wat is dat voor hoax dan? Helemaal gemist. Google helpt ook niet inderdaad, op die zoekterm vind ik niets bijzondersquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:56 schreef Holyme het volgende:
Voor het geval dat iemand twijfelt, die hele blue waffle is een hoax(gelukkig maar
)
Lucky youquote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat is dat voor hoax dan? Helemaal gemist. Google helpt ook niet inderdaad, op die zoekterm vind ik niets bijzonders
Hier moet ik het voorbeeldplaatje bij zienquote:
Ik weet niet waarom maar ik vind ´m dope.quote:
seriously?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:54 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik vind ´m dope.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik zocht op ogen en kruizen maar niks gevonden...
Wat ik wel vond pas helemaal niet in dit topic maar toch ff geplaatst!!! WAUW!!!
[ afbeelding ]
Voor meer fantastisch mooie tattoo's: https://www.facebook.com/(...)tion=profile_browserquote:
Ik vind het ook wel wat hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:54 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik vind ´m dope.
Misschien dat de slang wat strakker kon, maar dit is natuurlijk bedoeling geweest. Derhalve geen verneukte tattoo.quote:
vertel, wat is het...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook. Nu ben ik een beetje misselijk
Ik wil er niet over pratenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:55 schreef Take2 het volgende:
[..]
vertel, wat is het...
Ik durf niet meer te googlen![]()
Ik ben eigenlijk wel blij dat dat stickers zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 14:05 schreef raptorix het volgende:
Die eerste foto in OP zijn geen tatoos maar stickers, was er benieuwd naar en via Reddit bleek dit een fan te zijn op een festalival die voor de band "Fucked up" kwam.
En dan ook nog bij zo een lekker dingquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat dat stickers zijnJe zal dat maar echt hebben laten tatoeëren.
kind?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:23 schreef Take2 het volgende:
Moeilijk te beoordelen zo, misschien is het gewoon een uitzonderlijk lelijk kind
Ik denk spontaan uit het treiterliedje van agent 327: "Denk altijd met liefde aan je moeder, die jou nooit kwaad heeft gedaan".quote:Op maandag 12 januari 2015 08:23 schreef Take2 het volgende:
Moeilijk te beoordelen zo, misschien is het gewoon een uitzonderlijk lelijk kind
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:20 schreef Isegrim het volgende:
Die vind ik eigenlijk wel heel erg gaaf!
Holy shit wat tof.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:28 schreef Mylene het volgende:
In Utopia is het nu ook mogelijk om een tattoo te laten zetten. Bewoners Laura en Joey hebben de afgelopen tijd hard geoefend en gewerkt om dit mogelijk te maken in het succesvolle televisieprogramma. Zo kregen ze les van de zoon van Tattoo Bob en Martin van American-x tattoo. De vergunning om te mogen tatoeëren en piercen hebben ze ook in huis.
Afgelopen dinsdag was het dan zo ver. Laura mocht als eerste. Zie hier hoe zij het er vanaf heeft gebracht. Ze schoot uit bij de F en de lus van L is ook mislukt. Bij een meisje van 17 met toestemming van haar moeder en die ook aanwezig was. De tattoo is later wel, zo ver als het ging, bijgewerkt door een pro die ook aanwezig is.
[ afbeelding ]
Laura en ook Joey mogen de komende tijd nog volop oefenen want er zijn vele aanmeldingen van mensen die een tattoo willen laten zetten in Utopia.
Ik weet niet hoeveel zonen Bob heeft maar Ralph zet strakke tattoo'squote:Op woensdag 11 februari 2015 22:26 schreef Mgolovic het volgende:
Het werk van de zoon van tattoo Bob ken ik niet echt (zijn vader hoort niet bepaald bij de top), maar Martin maakt behoorlijk beroerde werken in mijn ogen. Met zo'n leraren kun je, zeker in zo'n korte tijd, van de leerlingen weinig verwachten.
Godsallejezus wat een broddelwerk!quote:Op zondag 15 februari 2015 12:04 schreef Mylene het volgende:
Laura uit Utopia heeft weer een tattoo gezet. De ene naam is weggewerkt en de nieuwe staat eronder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het resultaat vinden ze heel mooi.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Joey heeft het superstrak gezet, zegt LauraB![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |