Ik kende haar ook niet. Maar Ellen ten Damme blijkbaar.quote:
Idd stekker eruit en niemand die er naar kraaitquote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom die BN'er-carrousel genaamd de Publieke Omroep nog in leven wordt gehouden.
Toen had ze idd een goed album uitgebracht. Leek qua muziekstijl een beetje op PJ Harvey. Die Nederlandstalige liedjes die ze later ging uitbrengen vind ik niet zo. Jammer; ze heeft de potentie om iets anders te doen dan Nick & Simon en Glennis Grace, maar uiteindelijk gaat ze wel toch teveel die richting in.quote:
Dit dus iddquote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom die BN'er-carrousel genaamd de Publieke Omroep nog in leven wordt gehouden.
keer 19201298390213quote:
Arie is tof.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:46 schreef changed.by.joy het volgende:
een ekster dan nog, kutbeesten
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef BasEnAad het volgende:
Nog meer proletarisch gebrul?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idd stekker eruit en niemand die er naar kraait
Want? Onzin uitgaven zijn onzinquote:Op woensdag 25 september 2013 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nog meer proletarisch gebrul?
Veel plezier met al je THE VOICE kloons.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want? Onzin uitgaven zijn onzin![]()
Nachtwakersstaat voor life
Ik kijk toch geen tvquote:Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Veel plezier met al je THE VOICE kloons.
Moet je wel door een oerwoud heen gok ikquote:Op woensdag 25 september 2013 19:06 schreef hoink581 het volgende:
Ellen ten Damme is zeker nog wel penetreerbaar.
Ach, lekker retro zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Moet je wel door een oerwoud heen gok ik
De mening van anderen op deze manier wegzetten is anders ook behoorlijk typisch.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nog meer proletarisch gebrul?
Al is het een treffende kant-tekening bij de manier waarop je je mening verkondigt.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De mening van anderen op deze manier wegzetten is anders ook behoorlijk typisch.
Deze film?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze speelde ook in zo'n vage film met zo'n man die haar telkens zit te begluren vanuit z'n auto
Lekkere benen en billenquote:Op donderdag 26 september 2013 09:27 schreef very het volgende:
Onterechte klacht, want lekker wijf
[ afbeelding ]
mooi gezichtje van naturequote:Op donderdag 26 september 2013 09:27 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Net zoals Ellen dus. Die laat zich ook door iedereen aaien.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Arie is tof.
Bleef gewoon op haar schouder zitten en liet zich door iedereen aaien enzo.
Alleen niet zo'n happy hardcore fan blijkbaar.
Dit.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:27 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:44 schreef Hier het volgende:
[..]
Net zoals Ellen dus. Die laat zich ook door iedereen aaien.
Wat een aandachtsgeile hoer is het ook.
Niets mis meequote:Op donderdag 26 september 2013 10:52 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Hoezo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ellen Ten Damme was in haar hoogtijdagen(jong) het slag waar ik op school mee date.quote:
Cirque Stiletto?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ellen Ten Damme was in haar hoogtijdagen(jong) het slag waar ik op school mee date.
Strak lichaam,heerlijk koppie en straalde een en al sex uit. Kon je mee voor de dag komen.
Nu teert ze teveel op haar verleden en weet ze van gekheid niet meer wat te doen om in "the picture" te blijven.
Een artiest moet kunst afleveren en niet de aandachtshoer uithangen om hun boterham te verdienen. Maar ja, dit zeggen klinkt abnormaal in een moralistisch losgeslagen maatschappij.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:35 schreef very het volgende:
[..]
Cirque Stiletto?
Komt op mij niet echt over als een laatste stuiptrekking of zo.
Ze doet nog genoeg, en in de picture blijven is altijd goed voor een artiest....duh
Ze levert kunst af. Ik kan Cirque Stiletto erg aanraden. Dat ze een beetje apart is en met een ekster op pad gaat dat getuigd misschien van een ietswat vreemde geest, maar dat is bij een artiest wel vaker het geval. Om dan gelijk te roepen dat ze aan het aandachthoeren is vind ik daarom ook een beetje overdreven.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:40 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Een artiest moet kunst afleveren en niet de aandachtshoer uithangen om hun boterham te verdienen. Maar ja, dit zeggen klinkt abnormaal in een moralistisch losgeslagen maatschappij.
Cirque Stiletto, Ellen ten Dam in een vrolijke familieshow.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:46 schreef very het volgende:
[..]
Ze levert kunst af. Ik kan Cirque Stiletto erg aanraden. Dat ze een beetje apart is en met een ekster op pad gaat dat getuigd misschien van een ietswat vreemde geest, maar dat is bij een artiest wel vaker het geval. Om dan gelijk te roepen dat ze aan het aandachthoeren is vind ik daarom ook een beetje overdreven.
Bij kunst wil ik ontroerd worden van blijdschap, woede of iets wat prachtig is. Gaan zingen met tape op je tieten, je laten fotograferen op het toilet een jaar lang of een kuffer opnemen en gaan zingen terwijl je een handstand doet, is nogal gericht op de aandacht.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:46 schreef very het volgende:
[..]
Ze levert kunst af. Ik kan Cirque Stiletto erg aanraden. Dat ze een beetje apart is en met een ekster op pad gaat dat getuigd misschien van een ietswat vreemde geest, maar dat is bij een artiest wel vaker het geval. Om dan gelijk te roepen dat ze aan het aandachthoeren is vind ik daarom ook een beetje overdreven.
Want familieshows moeten christelijk preuts zijn ofzo?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:48 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Cirque Stiletto, Ellen ten Dam in een vrolijke familieshow.
[ afbeelding ]
Hmm..
tja...dan nog: lekker wijf, dus boeiequote:Op donderdag 26 september 2013 11:49 schreef Hier het volgende:
[..]
Bij kunst wil ik ontroerd worden van blijdschap, woede of iets wat prachtig is. Gaan zingen met tape op je tieten, je laten fotograferen op het toilet een jaar lang of een kuffer opnemen en gaan zingen terwijl je een handstand doet, is nogal gericht op de aandacht.
Laat ik op een woonboot gaan wonen en een ekster mee nemen naar de Albert Heijn.
GTFO
46 jaar man. Die heeft meer lullen in d'r gehad dan de hoeveelheid Amsterdammertjes die in onze hoofdstad staan.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:52 schreef very het volgende:
[..]
Want familieshows moeten christelijk preuts zijn ofzo?
[..]
tja...dan nog: lekker wijf, dus boeie
Ze is lesbischquote:Op donderdag 26 september 2013 11:56 schreef Hier het volgende:
[..]
46 jaar man. Die heeft meer lullen in d'r gehad dan de hoeveelheid Amsterdammertjes die in onze hoofdstad staan.
Vraag me af waar de grens ligt, wie weet binnen een paar jaar, steken ze gewoon openbaar een micro in hun kut. Gewoon omdat het kan. Een beetje seks op het podium? Waarom niet, ben je preuts ofzo? Iedereen doet het. Het is leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:52 schreef very het volgende:
[..]
Want familieshows moeten christelijk preuts zijn ofzo?
[..]
tja...dan nog: lekker wijf, dus boeie
Jij bent een man van uitersten, of niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:57 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Vraag me af waar de grens ligt, wie weet binnen een paar jaar, steken ze gewoon openbaar een micro in hun kut. Gewoon omdat het kan. Een beetje seks op het podium? Waarom niet, ben je preuts ofzo? Iedereen doet het. Het is leuk.
Kunnen ze ook openbaar kinderen verkrachten en hun keel oversnijden, het is leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:58 schreef very het volgende:
[..]
Jij bent een man van uitersten, of niet?
quote:Op donderdag 26 september 2013 11:59 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Kunnen ze ook openbaar kinderen verkrachten en hun keel oversnijden, het is leuk.
http://radio.nl/781357/el(...)elatie-met-fotograafquote:Op donderdag 26 september 2013 11:57 schreef very het volgende:
[..]
Ze is lesbisch
En met 46 jaar er nog zo uitzien, dat is al een kunst op zich.
Ze heeft tegen me gelogen!quote:Op donderdag 26 september 2013 12:01 schreef Hier het volgende:
[..]
http://radio.nl/781357/el(...)elatie-met-fotograaf
Heeft wel gewerkt. Ik heb vaak gefapt op het beeld in mijn hoofd dat zij ligt te scharen met Angelina Joliequote:Op donderdag 26 september 2013 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat was een fase, of een manier om opnieuw aandacht te krijgen.
Ja goede. Wel Angelina Jolie in Girl Interrupted want daar heeft ze zo'n geile psycho blik die hele filmquote:Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef very het volgende:
[..]
Heeft wel gewerkt. Ik heb vaak gefapt op het beeld in mijn hoofd dat zij ligt te scharen met Angelina Jolie
Ze moest een tijd geleden in de media heel hard roepen dat ze lesbisch was. Kreeg ze aandacht.quote:
dan nog: niks mis met een lekker wijf die aandacht wil. Komt ze vaker in de spotlight dus zie ik haar vaker. Alleen maar goed. Als ze lelijk was daarentegen...quote:Op donderdag 26 september 2013 12:10 schreef Hier het volgende:
[..]
Ze moest een tijd geleden in de media heel hard roepen dat ze lesbisch was. Kreeg ze aandacht.
Smaken verschillen. Ik ken mooiere vrouwen van die leeftijd.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:11 schreef very het volgende:
[..]
dan nog: niks mis met een lekker wijf die aandacht wil. Komt ze vaker in de spotlight dus zie ik haar vaker. Alleen maar goed. Als ze lelijk was daarentegen...
Ze is artiest dus het is haar werk om aandacht te willen. Je gaat toch ook de bakker niet afzeiken omdat'ie altijd maar brood staat te bakken?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:11 schreef very het volgende:
[..]
dan nog: niks mis met een lekker wijf die aandacht wil. Komt ze vaker in de spotlight dus zie ik haar vaker. Alleen maar goed. Als ze lelijk was daarentegen...
smaken verschillen inderdaadquote:Op donderdag 26 september 2013 12:13 schreef Hier het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik ken mooiere vrouwen van die leeftijd.
(helena christensen)
Een soort vrouwelijke Tim Hoffman dus. Maar dan wel vele malen knapper ondanks 2x zo oud.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat was een fase, of een manier om opnieuw aandacht te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |