Ik kende haar ook niet. Maar Ellen ten Damme blijkbaar.quote:
Idd stekker eruit en niemand die er naar kraaitquote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom die BN'er-carrousel genaamd de Publieke Omroep nog in leven wordt gehouden.
Toen had ze idd een goed album uitgebracht. Leek qua muziekstijl een beetje op PJ Harvey. Die Nederlandstalige liedjes die ze later ging uitbrengen vind ik niet zo. Jammer; ze heeft de potentie om iets anders te doen dan Nick & Simon en Glennis Grace, maar uiteindelijk gaat ze wel toch teveel die richting in.quote:
Dit dus iddquote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom die BN'er-carrousel genaamd de Publieke Omroep nog in leven wordt gehouden.
keer 19201298390213quote:
Arie is tof.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:46 schreef changed.by.joy het volgende:
een ekster dan nog, kutbeesten
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef BasEnAad het volgende:
Nog meer proletarisch gebrul?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idd stekker eruit en niemand die er naar kraait
Want? Onzin uitgaven zijn onzinquote:Op woensdag 25 september 2013 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nog meer proletarisch gebrul?
Veel plezier met al je THE VOICE kloons.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want? Onzin uitgaven zijn onzin![]()
Nachtwakersstaat voor life
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |