft. Dat gejank om die absolute versterkingen vind ik maar overdreven. Creatief zijn zonder al dat oeverloze gespendeer, dat kan je veel verder helpen dan zulk PSV-beleid.
Het beleid bij PSV heeft ze geen windeieren gelegd.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
50 miljoen op de bank?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:12 schreef Catch22- het volgende:
Maar je kan geen 50 miljoen op de bank hebben en het tegelijk moeilijk hebben tegen volendam.
Tja je ziet wat je ziet he. Ik geloof wel in hun jeugdplan maar niet in hun aankoopbeleid . Maar goed je mag geen kritiek leveren op de herenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik niet jouw mening volg, arme ziel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
iig veel geldquote:
Ja goed argument. Als die er nu bij zouden zijn , zouden we echt afzwakken.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Suarez & Huntelaar zijn we toch kampioen geworden, met die spelers niet.
Iets met Martin Jol en alle ballen op...
Ja leuk, maar die spelers waren wel een versterking voor Ajax. En dat betekent dat kwaliteit geld kost. En Frank zal daar best wat leuks van kunnen maken.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Suarez & Huntelaar zijn we toch kampioen geworden, met die spelers niet.
Iets met Martin Jol en alle ballen op...
Dit. Overmars heeft grote gokken genomen door voor weinig geld vervangers aan te trekken waarvan hij hoopt dat deze zullen slagen. Dit is gewoon slecht beleid waar niet is nagedacht naar het niveau waar Ajax naartoe wilt. Ik wil niet zeggen dat van der Hoorn en Duarte al gefaald hebben, maar je weet gewoon dat deze spelers niet het niveau hebben waar Ajax naar streeft.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar middelmaat kopen voor 4 mln is nooit een goede oplossing
Wat had jij dan gewild?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo creatief vind ik het niet hoor. Duarte en vd Hoorn kon iedereen halen.
Wat dacht je van een goede middenvelder.quote:
Alleen schulden, privéproblemen en gerommel op de voorgrond.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Het beleid bij PSV heeft ze geen windeieren gelegd.
Jij vindt het overdreven om, als je het geld hebt, goede spelers te halen? Jij ziet liever een zwak Ajax zoals nu dan een sterk Ajax?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik niet jouw mening volg, arme ziel.
Afgelopen zondag slachtte die alles en iedereen nog afquote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij vindt het overdreven om, als je het geld hebt, goede spelers te halen? Jij ziet liever een zwak Ajax zoals nu dan een sterk Ajax?
Huntelaar heeft hier niks te zoeken, tenenkrommende zwakke aanname ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar die spelers waren wel een versterking voor Ajax. En dat betekent dat kwaliteit geld kost. En Frank zal daar best wat leuks van kunnen maken.
en Dordrecht..quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef Catch22- het volgende:
Vergeten we niet dat we de laatste jaren ook met moeite van noordwijk, agovv etc wonnen in de beker ?
Omdat het project pas anderhalf jaar bezig is. Ik heb het al eerder gezegd, hier loopt alleen maar volk rond dat totaal geen geduld heeft. Deal er nou eens mee dat niet alles op een tempo gaat dat je binnen 3 jaar de Champions League in handen hebt.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja je ziet wat je ziet he. Ik geloof wel in hun jeugdplan maar niet in hun aankoopbeleid . Maar goed je mag geen kritiek leveren op de heren
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef PSV1990- het volgende:
Ajax is echt waardeloos man nie normaal haha
Verbeterde versie van Siggie.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Huntelaar heeft hier niks te zoeken, tenenkrommende zwakke aanname ook.
Je snapt mijn punt dus niet, maar je snapt wel meer niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja goed argument. Als die er nu bij zouden zijn , zouden we echt afzwakken.
Met alleen jeugd red je het ook niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het project pas anderhalf jaar bezig is. Ik heb het al eerder gezegd, hier loopt alleen maar volk rond dat totaal geen geduld heeft. Deal er nou eens mee dat niet alles op een tempo gaat dat je binnen 3 jaar de Champions League in handen hebt.
Mooi . Maar ga dan geen slechte spelers kopenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het project pas anderhalf jaar bezig is. Ik heb het al eerder gezegd, hier loopt alleen maar volk rond dat totaal geen geduld heeft. Deal er nou eens mee dat niet alles op een tempo gaat dat je binnen 3 jaar de Champions League in handen hebt.
Jij weer.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef PSV1990- het volgende:
Ajax is echt waardeloos man niet normaal haha
welke wedstrijd heb jij gezien dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef PSV1990- het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef PSV1990- het volgende:
Nee, ik denk gewoon wat stappen meer vooruit dan jij.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt dus niet, maar je snapt wel meer niet.
Liever voor Ajax die tering slecht is dan een zielloze, identiteitloze en vieze tering club als Psv te zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef PSV1990- het volgende:
Als die spelers een versterking voor Ajax waren, hadden we al 10 kampioenschappen gehad. Alleen extra geld. Leuk die spelers, maar het heeft ons geen steek verder geholpen. Alleen dat Ajax rijk is geworden door clubs die aan impulsaankopen doen, en daarna de carriére van de speler vernietigen. Behalve die van Vertonghen, Suarez en Eriksen dan.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar die spelers waren wel een versterking voor Ajax. En dat betekent dat kwaliteit geld kost. En Frank zal daar best wat leuks van kunnen maken.
Leg mij eens uit hoe geld investeren in de jeugdopleiding ervoor zorgt dat jongens met geboren talent binnenkomen?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd dat ''als'' gelul, ben je wel dol op hé.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:14 schreef TIM-846 het volgende:
Cillessen zijn avontuur was dit jaar snel voorbij geweest als ze hadden verloren
Tegen Volendam thuis ,netjes hahahaquote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
welke wedstrijd heb jij gezien dan?ajax hele wedstrijd gedomineerd domme dwaas
Die kan je zelf ook hebben in de persoon van Andersen of Fischer.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een goede middenvelder.
Die binnen paar jaar weer worden weg gekocht. Eriksen is over 2/3 jaar 3 keer zoveel waard.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met alleen jeugd red je het ook niet.
Dat was geen moeilijke aangezien heel Europa achter hem aan zatquote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede spelers gescout. Zoals Zlatan in het verleden enzo.
Als je gelijk 1 klassspeler haalt, gaat het er imo gelijk op lijken dat het hele spel afhankelijk wordt van die speler. Leuk dat je dan die speler voor 33 miljoen verkocht, maar je moet wel weer opnieuw beginnenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij vindt het overdreven om, als je het geld hebt, goede spelers te halen? Jij ziet liever een zwak Ajax zoals nu dan een sterk Ajax?
Hahahahha ja dat dachten ze tegen PSV ook zeker. Maar Volendam had toch echt de beste kansenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
welke wedstrijd heb jij gezien dan?ajax hele wedstrijd gedomineerd domme dwaas
Heeft het prima gedaan bij Ajax. En is met veel winst verkocht.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Huntelaar heeft hier niks te zoeken, tenenkrommende zwakke aanname ook.
Feit is dat jou clubbie net zo waardeloos heeft gespeeld als Ajax vandaag. Terug naar je eigen topic, doei.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw moeder is ook waardeloos.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef PSV1990- het volgende:
goed scouten misschien? de hele scouting is ook gereorganiseerdquote:Op woensdag 25 september 2013 23:18 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe geld investeren in de jeugdopleiding ervoor zorgt dat jongens met geboren talent binnenkomen?
Sure, van een matige voetballer kan je een redelijke maken, maar het is echt niet alsof die "Cruyff filosofie" de Van Persies, Messi's en CR7's van deze wereld doet ontstaan.
Daar is maar één factor belangrijk in. Geluk.
Die CL haal je toch niet. En als je het geld toch hebt, gebruik het dan. Anders kan je net zo goed geen geld hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook wat spelers van buitenaf gehaald.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met alleen jeugd red je het ook niet.
Oooooo, dus de huidige filosofie. Jongens van 16 kopen en zeggen dat het eigen jeugd is.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
goed scouten misschien? de hele scouting is ook gereorganiseerd
En later blijken jouw stappen aan de verkeerde afslag te staan, mark my words.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ik denk gewoon wat stappen meer vooruit dan jij.
Dat is onzin natuurlijk. De Ajax-opleiding staat nog steeds goed aangeschreven en talenten die niet gelijk voor het grote geld kiezen, maar voor een goede carriere komen nog steeds graag naar Ajax.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:20 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Ja, de Zlatan-talenten van de 21e eeuw kiezen voor Ajax.
Water is droog.
Computers hebben de wereld niet gerevolutionaliseerd.
De Tweede Wereldoorlog is nooit gebeurd.
och jemig daar is tom weerquote:Op woensdag 25 september 2013 23:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahahha ja dat dachten ze tegen PSV ook zeker. Maar Volendam had toch echt de beste kansen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, met één goede speler erbij wordt het meteen alle ballen op die speler. Wat dacht je van 2 goede verdedigers halen, een goede CVM en een goede aanvaller, ipv een één goede spits. Jij denkt meteen dat geld investeren alleen gaat om één goede spits te halen, dat is bs.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je gelijk 1 klassspeler haalt, gaat het er imo gelijk op lijken dat het hele spel afhankelijk wordt van die speler. Leuk dat je dan die speler voor 33 miljoen verkocht, maar je moet wel weer opnieuw beginnen
Fischer is totaal geen middenvelder.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan je zelf ook hebben in de persoon van Andersen of Fischer.
TOM PSV JONGUH.quote:
Wedden van niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahahha ja dat dachten ze tegen PSV ook zeker. Maar Volendam had toch echt de beste kansen![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, die steken er wekelijks bovenuit inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan je zelf ook hebben in de persoon van Andersen of Fischer.
wie zegt dat dat eigen jeugd is?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:21 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Oooooo, dus de huidige filosofie. Jongens van 16 kopen en zeggen dat het eigen jeugd is.
Jaaaaaaaa......... Ik snap hem nu.
Ze gaan de Arena kopenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die CL haal je toch niet. En als je het geld toch hebt, gebruik het dan. Anders kan je net zo goed geen geld hebben.
Ja, zoals mijn gezeik over de verdediging en over middelmaat als schone voor het seizoen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En later blijken jouw stappen aan de verkeerde afslag te staan, mark my words.
Oké HMF.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:20 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Ja, de Zlatan-talenten van de 21e eeuw kiezen voor Ajax.
Water is droog.
Computers hebben de wereld niet gerevolutionaliseerd.
De Tweede Wereldoorlog is nooit gebeurd.
Zelfs middelmatige talenten uit Groningen kiezen voor Barcelona in plaats van Ajax. Ga toch weg man. Niemand zit te wachten op Ajax. Ja, de Eriksens van deze wereld, niet de Zlatans van deze wereld.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:21 schreef debeterebob het volgende:
Dat is onzin natuurlijk. De Ajax-opleiding staat nog steeds goed aangeschreven en talenten die niet gelijk voor het grote geld kiezen, maar voor een goede carriere komen nog steeds graag naar Ajax.
Zo is het. Eensch.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb genoeg in deze wedstrijd gezien waarop kan worden voortgebouwd. Ook mooi om te zien dat als Ajax ook maar even aanzet er gelijk 3 goals vallen binnen 10 minuten.
Wat gaat er nu ook op de schop?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tom, kan jij ook even naar een ander district gaan, rare gast.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
natuurlijk, 70 minuten gedomineerd tegen psvquote:Op woensdag 25 september 2013 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je ook zo genoten zondag j0rdiiii
Wanneer ga je je UI veranderen?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je ook zo genoten zondag j0rdiiii
Mwa, het is meer dat Ajax nu iets eerder in hun carriere ligt en dat daardoor de spelers van Ajax iets minder goed zijn gemiddeld, maar het is niet dat talenten niet naar Ajax willen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Zelfs middelmatige talenten uit Groningen kiezen voor Barcelona in plaats van Ajax. Ga toch weg man. Niemand zit te wachten op Ajax. Ja, de Eriksens van deze wereld, niet de Zlatans van deze wereld.
Daar zit een niveauverschil van 40-45 tussene.
Lekker is dat he. Balletje rondtikken op het middenveld, maar zelf bijna geen kans krijgen. Mooi spelletje van Ajaxquote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
natuurlijk, 70 minuten gedomineerd tegen psv
daarom heeft noa lang feyenoord ook ingeruild voor ajax zeker?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Zelfs middelmatige talenten uit Groningen kiezen voor Barcelona in plaats van Ajax. Ga toch weg man. Niemand zit te wachten op Ajax. Ja, de Eriksens van deze wereld, niet de Zlatans van deze wereld.
Mag ik een hulplijn inzetten?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gaat er nu ook op de schop?
A. Scoutingsbeleid
B. Het veld
C. De Arena?
In de voorgaande jaren is gebleken dat het hele team rond 1 speler wordt gebouwd. Dat is mijn punt.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, met één goede speler erbij wordt het meteen alle ballen op die speler. Wat dacht je van 2 goede verdedigers halen, een goede CVM en een goede aanvaller, ipv een één goede spits. Jij denkt meteen dat geld investeren alleen gaat om één goede spits te halen, dat is bs.
Heb het over jou. Dadelijk zit je weer in een diep dal. Wil je ook niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wordt depressief van wedden?
Leuke grappen, elke keer weerquote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Daarh eb jij hem nog nooit zien spelen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer is totaal geen middenvelder.
matige trollquote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Overigens wel jammer dat Ajax heeft kunnen stunten vanavond.
De CL halen gaat nooit lukken. Je kan een miljard pompen in de jeugdopleiding, dan nog is het een kwestie van jongens binnenkrijgen met aangeboren talent. Dat is simpelweg niet erin te 'trainen', dat is iets wat aan komt waaien.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent vooruitstrevend?
Oké.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent vooruitstrevend?
Jou neem ik niet meer serieus.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, die steken er wekelijks bovenuit inderdaad.
blijkbaar zo mooi dat brands en cocu met een heel masterplan op de proppen kwamen om het tot in de puntjes te kopierenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker is dat he. Balletje rondtikken op het middenveld, maar zelf bijna geen kans krijgen. Mooi spelletje van Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |