Niet te vergelijken, vind ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waaorm is dat relevant?Als je iemand naar beneden trekt bij een corner, terwijl die man nooit bij de bal had gekund is het toch ook een pingel?
Rare jongen.
Uh, oke.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, vind ik.
Perfect te vergelijken.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, het is een "vinden" probleem.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kale kan nog niet eens een bal over 5 meter passenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Van Halst vindt het een penalty, dus het is een penalty. Deal with it.
Als de keeper niet uit was komen glijden had Arias de bal gewoon gehad inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de botsing er niet was geweest, had Arias de bal dan wel binnengehouden?
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als de keeper niet uit was komen glijden had Arias de bal gewoon gehad inderdaad.
Ik was ervan overtuigd dat het een penalty was, tot Lambiek dit ook vond.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Van Halst vindt het een penalty, dus het is een penalty. Deal with it.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef roislecxe het volgende:
Ik als vegetarier vind vandaag frikandelbroodjes toch wel goddelijk, heb ik toch nog net op tijd de pingel kunnen zien O
Dan komen de twijfels weer.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was ervan overtuigd dat het een penalty was, tot Lambiek dit ook vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |