Ja, klopt helemaal.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uit een penalty op 2-1 op slag van rust.
Omdat mensen van FOX zeggen dat het wel terecht isquote:Op woensdag 25 september 2013 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
Onterechte strafschop - Ajacied422
Ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat mensen van FOK! zeggen dat het wel terecht is?
Pannenkoek modus: goals uit dode spelmomenten tellen eigenlijk niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uit een penalty op 2-1 op slag van rust.
[..]
Omdat mensen van FOX zeggen dat het wel terecht is?
[..]
Omdat mensen van FOX zeggen dat het wel terecht is?
Goed argument, je ziet de beelden toch!!!!! Ja, maar ik vind van niet, want je ziet de beelden toch!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk man, je ziet de beelden toch.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed argument, je ziet de beelden toch!!!!! Ja, maar ik vind van niet, want je ziet de beelden toch!!!!!!!!!!!!
Arias kon onmogelijk de bal binnen houden, zie ik op de beelden. Ik vind het dus geen penalty. Eerder een knullige botsing nadat Arias de bal dom ver voor zich uitspeelt
Ik denk dat 'Mad?' nu wel van toepassing is. Wat jij GGMM?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed argument, je ziet de beelden toch!!!!! Ja, maar ik vind van niet, want je ziet de beelden toch!!!!!!!!!!!!
Arias kon onmogelijk de bal binnen houden, zie ik op de beelden. Ik vind het dus geen penalty. Eerder een knullige botsing nadat Arias de bal dom ver voor zich uitspeelt
Ah, dus volgens jou kunnen overtredingen alleen plaatsvinden als de bal in de buurt is cq de bal niet op de weg is uit te rollen?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Arias kon onmogelijk de bal binnen houden, zie ik op de beelden. Ik vind het dus geen penalty.
Nu zou hij terecht zijn, ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat 'Mad?' nu wel van toepassing is. Wat jij GGMM?
Het zit diep.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat 'Mad?' nu wel van toepassing is. Wat jij GGMM?
Als de botsing er niet was geweest, had Arias de bal dan wel binnengehouden?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dus volgens jou kunnen overtredingen alleen plaatsvinden als de bal in de buurt is cq de bal niet op de weg is uit te rollen?
[..]
Nu zou hij terecht zijn, ja.
Mad?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waaorm is dat relevant?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de botsing er niet was geweest, had Arias de bal dan wel binnengehouden?
Niet te vergelijken, vind ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waaorm is dat relevant?Als je iemand naar beneden trekt bij een corner, terwijl die man nooit bij de bal had gekund is het toch ook een pingel?
Rare jongen.
Uh, oke.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, vind ik.
Perfect te vergelijken.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, het is een "vinden" probleem.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kale kan nog niet eens een bal over 5 meter passenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Van Halst vindt het een penalty, dus het is een penalty. Deal with it.
Als de keeper niet uit was komen glijden had Arias de bal gewoon gehad inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de botsing er niet was geweest, had Arias de bal dan wel binnengehouden?
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als de keeper niet uit was komen glijden had Arias de bal gewoon gehad inderdaad.
Ik was ervan overtuigd dat het een penalty was, tot Lambiek dit ook vond.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Van Halst vindt het een penalty, dus het is een penalty. Deal with it.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef roislecxe het volgende:
Ik als vegetarier vind vandaag frikandelbroodjes toch wel goddelijk, heb ik toch nog net op tijd de pingel kunnen zien O
Dan komen de twijfels weer.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was ervan overtuigd dat het een penalty was, tot Lambiek dit ook vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |