SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Dan vermeer de penalty killer er in!quote:
Dat jochie bij NAC...Sarpong heet die geloof ik.. dat is ook een goeie jongenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:27 schreef Mavcovic het volgende:
Bij Roda JC speelt nog wel een goeie middenvelder. Donald heet ie.
Poepon wellicht? We hebben immers een topspits nodigquote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Flikker op met je Sarpong en Donald
Te duur waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Poepon wellicht? We hebben immers een topspits nodig
Kost geld , volgens mij is Brutil Hose goedkoperquote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Poepon wellicht? We hebben immers een topspits nodig
Verdommequote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik dacht even dat die linker Vermeer was
Als dat zo was had die de beker losgelatenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
was hij maar zo langquote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Urzaizquote:Op woensdag 25 september 2013 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jullie hebben een type Mariano Bombarda nodig als breekijzer.
Er is geen plan-B bij dat Ajax.
Tuurlijk wel. Alle ballen op Fischerquote:Op woensdag 25 september 2013 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jullie hebben een type Mariano Bombarda nodig als breekijzer.
Er is geen plan-B bij dat Ajax.
In welke categorie valt Duarte?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef kurk_droog het volgende:
Geen aankopen vind ik niet zo heel erg trouwens maar dan moet je wel voor de jeugd kiezen ipv Schone en Poulsen op te stellen. Dan maar spelers die dezelfd fouten maken maar kunnen leren en toekomst hebben.
Die linker kan wel beter meevoetballen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dortmundquote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zijn er voorbeelden van grote clubs die ook zo dramatisch waren als Ajax nudan heb ik een klein beetje hoop voor de toekomst.
Fc Koln, Panathinaikos, Celtic en Feyenoord natuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zijn er voorbeelden van grote clubs die ook zo dramatisch waren als Ajax nudan heb ik een klein beetje hoop voor de toekomst.
Kan hem nog niet plaatsen. Het is geen creatieve middenvelder dus ook niet de opvolger van Chris ( mis jequote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
In welke categorie valt Duarte?
Gewoon geld in die club pompen en dan a la Barca doenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Fc Koln, Panathinaikos, Celtic en Feyenoord natuurlijk
Hij raakt de bal niet eensquote:Op woensdag 25 september 2013 22:40 schreef Gruisman het volgende:
Hoe is dat een geweldige sliding? Hij haalt Anderson neer..
En dan die kale ook echt.. goed gefloten, want ze verdienen het ook
Talent is bij Hoorn en Duarte toch ook ver te zoeken. Ik vind het categorie middelmaat/Schöne.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan hem nog niet plaatsen. Het is geen creatieve middenvelder dus ook niet de opvolger van Chris ( mis je)
Je moet de jeugd de kans geven!!! Geen aankopen!!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gewoon geld in die club pompen en dan a la Barca doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |