vertel, wat is het...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook. Nu ben ik een beetje misselijk
Ik wil er niet over pratenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:55 schreef Take2 het volgende:
[..]
vertel, wat is het...
Ik durf niet meer te googlen![]()
Ik ben eigenlijk wel blij dat dat stickers zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 14:05 schreef raptorix het volgende:
Die eerste foto in OP zijn geen tatoos maar stickers, was er benieuwd naar en via Reddit bleek dit een fan te zijn op een festalival die voor de band "Fucked up" kwam.
En dan ook nog bij zo een lekker dingquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat dat stickers zijnJe zal dat maar echt hebben laten tatoeėren.
kind?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:23 schreef Take2 het volgende:
Moeilijk te beoordelen zo, misschien is het gewoon een uitzonderlijk lelijk kind
Ik denk spontaan uit het treiterliedje van agent 327: "Denk altijd met liefde aan je moeder, die jou nooit kwaad heeft gedaan".quote:Op maandag 12 januari 2015 08:23 schreef Take2 het volgende:
Moeilijk te beoordelen zo, misschien is het gewoon een uitzonderlijk lelijk kind
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:20 schreef Isegrim het volgende:
Die vind ik eigenlijk wel heel erg gaaf!
Holy shit wat tof.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:28 schreef Mylene het volgende:
In Utopia is het nu ook mogelijk om een tattoo te laten zetten. Bewoners Laura en Joey hebben de afgelopen tijd hard geoefend en gewerkt om dit mogelijk te maken in het succesvolle televisieprogramma. Zo kregen ze les van de zoon van Tattoo Bob en Martin van American-x tattoo. De vergunning om te mogen tatoeėren en piercen hebben ze ook in huis.
Afgelopen dinsdag was het dan zo ver. Laura mocht als eerste. Zie hier hoe zij het er vanaf heeft gebracht. Ze schoot uit bij de F en de lus van L is ook mislukt. Bij een meisje van 17 met toestemming van haar moeder en die ook aanwezig was. De tattoo is later wel, zo ver als het ging, bijgewerkt door een pro die ook aanwezig is.
[ afbeelding ]
Laura en ook Joey mogen de komende tijd nog volop oefenen want er zijn vele aanmeldingen van mensen die een tattoo willen laten zetten in Utopia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |