Ik kende haar ook niet. Maar Ellen ten Damme blijkbaar.quote:
Idd stekker eruit en niemand die er naar kraaitquote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom die BN'er-carrousel genaamd de Publieke Omroep nog in leven wordt gehouden.
Toen had ze idd een goed album uitgebracht. Leek qua muziekstijl een beetje op PJ Harvey. Die Nederlandstalige liedjes die ze later ging uitbrengen vind ik niet zo. Jammer; ze heeft de potentie om iets anders te doen dan Nick & Simon en Glennis Grace, maar uiteindelijk gaat ze wel toch teveel die richting in.quote:
Dit dus iddquote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom die BN'er-carrousel genaamd de Publieke Omroep nog in leven wordt gehouden.
keer 19201298390213quote:
Arie is tof.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:46 schreef changed.by.joy het volgende:
een ekster dan nog, kutbeesten
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef BasEnAad het volgende:
Nog meer proletarisch gebrul?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idd stekker eruit en niemand die er naar kraait
Want? Onzin uitgaven zijn onzinquote:Op woensdag 25 september 2013 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nog meer proletarisch gebrul?
Veel plezier met al je THE VOICE kloons.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want? Onzin uitgaven zijn onzin![]()
Nachtwakersstaat voor life
Ik kijk toch geen tvquote:Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Veel plezier met al je THE VOICE kloons.
Moet je wel door een oerwoud heen gok ikquote:Op woensdag 25 september 2013 19:06 schreef hoink581 het volgende:
Ellen ten Damme is zeker nog wel penetreerbaar.
Ach, lekker retro zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Moet je wel door een oerwoud heen gok ik
De mening van anderen op deze manier wegzetten is anders ook behoorlijk typisch.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nog meer proletarisch gebrul?
Al is het een treffende kant-tekening bij de manier waarop je je mening verkondigt.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De mening van anderen op deze manier wegzetten is anders ook behoorlijk typisch.
Deze film?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze speelde ook in zo'n vage film met zo'n man die haar telkens zit te begluren vanuit z'n auto
Lekkere benen en billenquote:Op donderdag 26 september 2013 09:27 schreef very het volgende:
Onterechte klacht, want lekker wijf
[ afbeelding ]
mooi gezichtje van naturequote:Op donderdag 26 september 2013 09:27 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Net zoals Ellen dus. Die laat zich ook door iedereen aaien.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Arie is tof.
Bleef gewoon op haar schouder zitten en liet zich door iedereen aaien enzo.
Alleen niet zo'n happy hardcore fan blijkbaar.
Dit.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:27 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:44 schreef Hier het volgende:
[..]
Net zoals Ellen dus. Die laat zich ook door iedereen aaien.
Wat een aandachtsgeile hoer is het ook.
Niets mis meequote:Op donderdag 26 september 2013 10:52 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Hoezo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ellen Ten Damme was in haar hoogtijdagen(jong) het slag waar ik op school mee date.quote:
Cirque Stiletto?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ellen Ten Damme was in haar hoogtijdagen(jong) het slag waar ik op school mee date.
Strak lichaam,heerlijk koppie en straalde een en al sex uit. Kon je mee voor de dag komen.
Nu teert ze teveel op haar verleden en weet ze van gekheid niet meer wat te doen om in "the picture" te blijven.
Een artiest moet kunst afleveren en niet de aandachtshoer uithangen om hun boterham te verdienen. Maar ja, dit zeggen klinkt abnormaal in een moralistisch losgeslagen maatschappij.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:35 schreef very het volgende:
[..]
Cirque Stiletto?
Komt op mij niet echt over als een laatste stuiptrekking of zo.
Ze doet nog genoeg, en in de picture blijven is altijd goed voor een artiest....duh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |