Was ook niet, en het is volkomen onnodig..quote:Op woensdag 25 september 2013 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat dit onder Verbeet zo was
Inderdaad. Slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat dit onder Verbeet zo was
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op woensdag 25 september 2013 17:46 schreef Max23 het volgende:
Ze moeten de uitzending stoppen omdat Sesamstraat begint: aldus Ron Fresen
Hij heeft zich iig gehouden aan de volledige "titel".quote:Op woensdag 25 september 2013 17:49 schreef Hexagon het volgende:
Dat Pechtold gewoon doorgaat zegt wat over het gezag van van Miltenburg
Iedereen lacht haar uitquote:Op woensdag 25 september 2013 17:49 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wat dit betreft eigenlijk veel meer geïnteresseerd in het gedrag van Van der Staaij. De immer correcte SGP'ers weten staatsrechtelijk vaak meer dan het gemiddelde Kamerlid.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:49 schreef Hexagon het volgende:
Hij zei net weer vrolijk minister Asscher.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft zich iig gehouden aan de volledige "titel".
Maar hij bleef de eigennaam inderdaad gebruiken..
Ah, dat heb ik dan ff gemist omdat het zo normaal klinktquote:Op woensdag 25 september 2013 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij zei net weer vrolijk minister Asscher.
Goede vraag..quote:Op woensdag 25 september 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mocht Wilders dan flink doorhalen op Pechtold vanochtend?
Klopt het slaat ook helemaal nergens op natuurlijk. Hoop dat ze dat mens snel vervangen door een competent exemplaar.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dan ff gemist omdat het zo normaal klinkt
Een autistische clown kun je beter negeren dan proberen te corrigeren (wat Van der Staaij schijnbaar wel geprobeerd heeft)quote:Op woensdag 25 september 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mocht Wilders dan flink doorhalen op Pechtold vanochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |